which

Αυτή είναι η χειρότερη ξενοδοχειακή αλυσίδα στο Ηνωμένο Βασίλειο

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ

Ως η χειρότερη ξενοδοχειακή αλυσίδα στο Ηνωμένο Βασίλειο για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, κατονομάστηκε η Britannia Hotels.

Οι επισκέπτες είναι δέκα φορές πιο πιθανό να δώσουν μια χαμηλή βαθμολογία για την καθαριότητα από οποιοδήποτε άλλο ξενοδοχείο, σύμφωνα με μια έρευνα από την ομάδα καταναλωτών Which? Travel, που κάνει συχνά έρευνες για τον ταξιδιωτικό τομέα.

Η έρευνα, που κάλυψε περισσότερες από 40 ξενοδοχειακές αλυσίδες, ζήτησε από περισσότερους από 8.000 επισκέπτες να αξιολογήσουν τα πάντα, από την άνεση του κρεβατιού, το κόστος (value for money), ποιότητα των τροφίμων και την καθαριότητα.

Οι επισκέπτες έδωσαν στην Britannia, η οποία έχει 61 ξενοδοχεία σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο, βαθμολογίες ενός αστεριού σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένης της αξίας των χρημάτων και των τροφίμων και ποτών, με συνολική βαθμολογία ικανοποίησης μόλις 39%.

Η καθαριότητα αποδείχθηκε ένα πολύ σημαντικό “μείον”, με τους επισκέπτες να χρησιμοποιούν επανειλημμένα λέξεις όπως «βρώμικο», «τρομακτικό» και «θλιβερό».

Κατά μέσο όρο οι επισκέπτες ήταν δέκα φορές (31%) πιο πιθανό να βαθμολογήσουν την Britannia χαμηλά σε αυτή την κατηγορία, από τις άλλες αλυσίδες ξενοδοχείων (3%).

Τα EasyHotel, τα οποία είναι κατά μέσο όρο φθηνότερο από τη Britannia, είχαν βαθμολογία πελατών 58% και κατόρθωσαν να αποφύγουν αξιολογήσεις ενός αστεριού. Όμως, η αλυσίδα χαμηλού κόστους, χαρακτηρίστηκε ως μέτρια στις περισσότερες κατηγορίες, κερδίζοντας δύο αστέρια σε κριτήρια όπως μπάνια, άνεση κρεβατιών και υπνοδωμάτια.

Τα Ibis Budget είχαν οριακά καλύτερη βαθμολογία, στο 60%. Ενώ η αλυσίδα πέτυχε τρία αστέρια στην εξυπηρέτηση πελατών, οι πελάτες έδειξαν απογοητευμένοι για το value for money, την καθαριότητα, την ποιότητα των δωματίων και τα τρόφιμα.

Τα καλύτερα…

Στο άλλο άκρο της κλίμακας, τα Wetherspoon Hotels ξεχώρισαν για πρώτη φορά στην κατάταξη, καταάμβάνοντας την πρώτη θέση, μαζί με την Premier Inn, που την κατέχει για τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

Οι επισκέπτες εντυπωσιάστηκαν από τα “τεράστια κομψά δωμάτια”, τα οποία κέρδισαν πέντε αστέρια στην κατηγορία ποιότητας υπνοδωματίου – και ένα συνολικό ποσοστό ικανοποίησης 79% των πελατών.

Τα Wetherspoon, τα οποία χρεώνουν από 39 λίρες τη νύχτα και 5 λίρες επιπλέον για πρωινό, ήταν επίσης το πιο πιθανό από τις αλυσίδες που θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν άριστα στο κριτήριο value for money.

Τα Premier Inn έλαβαν επίσης ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα πελατών 79%, με τους επισκέπτες να επαινούν την αξιόπιστη, σταθερή, άνετη και προσιτή αλυσίδα.

Ο ταξιδιωτικός συντάκτης της Which? Travel, Rory Boland δήλωσε: “Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για τις πεπαλαιωμένες μπανιέρες και τα βρώμικα δωμάτια που βλέπουμε κάθε χρόνο στη Britannia, επομένως είναι καλύτερο να τα αποφύγετε εντελώς και να πάτε σχεδόν οπουδήποτε αλλού. Αν ψάχνετε για μια φτηνή και χαρούμενη διαμονή στο κέντρο της πόλης, θα ήταν σκόπιμο να επιλέξετε το πάντα αξιόπιστο Premier Inn ή ένα ξενοδοχείο Wetherspoon, όπου ακόμη και με επιπλέον χρήματα για πρωινό μπορείτε να περιμένετε εξαιρετικά καλή αξία για τα χρήματα που θα δώσετε”.

Εκπρόσωπος του Which? Travel δήλωσε ότι ο διευθύνων σύμβουλος της Britannia Alex Langsam είχε αρχικά συμφωνήσει σε μια συνέντευξη για να σχολιάσει την έρευνα, αλλά αρνήθηκε αφού του δόθηκε ένα αντίγραφο των αποτελεσμάτων.

Ένας εκπρόσωπος της easyHotels δήλωσε: “Χρόνο με το χρόνο, το Which? Travel αναπαράγει παλιές κριτικές, που έχουν αλλάξει. Σε πολλές περιπτώσεις, τους έχουμε προσκαλέσει (Which? Travel), να επισκεφθούμε και να επιθεωρήσουμε τα καινούργια ξενοδοχεία μας, αλλά βρίσκουμε πάντα αυτιά μη ακουόντων. Οι επαναλαμβανόμενες κρατήσεις και οι ανατροφοδοτήσεις των πελατών, δείχνουν μια πολύ διαφορετική εικόνα και είμαστε εξαιρετικά περήφανοι για την καταπληκτική υπηρεσία που προσφέρουμε”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *