Ο CIO της Vibe, Simon Goddard.

Τουριστικές επιχειρήσεις και ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα βήματα για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα βήματα με τα οποία μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις, επομένως και τα έσοδά τους, οι τουριστικοί πράκτορες (online και offline), τα ταξιδιωτικά γραφεία, ακόμη και οι ταξιδιωτικοί πάροχοι, όπως οι αεροπορικές εταιρίες ή τα ξενοδοχεία, εξηγεί ο Simon Goddard, CIO του παρόχου ταξιδιωτικών κρατήσεων Vibe, βάζοντας στο “τραπέζι” την  προώθηση ταξιδιών με σκοπό την παρακολούθηση μιας συναυλίας ή κάποιας αθλητικής εκδήλωση.

Βεβαίως, η επίτευξη αυτού του στόχου είναι πιο πολύπλοκη από ό,τι φαίνεται αρχικά και αυτό αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα για  πολλούς. Όμως, η Vibe διαθέτει πολυετή εμπειρία στο να βοηθάει με επιτυχία τους πελάτες της να χρησιμοποιούν εκδηλώσεις για να πουλήσουν ταξίδια.

Είτε πρόκειται για πωλήσεις ταξιδιών για έναν ποδοσφαιρικό αγώνα του Champion’s League, είτε για μεγάλες συναυλίες, είτε ακόμη και για φεστιβάλ, ο Simon Goddard, προτείνει τα ακόλουθα:

1. Επικεντρωθείτε μόνο σε εκδηλώσεις για τις οποίες διαθέτετε πραγματικά εισιτήρια εισόδου προς πώληση. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, καθώς τα εισιτήρια είναι το “δοχείο με το μέλι” σας. Τη στιγμή που στέλνετε κάποιον σε άλλο ιστότοπο για να προμηθευτεί τα πραγματικά εισιτήρια, δεν θα επιστρέψει ποτέ.

2. Ποιες εκδηλώσεις πρέπει να πουλήσετε; Οι μικρότερες και πιο “σκοτεινές” εκδηλώσεις είναι συχνά πλουσιότερη λεία για τέτοιου είδους εκστρατείες. Απλά πληκτρολογήστε στο Google “Formula One weekend trip”και θα δείτε. Ίσως να σκεφτείτε λογοτεχνικά φεστιβάλ σε αριστοκρατικά κτήματα, συναυλίες επιστροφής παλαιών ροκ συγκροτημάτων σε χώρους με άνετα καθίσματα, μαθήματα μαγειρικής στην Τοσκάνη με διάσημους σεφ, ή ποδοσφαιρικές διοργανώσεις χαμηλότερης κατηγορίας ή αγώνες αυτοκινήτων.

3. Στην αρχή της ροής των κρατήσεων διατηρήστε την έννοια αυτού που προσφέρετε εξαιρετικά απλή και συγκεκριμένη: Πρόκειται απλώς για ένα πακέτο για να παρακολουθήσετε την εκδήλωση Χ. Με το να προσθέσετε στο πακέτο και την εκδήλωση Χ και την Υ και τη Ζ, το πιο πιθανό είναι να προσφέρετε ένα “συγκεχυμένο” προϊόν και τελικά να απωθήσετε τους πελάτες.

4. Προσφέρετε στον ταξιδιώτη απόλυτη ευελιξία ως προς τις επιλογές του, καθώς μπορεί να μην χρειάζεται πτήση, παρά μόνο ξενοδοχείο ή το αντίστροφο.

5. Μην περιορίζεστε στην πώληση μόνο πτήσης και ξενοδοχείου. Σκεφτείτε να πουλήσετε πρόσθετες παροχές, όπως η μεταφορά από το αεροδρόμιο ή ακόμη και η ασφάλιση. Δεν είναι μόνο επιπλέον προμήθειες για εσάς, αλλά συχνά οι προμήθειες είναι σχεδόν τόσο υψηλές, όσο η πτήση ή το ξενοδοχείο.

6. Βεβαιωθείτε ότι ο ταξιδιώτης έχει την ευελιξία να τροποποιήσει τις ημερομηνίες του ταξιδιού, ώστε είτε να φτάσει νωρίτερα, είτε να παραμείνει μετά την εκδήλωση. Πολλοί άνθρωποι επιδιώκουν να επωφεληθούν από την παραμονή τους σε μια πόλη για να την εξερευνήσουν και να πάρουν το χρόνο τους, αλλά αν δεν μπορείτε να τους προσφέρετε ευέλικτες ημερομηνίες, μπορεί να θελήσουν να πάνε αλλού. Σκεφτείτε, επίσης, ότι μπορεί να θέλουν να μείνουν σε περισσότερα από ένα ξενοδοχεία κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

7. Κατά την εξεύρεση καταλύματος να διερευνάτε πάντα πρώτα τις επιλογές με τους υπάρχοντες συνεργάτες σας προμηθευτές, για παράδειγμα, εκμεταλλευόμενοι τις δυνατότητες διάθεσης ή μια ειδική προσφορά μόνο για την εκδήλωση.

8. Όπως συμβαίνει με τόσα πολλά πράγματα στο ψηφιακό μάρκετινγκ, η τιμή προβολής είναι αυτό που σας φέρνει κίνηση και κάνει τους ανθρώπους να προχωρούν στη διαδικασία κράτησης. Προσφέρετε, λοιπόν, τις φθηνότερες επιλογές για τα εισιτήρια και όλα τα άλλα δεδομένα, επιτρέποντάς τους ανθρώπους να προχωρήσουν σε αναβαθμίσουν καθώς προχωρούν στη διαδικασία της κράτησης.

9. Κατά το μάρκετινγκ και την πώληση του πακέτου προωθήστε το μήνυμα ότι πρόκειται πραγματικά για ένα “ολοκληρωμένο πακέτο”: μια εφάπαξ, one-stop υπόθεση.

10. Το βίντεο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να πουλήσετε οτιδήποτε και ειδικά τα ταξίδια. Πρέπει να το αξιοποιήσετε στο έπακρο, δείχνοντας στον πιθανό ταξιδιώτη πώς ακριβώς θα είναι η συμμετοχή σε αυτή την εκδήλωση -και όλες τις υπηρεσίες που θα του προσφέρετε για να τον μεταφέρετε εκεί και στη συνέχεια πίσω στην έδρα του.

11. Οι περισσότεροι άνθρωποι που θέλουν να παρακολουθήσουν την εκδήλωση θα ξεκινήσουν τη διαδικασία με μια διαδικτυακή αναζήτηση. Χρησιμοποιήστε το SEO για να τους οδηγήσετε σε μια ειδικά προσαρμοσμένη σελίδα προορισμού για το συγκεκριμένο γεγονός, αλλά βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τους σωστούς συνδυασμούς λέξεων-κλειδιών και παραμέτρους στις καμπάνιες PPC, για παράδειγμα αποκλείοντας όσους έχουν ήδη τη βάση τους στον προορισμό ή βρίσκονται κοντά σε αυτόν.

12. Αλλά μην ξεχνάτε τις λίστες αλληλογραφίας και τους ακολούθους σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά την προώθηση αυτών των πακέτων. Οι υπάρχοντες πελάτες είτε μπορεί ήδη να σκέφτονται την εκδήλωση είτε ενδεχομένως να μπουν στον πειρασμό να συμμετάσχουν μόλις δουν τις προσφορές σας. Τα πακέτα που καθοδηγούνται από εκδηλώσεις αποτελούν ιδανική “τροφή” για τα κοινωνικά δίκτυα.

13. Όταν πρόκειται για τις ευκαιρίες μάρκετινγκ/πωλήσεων παρακολούθησης μετά την πώληση, τότε εξετάστε το ενδεχόμενο να τους προωθήσετε άλλες δραστηριότητες ή εκδηλώσεις, που μπορούν να απολαύσουν μόλις βρεθούν στον εν λόγω προορισμό, είτε πρόκειται για ξενάγηση με λεωφορείο, είτε για γαστρονομική εμπειρία, είτε για οτιδήποτε άλλο περιλαμβάνεται στα κύρια τοπικά αξιοθέατα.

14. Σε αυτό το σημείο, κατά τη διαδικασία μετά την πώληση διερευνήστε επίσης την ευκαιρία να πουλήσετε “εμπορεύματα” για την εκδήλωση στη ροή των κρατήσεων. Επώνυμα μπλουζάκια, backstage passes, προγράμματα αγώνων, οτιδήποτε -αρκεί να συνοδεύεται από προμήθεια και ο ταξιδιώτης να το θεωρεί σχετικό. Αλλά όπως και στο σημείο νούμερο ένα, βεβαιωθείτε ότι έχετε το εμπόρευμα διαθέσιμο για να το δουν οι ενδιαφερόμενοι -μην τους στέλνετε σε άλλους ιστότοπους!

Tagged

1 σχόλιο στο “Τουριστικές επιχειρήσεις και ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα βήματα για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *