CapsuleT

Αυτοί είναι οι 3 νικητές του 1ου κύκλου του προγράμματος του CapsuleT, του ΞΕΕ|Ποιες καινοτόμες υπηρεσίες προτείνουν

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε χθες ο 1ος κύκλος του Προγράμματος Επιτάχυνσης του CapsuleT Travel & Hospitality Accelerator, του πρώτου startup επιταχυντή αποκλειστικά για τον τουρισμό που δημιουργήθηκε από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος.

Σε μια ξεχωριστή τελετή στο  Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή στο κέντρο της Αθήνας, ο Πρόεδρος του Ξ.Ε.Ε., Αλέξανδρος Βασιλικός και η Κατερίνα Σαριδάκη, Director του CapsuleT, υποδέχτηκαν τις startup ομάδες που συμμετείχαν στον πρώτο κύκλο του προγράμματος (Σεπτέμβριος-Δεκέμβριος 2019), τους κριτές και μέντορες του προγράμματος, τους στρατηγικούς συνεργάτες, σημαντικά μέλη του ελληνικού startup οικοσυστήματος, angel investors, ξενοδόχους και εξέχοντες εκπροσώπους του τουριστικού τομέα.

Στο επίκεντρο αυτής της μοναδικής βραδιάς ήταν η ανάδειξη των 3 μεγάλων νικητών  του προγράμματος μεταξύ των 9 startups του 1ου κύκλου, που είχαν για άλλη μία φορά την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις υπηρεσίες τους στο κοινό και να αναδείξουν τις σχετικές βελτιστοποιήσεις στις οποίες έχουν προχωρήσει.

Η τελική αξιολόγηση και ανάδειξη των τριών νικητών έγινε στη βάση τόσο των γενικών κριτηρίων του προγράμματος (η ιδέα της ομάδας ως προς την καινοτομία της, η επιχειρηματική ωριμότητα και προοπτική της προσφερόμενης υπηρεσίας και η ομάδα ως προς τα μέλη της σε σχέση με τα τυπικά τους χαρακτηριστικά), όσο και ειδικών κριτηρίων που αφορούν την πρόοδο των startup ομάδων στη διάρκεια του τρίμηνου προγράμματος. Την πρόοδο αυτή παρακολούθησε η Επιτροπή Αξιολόγησης και Καθοδήγησης του επιταχυντή, με κριτές  7 καταξιωμένους επαγγελματίες  προερχόμενους τόσο από τον ξενοδοχειακό κλάδο, όσο και από το χώρο της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.CapsuleT

Ειδικότερα, το 1ο βραβείο και το χρηματικό έπαθλο των 10.000 ευρώ έλαβε η GuestFlip, το 2ο βραβείο και το έπαθλο των 5.000 ευρώ έλαβε η HotelToolbox ενώ τέλος, το 3ο βραβείο και τα 3.000 ευρώ έλαβε η ομάδα της HotelStand.CapsuleT

Η μεγάλη νικήτρια του χθεσινού τελικού θα έχει επίσης την ευκαιρία να επισκεφθεί το Google for Startups Campus στην Βαρσοβία, όπου τα μέλη της ομάδας θα μπορέσουν να έρθουν σε επαφή με Google experts που θα τους καθοδηγήσουν και θα τους υποστηρίξουν με ειδικά mentoring sessions. Τα σχετικά έξοδα είναι καλυμμένα από τη Google, χορηγό του προγράμματος του CapsuleT.

CapsuleTΥπενθυμίζεται πως το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος και η Google έχουν προχωρήσει στη σύζευξη των δυνάμεών τους για τον CapsuleT. Ως μέρος της συνεργασίας αυτής, οι εκπρόσωποι της Google διέθεσαν στη διάρκεια του προγράμματος την τεχνογνωσία και την εξειδίκευσή τους στον ψηφιακό τομέα, την κοινή χρήση των καλύτερων πρακτικών, τη φιλοξενία ειδικών εργαστηρίων, τις σχετικές ομιλίες και την οργάνωση 1:1 συνεδριών με μέντορες.

Επίσης, στρατηγικοί συνεργάτες του προγράμματος ήταν η Grant Thornton, η Stanton Chase και η TÜV Austria Hellas. Υποστηρικτές ήταν η Asset, η Douwe Egberts/Foodrinco και η Nelios.

Οι παρευρισκόμενοι στην εκδήλωση είχαν την ευκαιρία να επιλέξουν τη δική τους αγαπημένη ομάδα, με βάση την παρουσίασή της και απονεμήθηκε έτσι ένα ξεχωριστό, συμβολικό βραβείο, το «Βραβείο Κοινού». Σε αυτό, νικήτρια αναδείχθηκε η ομάδα της Fisea, η οποία κέρδισε ένα ταξίδι 3 διανυκτερεύσεων με πρωϊνό για 4 άτομα στο ξενοδοχείο Galaxy Beach Resort στη Ζάκυνθο.

Υπογραμμίζεται ότι οι 9 ομάδες που ολοκλήρωσαν επιτυχώς τον πρώτο κύκλο του Προγράμματος του CapsuleT είναι οι εξής: All Inclusive Dining, Dishcover Tours, Escapades, Fisea, Grekaddict.com, GuestFlip, HotelStand, HotelToolbox και Nable Solutions.

Σημαντικό κομμάτι των δράσεων του προγράμματος υπήρξαν οι επισκέψεις (on-site visits) των 9 ομάδων σε επιχειρήσεις  του κλάδου όπως Aldemar Hotels & Resorts, Aegean Airlines, Όμιλο Temes, Athenaeum InterContinental, Hotel Grande Bretagne, Grecotel Hotels & Resorts, Sani/Ikos Group, Crowne Plaza, Yes! Hotel Group, Santikos Collection, Dolphin Capital Partners, Airotel Group, Dexamenes Seaside Hotel, Key Tours και Kyvernitis Travel, όπου και είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις υπηρεσίες τους και να συνεργαστούν με στελέχη των επιχειρήσεων.

Μετά το πέρας της εκδήλωσης, ο Πρόεδρος του Ξ.Ε.Ε. Αλέξανδρος Βασιλικός έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Θέλω να συγχαρώ τους νικητές, όλους τους συμμετέχοντες όπως και όλη την ομάδα του  CapsuleT. Επίσης να ευχαριστήσω θερμά τους στρατηγικούς συνεργάτες και τους υποστηρικτές μας που στάθηκαν αρωγοί και συνέβαλαν στην επιτυχή διεξαγωγή του 1ου κύκλου του Προγράμματος. Η ψηφιακή καινοτομία δημιουργεί μια νέα εποχή για την τουριστική οικονομία και το ΞΕΕ ανταποκρινόμενο στις ανάγκες ενός μέλλοντος που είναι ήδη εδώ, πρωταγωνιστεί μέσα από στοχευμένες δράσεις, όπως ο CapsuleT».

Η Director του επιταχυντή, Κατερίνα Σαριδάκη, σε δήλωσή της επεσήμανε: «Θερμά συγχαρητήρια σε όλους για την εντατική προσπάθεια που κατέβαλαν. Η επιτυχημένη ολοκλήρωση του 1ου κύκλου του προγράμματος είναι μόνο η αρχή, συνεχίζουμε δυναμικά και εργαζόμαστε ήδη για μια εξίσου καλή συνέχεια».

Ξεκινά ο 2ος κύκλος του CapsuleT

Στις 16 Δεκεμβρίου 2019 ξεκινά η περίοδος υποβολής αιτήσεων για τον 2ο κύκλο του Προγράμματος Επιτάχυνσης (Μάρτιος 2020). Όσες startup ομάδες παρέχουν τεχνολογικές λύσεις με εφαρμογή στον τουρισμό και ενδιαφέρονται, μπορούν να μάθουν περισσότερα αναφορικά με τα κριτήρια ένταξης εδώ και να παρακολουθούν τις προσεχείς, σχετικές ανακοινώσεις στο website του επιταχυντή: capsuletaccelerator.gr.

Για συνεχή πληροφόρηση σχετικά με το πρόγραμμα, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter του επιταχυντή εδώ.

Ο πρώτος κύκλος

Οι ομάδες του πρώτου κύκλου ήταν οι ακόλουθες:

All Inclusive Dining: Το allindining.com προσθέτει άμεσα half board και full board dine out επιλογές στις υπηρεσίες ξενοδοχείων, tour operators, ταξιδιωτικών γραφείων, car rentals, αεροπορικών εταιρειών κλπ. Εμείς σας αυξάνουμε τα έσοδα και τα θετικά reviews και εσείς εμπλουτίζετε την τουριστική εμπειρία του πελάτη σας.

Dishcover: Μια εφαρμογή που παρέχει self-guided γευσιγνωστικές διαδρομές, τις οποίες κάνουν οι χρήστες στο δικό τους ρυθμό, χωρίς τους περιορισμούς ενός συμβατικού tour και σε τιμή έως 1/3 αυτού.

Escapades: Η Escapades προσφέρει αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες με premium χαρακτήρα. Ανοίγουμε τις πόρτες οικογενειακών επιχειρήσεων σε ταξιδιώτες που επιθυμούν να γνωρίσουν ντόπιους και τα έθιμά τους.

Fisea: Η Fisea είναι μία πλατφόρμα παροχής ολοκληρωμένων αλιευτικών εκδρομών με στόχο την αύξηση του βιοτικού επιπέδου των αλιέων και την ανάπτυξη του αλιευτικού τουρισμού στην Ελλάδα.

Grekaddict.com: Μία πρωτοποριακή πλατφόρμα κρατήσεων ταξιδιωτικών εμπειριών. Είναι μοναδική καθώς γίνεται αυστηρή διαλογή των καλύτερων εμπειριών, οι οποίες συνδέονται εύκολα με νέα κανάλια πωλήσεων.

GuestFlip: H GuestFlip έχει στόχο να βοηθήσει τα ξενοδοχεία να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών και να αυξήσουν τις κρατήσεις τους παρέχοντας μια πλατφόρμα διαχείρισης φήμης και στοιχείων ικανοποίησης πελατών.

HotelStand: Μία διαδικτυακή πλατφόρμα που επιτρέπει στους επισκέπτες ενός ξενοδοχείου να ανακαλύψουν ψηφιακά και να κάνουν κρατήσεις για δραστηριότητες που προτείνονται από τον ξενοδοχείο.

HotelToolbox: Με το Hoteltoolbox οι ξενοδόχοι οργανώνουν και παρακολουθούν τις λειτουργίες του ξενοδοχείου, μειώνουν το λειτουργικό τους κόστος και παρέχουν καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες τους.

Nable Solutions: H Nable Solutions με την ψηφιακή πλατφόρμα “Assistant” συνδέει τα άτομα με αναπηρία με τους οργανισμούς και τις εταιρείες ενισχύοντας την ανεξαρτησία τους, ενώ παράλληλα βοηθάει του οργανισμούς και τις εταιρείες να κατανοήσουν τις ανάγκες προσβασιμότητάς τους και να παρέχουν εξατομικευμένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης.

Τι κάνουν οι εταιρίες
  1. All Inclusive Dining

Τι κάνει η All Inclusive Dining;

capsuleΠοιότητα, ευελιξία ή περισσότερες επιλογές – Διάλεξε και τα τρία! Με την All Inclusive Dining απολαμβάνεις το φαγητό σου σε μια σειρά από επιλεγμένα εστιατόρια χωρίς το άγχος του κόστους. Ταξίδεψε στην Κρήτη και απόλαυσε υπέροχες αυθεντικές τοπικές γαστρονομικές εμπειρίες.

Χμ… Θα μπορούσατε να μας πείτε περισσότερα;

Προπληρωμένες λύσεις ποιοτικής και αυθεντικής εστίασης, χωρίς μετρητά, χωρίς άγχος: η All Inclusive Dining δίνει την δυνατότητα στον επισκέπτη για μοναδικές αυθεντικές τοπικές γευστικές εμπειρίες σε ένα προορισμό. Δημιουργούμε την πιο value-for-money πρόταση εστίασης για ένα προορισμό, σε προσεκτικά επιλεγμένες τοπικές επιχειρήσεις. Ανεξάρτητα από την προτίμηση του σε κατάλυμα, δίνουμε την ευελιξία στον επισκέπτη να επιλέξει ο ίδιος το που και πότε θα απολαύσει το γεύμα του, παρέχοντάς του την ευκαιρία να εξερευνήσει το προορισμό και την τοπική κουζίνα στην αυθεντική της μορφή. Ταυτόχρονα με μια σειρά σύγχρονων υποστηρικτικών εργαλείων και συνεργασιών ενισχύουμε την πρόταση και το εισόδημα των τοπικών επιχειρήσεων ώστε να παραμείνουν ανταγωνιστικές.

Ποιο είναι το κενό στην αγορά που καλύπτετε;

Η αγορά του τουρισμού All Inclusive  μετασχηματίζεται αργά αλλά σταθερά αναζητώντας τον εμπλουτισμό της τουριστικής εμπειρίας. Ένα νέο είδος ταξιδιωτών (high-end consumers) αναζητούν ανώτερης ποιότητας διατροφή και ευγενή ποτά και θέλουν να ενσωματωθούν με τις τοπικές κοινωνίες. Επομένως, η πρόκληση συνδέεται άμεσα με την εκθετική αύξηση της ζήτησης για τοπικά προϊόντα και αυθεντικές τοπικές ταξιδιωτικές εμπειρίες που ξεκινούν και επεκτείνονται πέρα από τα στενά όρια ενός ξενοδοχείου (Skift Team & Club Med, 2015). Το 71% των ευρωπαίων επισκεπτών που επέλεξαν all inclusive καταλύματα, θεωρούν ως βασικό πλεονέκτημα αυτής της προσφοράς την προκαταβολική γνώση του ακριβούς κόστους του ταξιδιού τους (SETE 2015). Η All Inclusive Dining καταρρίπτει το δίλημμα του ταξιδιώτη, αυθεντική τοπική γευστική εμπειρία ή προϋπολογισμένου κόστους διακοπές.

Ποια είναι η πρόταση της All Inclusive Dining?

Η πρότασή μας είναι «προπληρωμένες λύσεις ποιοτικής εστίασης, ελευθερία εξερεύνησης του προορισμού και αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες». Στόχος μας είναι να καταργήσουμε το δίλημμα προκαθορισμένου κόστους διακοπές ή εξερεύνηση της τοπικής κουζίνας, να δημιουργήσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τις τοπικές επιχειρήσεις και να ενδυναμώσουμε την κερδοφορία τους, να προσφέρουμε αυθεντικές εμπειρίες στον επισκέπτη. Στις Συνεργαζόμενες  τοπικές επιχειρήσεις, μέσω σύγχρονων υποστηρικτών εργαλείων, παρέχουμε πρόσβαση σε μια νέα αγορά, τις καθιστούμε ανταγωνιστικές και τις προετοιμάζουμε τεχνολογικά για τις προκλήσεις του αύριο. Επιπλέον, το 66% των ευρωπαίων τουριστών οργανώνουν τις διακοπές τους μέσω του internet. Από την άλλη μεριά, οι μικρές και μεσαίες ξενοδοχειακές μονάδες, είτε δεν μπορούν να προσφέρουν all-inclusive πακέτα διακοπών, είτε τα προσφέρουν με πολύ χαμηλό περιθώριο κέρδους. Στις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες και ομίλους ξενοδοχείων παρέχουμε την δυνατότητα να εμπλουτίσουν την τουριστική εμπειρία των επισκεπτών τους με ειδικά προσαρμοσμένες λύσεις. Να σημειωθεί ότι το 47% των ευρωπαίων ταξιδιωτών θα επισκεφθεί ξανά ένα προορισμό λόγω του μοναδικού του χαρακτήρα.

  1. Dishcover

Τι κάνει η Dishcover;

capsuleΜία εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας, η οποία επιτρέπει στον χρήστη να επιλέξει και να εξερευνήσει μία από τις γευσιγνωστικές διαδρομές που έχουμε σχεδιάσει και να ταξιδέψει στην ιστορία της πόλης που επισκέπτεται, βάσει των γεύσεων που περιλαμβάνονται στις στάσεις της διαδρομής. Επί της ουσίας προσφέρουμε το personalisation που χρειάζεται, ένα ολοκληρωμένο ταξίδι γεύσης φτιαγμένο αποκλειστικά για τον επισκέπτη.

Χμ… Θα μπορούσατε να μας πείτε περισσότερα;

Το Dishcover είναι μια εφαρμογή που παρέχει self-guided γευσιγνωστικές διαδρομές, τις οποίες τις κάνουν οι χρήστες στο δικό τους ρυθμό, χωρίς τις χρονικές απαιτήσεις και περιορισμούς ενός συμβατικού tour και σε τιμή έως ένα τρίτο αυτής ενός συμβατικού. Με τοπ curated περιεχόμενο και με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας, οι χρήστες ταξιδεύουν στην ιστορία της πόλης μπουκιά. Ακόμα, έξυπνα παιχνίδια επιτρέπουν στον χρήστη να κερδίσει exclusive προσφορές και να ενισχύσει την εμπειρία του. Ο χρήστης το μόνο που έχει να κάνει είναι να κατεβάσει την εφαρμογή και να σκανάρει το barcode που παρέχουμε για να ξεκλειδώσει το tour που αγόρασε και να ξεκινήσει.

Ποιο είναι το κενό στην αγορά που καλύπτετε;

Ταξιδεύοντας τα τελευταία χρόνια, συνειδητοποιήσαμε ότι δεν ήταν εύκολο να βρούμε ουσιαστικές γαστρονομικές εμπειρίες. Από τη μία, θα χανόμασταν σε sites όπως το Tripadvisor, με πλήθος επιλογών που κάποιες φορές απογοήτευαν. Από την άλλη, οι συμβατικές γευσιγνωστικές διαδρομές ίσως ήταν αρκετά ακριβές ή  επιφανειακές ή θα απαιτούσαν booking αρκετά πιο πριν, αλλά πιο σημαντικά δεν θα ταίριαζαν με το πρόγραμμα μας. Ανακαλύψαμε, ότι σήμερα το 95% των δραστηριοτήτων γαστρονομικού τουρισμού είναι συμβατικές δραστηριότητες που ανταποκρίνεται στις ανάγκες λιγότερου του 50% αυτού του είδους επισκεπτών δημιουργώντας ένα σημαντικό κενό στην αγορά. Στοχεύουμε λοιπόν να επαναπροσδιορίσουμε της εμπειρίες γαστρονομικού τουρισμού στοχεύοντας αρχικά σε εκείνο το κομμάτι που χρειάζεται κάτι ευέλικτο και προσιτό ως μέρος μιας ευρύτερης πολιτιστικής εμπειρίας.

Ποια είναι η πρόταση της Dishcover;

Μια εφαρμογή που επιτρέπει στον επισκέπτη να κάνει τη διαδρομή στους δικούς του χρόνους και ρυθμούς, στο 1/3 της τιμής μιας συμβατικής διαδρομής και curated  από ειδικούς. Για παράδειγμα, δεν είναι ανάγκη κάποιος να κάνει ένα μακρύ, non-stop tour.  Αντ’ αυτού, ο χρήστης μπορεί να σπάσει τις στάσεις της διαδρομής και να τις επισκεφτεί π.χ. με βάση το πρόγραμμα αξιοθεάτων (εντούτοις, προτείνουμε έναν ενδεδειγμένο τρόπο διεξαγωγής του). Πώς δουλεύει:

– Οι χρήστες αφού αγοράσουν τη θεματική διαδρομή που τους ενδιαφέρει από την ιστοσελίδα μας, λαμβάνουν ένα barcode.

– Κατεβάζουν την εφαρμογή και σκανάρουν το barcode, ξεκλειδώνοντας έτσι τη διαδρομή.

– Επισκέπτονται τις στάσεις που έχουμε προεπιλέξει (και υποδεικνύονται στο χάρτη) και γεύονται πραγματικά προϊόντα (συμπεριλαμβάνονται στην τιμή).

– Με επαυξημένη πραγματικότητα, gamification  και περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, η ιστορία της πόλης ζωντανεύει ενώ οι χρήστες κερδίζουν προσφορές/δώρα.

  1. Escapades

Τι κάνει η Escapades;

capsuleΗ Escapades προσφέρει αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες με premium χαρακτήρα στην Ελλάδα. Ανοίγουμε τις πόρτες παραδοσιακών και οικογενειακών επιχειρήσεων  σε ταξιδιώτες που επιθυμούν να γνωρίσουν τους ντόπιους, τις παραδόσεις και τα έθιμά τους.

Χμ… Θα μπορούσατε να μας πείτε περισσότερα;

Προσφέρουμε αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες με premium χαρακτήρα στην Ελλάδα και εύκολες online κρατήσεις. Οι εμπειρίες μας συνδυάζουν την ιδιαιτερότητα του προορισμού με τις εποχές συγκομιδής της φύσης και τους ντόπιους κατοίκους. Οι ταξιδιώτες μας επιθυμούν να γνωρίσουν γνήσιες πτυχές της Ελλάδας και της ζωής των ντόπιων αλλά και τρόπους για να τους υποστηρίξουν. Μαζί μας, μπορούν να συμμετάσχουν στην καθημερινότητα των κατοίκων, να μάθουν πώς παράγουν τα προϊόντα τους και πώς κάνουν τη συγκομιδή τους. Οι ντόπιοι οικοδεσπότες έχουν κυρίαρχο ρόλο στην ταξιδιωτική μας φιλοσοφία, τους οποίους υποστηρίζουμε ώστε να ξεκινήσουν τα πρώτα τους βήματα στο χώρο του εναλλακτικού τουρισμού ανοίγοντας τα σπίτια τους, τις φάρμες τους και τα εργαστήριά τους στους ταξιδιώτες μας.

Ποιο είναι το κενό στην αγορά που καλύπτετε;

  1. Οι περισσότερες ταξιδιωτικές προσφορές στην Ελλάδα εστιάζουν σε mainstream προορισμούς και δραστηριότητες. Για επισκέπτες που επιθυμούν αυθεντικότητα μακριά από τουριστικά πλήθη, και κυρίως σε out of season περιόδους (50% των ταξιδιωτών επισκέπτονται εκτός καλοκαιριού), υπάρχουν ελάχιστες επιλογές.
  2. Τα Βαλκάνια αναδεικνύονται ως tech hub με πολλές εταιρείες και start-ups να εγκαθίστανται στην περιοχή, οι οποίες αναζητούν τρόπους για να δημιουργήσουν στενότερους δεσμούς και καλύτερη συνεργασία μεταξύ των ομάδων τους με δραστηριότητες στη φύση ειδικά σχεδιασμένες για τις ανάγκες τους.
  3. Ο αγροτικός τομέας στην Ελλάδα είναι πολύ δυνατός, δυστυχώς όμως το ποσοστό των νέων αγροτών κάτω των 35 είναι μόνο 5.2%. Παρόλα τα ενισχυτικά προγράμματα για νέους αγρότες,  o πληθυσμός των αγροτικών περιοχών μειώνεται συνεχώς, επηρεάζοντας αρνητικά την ανταγωνιστικότητα και τη βιωσιμότητα της ελληνικής αγροτικής οικονομίας.

Ποια είναι η πρόταση της Escapades;

  1. Προσφέρουμε ένα εναλλακτικό ταξιδιωτικό πακέτο σε ταξιδιώτες που επιθυμούν να γνωρίσουν την αυθεντική Ελλάδα, ειδικά σε out of season περιόδους που οι επιλογές είναι πολύ περιορισμένες.
  2. Προσφέρουμε ένα εναλλακτικό πακέτο σε εταιρείες που επιθυμούν να δημιουργήσουν στενότερους δεσμούς συνεργασίας μεταξύ των ομάδων τους.
  3. Υποστηρίζουμε αγρότες μικρής παραγωγής και οικογενειακές επιχειρήσεις να αποκτήσουν επιπλέον εισόδημα από τον εναλλακτικό τουρισμό, μία πολύ αναπτυσσόμενη και δυναμική βιομηχανία στην Ελλάδα.  Οι οικοδεσπότες μας, που συνήθως δεν έχουν ψηφιακή παρουσία ή επικοινωνία εκτός Ελλάδας, μπορούν να συνδεθούν με επισκέπτες από όλο τον κόσμο, να κάνουν τις πρώτες τους εξαγωγές και να προβληθούν στα social media. Ελπίζουμε να ενθαρρύνουμε τους νέους να συνεχίσουν την αγροτική δραστηριότητα και παράδοση και να μείνουν στον τόπο τους.
  4. Fisea

Τι κάνει η Fisea;

capsuleΗ Fisea είναι μία πλατφόρμα παροχής ολοκληρωμένων αλιευτικών εκδρομών με στόχο την αύξηση του βιοτικού επιπέδου των αλιέων, την καταπολέμηση της υπεραλίευσης και την ανάπτυξη του αλιευτικού τουρισμού στην Ελλάδα.

Χμ… Θα μπορούσατε να μας πείτε περισσότερα;

Μέσω της πλατφόρμας μας o τουρίστας έρχεται σε επαφή με πακέτα αλιευτικών εκδρομών (αλιευτική εκδρομή, αεροπορικά εισιτήρια, ξενοδοχείο, εστιατόρια), αξιολογώντας και συγκρίνοντας τους αλιείς με την αξιοπιστία της τεχνολογίας blockchain. Γαστρονομικές συνταγές, προτάσεις για δραστηριότητες, τουριστικοί οδηγοί και αναλυτικές προγνώσεις καιρού έρχονται να συμπληρώσουν τη συνολική του εμπειρία.

Ποιο είναι το κενό στην αγορά που καλύπτετε;

Στόχος μας είναι η μείωση της υπεραλίευσης και η ανάπτυξη του αλιευτικού τουρισμού στην Ελλάδα η οποία, στον τομέα του εναλλακτικού τουρισμού, βρίσκεται ακόμα σε αρκετά εμβρυακό στάδιο, όπως επίσης και η αύξηση του βιοτικού επιπέδου των αλιέων που τα τελευταία χρόνια εγκαταλείπουν το επάγγελμα.

Ποια είναι η πρόταση της Fisea;

Η Fisea είναι μια πλατφόρμα παροχής ολοκληρωμένων αλιευτικών εκδρομών με στόχο την αύξηση του βιοτικού επιπέδου των αλιέων, την καταπολέμηση της υπεραλίευσης και την ανάπτυξη του αλιευτικού τουρισμού στην Ελλάδα. Μέσω της πλατφόρμας μας o τουρίστας έρχεται σε επαφή με πακέτα αλιευτικών εκδρομών (αλιευτική εκδρομή, αεροπορικά εισιτήρια, ξενοδοχείο, εστιατόρια), αξιολογώντας και συγκρίνοντας τους αλιείς με την αξιοπιστία της τεχνολογίας blockchain. Γαστρονομικές συνταγές, προτάσεις για δραστηριότητες και προγνώσεις καιρού έρχονται να συμπληρώσουν τη συνολική του εμπειρία. Όραμά μας είναι η στροφή της προσοχής των αλιέων στη διενέργεια αλιευτικών εκδρομών (οι οποίες δύνανται να αποφέρουν υψηλό εισόδημα) και όχι στη διενέργεια υπεραλιευτικών δραστηριοτήτων που βλάπτουν τις ελληνικές θάλασσες.

  1. Grekaddict.com

Τι κάνει η Grekaddict.com;

capsuleΗ Grekaddict.com είναι μια πρωτοποριακή πλατφόρμα κρατήσεων ταξιδιωτικών εμπειριών. Αυτό που την καθιστά μοναδική είναι αφενός η αυστηρή διαλογή των καλύτερων εμπειριών σε όλη την Ελλάδα, και αφετέρου, ο εύκολος και γρήγορος τρόπος με τον οποίο συνδέει τις εμπειρίες με νέα κανάλια πωλήσεων.

Χμ… Θα μπορούσατε να μας πείτε περισσότερα;

Η Grekaddict.com αποτελεί μία πλατφόρμα κρατήσεων τουριστικών εμπειριών. Εξειδικεύεται στην αυστηρή διαλογή των καλύτερων εκδρομών και δραστηριοτήτων σε όλη την Ελλάδα, στη δημιουργία υψηλής ποιότητας προωθητικού υλικού γι’ αυτά και στο διαμοιρασμό τους στην τουριστική αγορά μέσω τεχνολογικών λύσεων.  Ξενοδοχεία και εταιρίες που διαχειρίζονται τουριστικά καταλύματα, τουριστικοί πράκτορες, διοργανωτές εταιρικών ταξιδιών και εκδηλώσεων, όπως επίσης και ταξιδιωτικοί συντάκτες μπορούν τώρα εύκολα και γρήγορα να πουλούν και αυτοί online τουριστικές εμπειρίες. Με άλλα λόγια, βοηθάμε τους βασικούς παίκτες του τουρισμού να αναβαθμίσουν και να εμπλουτίσουν τις προσφερόμενες υπηρεσίες τους, να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών τους και να ανοίξουν νέα κανάλια εσόδων.

Ποιο είναι το κενό στην αγορά που καλύπτετε;

Η Grekaddict.com στοχεύει σε μία 360ᵒ προσέγγιση στο προϊόν των τουριστικών εμπειριών, παρέχοντας λύσεις πολλαπλών διαστάσεων. Η αναζήτηση για τουριστικές εμπειρίες στο ίντερνετ μπορεί να είναι μια αρκετά πιεστική διαδικασία. Η πληροφορία βρίσκεται κατακερματισμένη, διπλότυπη, μη ακριβής, πόσο μάλλον ποιοτικά ελεγμένη. Από την άλλη πλευρά, στην εποχή των τουριστικών εμπειριών, οι τουριστικοί πράκτορες χρειάζεται να προσθέσουν νέες μοναδικές υπηρεσίες και να εμπλουτίσουν τα τυπικά πακέτα τους, τα ξενοδοχεία χρειάζεται να βρουν νέα κανάλια εσόδων εκτός των κρατήσεων των δωματίων και τρόπους να προσελκύσουν τους πελάτες έναντι του ανταγωνισμού, οι εταιρίες που οργανώνουν συνέδρια και εκδηλώσεις χρειάζεται να βρουν ένα σημείο απ’ όπου να αγοράζουν δραστηριότητες και ταξίδια κινήτρων σε τιμές χονδρικής και τέλος, οι ταξιδιωτικοί συντάκτες δυσκολεύονται να βγάλουν χρήματα για τη δουλειά τους.

Ποια είναι η πρόταση της Grekaddict.com?

Στην Grekaddict.com σκοπός μας είναι να χτίσουμε ένα αυστηρά επιλεγμένο πορτφόλιο από πράγματα που μπορεί να κάνει κανείς στην Ελλάδα. Όλες οι δραστηριότητες είναι ποιοτικά ελεγμένες με επαρκή πληροφορία και φυσικά τεχνολογία που καθιστά τη διαδικασία της κράτησης εύκολη, γρήγορη και ασφαλή, τόσο για τους εταιρικούς μας πελάτες όσο και για τους μεμονωμένους τουρίστες, προκειμένου όλοι να βρίσκουν την εμπειρία που θέλουν να ζήσουν στη χώρα μας. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι όταν κάποιος βιώνει την αυθεντική εμπειρία της χώρας μας, θα γίνεται για πάντα ένας πρεσβευτής αυτής, ένας αληθινός Grekaddict!

  1. GuestFlip

Τι κάνει η GuestFlip;

capsuleH GuestFlip έχει ως στόχο να βοηθήσει τα ξενοδοχεία να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους και να αυξήσουν τις κρατήσεις τους παρέχοντας μια πλατφόρμα διαχείρισης φήμης και στοιχείων ικανοποίησης πελατών.

Χμ… Θα μπορούσατε να μας πείτε περισσότερα;

Παρέχουμε μια εύκολη-στη-χρήση πλατφόρμα διαχείρισης φήμης μέσα από την οποία τα ξενοδοχεία μπορούν να παίρνουν αποφάσεις βασισμένες στα δεδομένα, να παρακολουθούν το περιεχόμενο που δημοσιεύουν οι επισκέπτες τους καθώς και να αλληλεπιδρούν με αυτούς στα online κανάλια.

Ποιο είναι το κενό στην αγορά που καλύπτετε;

Οι online κρατήσεις αυξάνονται συνεχώς τα τελευταία χρόνια (59% των κρατήσεων διαμονής γίνονται πλέον διαδικτυακά) και ο δεύτερος πιο σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει την τελική επιλογή του ταξιδιώτη είναι οι online κριτικές. Επιπλέον, ο όγκος των κριτικών συνεχώς αυξάνεται (113% αύξηση στον αριθμό των κριτικών της Google από το 2016 στο 2017 στις Ηνωμένες Πολιτείες). Επομένως, οι ξενοδόχοι καλούνται να παρακολουθούν, να αναλύουν και να απαντούν σε ένα μεγάλο όγκο κριτικών από πολλά διαφορετικά κανάλια.

Ποια είναι η πρόταση της GuestFlip?

Μέσα από την πλατφόρμα μας, οι ξενοδόχοι μπορούν να παρακολουθούν τις κριτικές των ξενοδοχείων τους από 30+ διαφορετικές πλατφόρμες καθώς και να παρακολουθούν την ποιότητα σε πάνω από 200 διαφορετικές κατηγορίες (π.χ. πρωινό, δωμάτιο, καθαριότητα κ.τ.λ.) με τη χρήση sentiment και semantic analysis. Επιπλέον, μπορούν να απαντήσουν στα reviews των πελατών πιο γρήγορα και προσωποποιημένα με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, να παρακολουθούν τους ανταγωνιστές τους και να λαμβάνουν αναλυτικά reports σχετικά με την online επίδοσή τους αλλά και την ικανοποίηση των πελατών τους.

  1. HotelStand

Τι κάνει η HotelStand;

capsuleΗ HotelStand αναπτύσσει μια διαδικτυακή πλατφόρμα που βοηθά τους ξενοδόχους να εκσυγχρονίσουν τις υπηρεσίες υποδοχής τους, επιτρέποντας στους επισκέπτες του ξενοδοχείου να ανακαλύπτουν ψηφιακά και να κάνουν κρατήσεις για ξεναγήσεις, δραστηριότητες και εστιατόρια που προτείνονται από το ξενοδοχείο τους.

Χμ… Θα μπορούσατε να μας πείτε περισσότερα;

Ως πελάτες ξενοδοχείων, είμαστε συχνά απογοητευμένοι από το χρόνο και την προσπάθεια που χρειάζεται για να βρούμε δραστηριότητες και ξεναγήσεις κατά τη διάρκεια των διακοπών μας. Η διαδικτυακή πλατφόρμα της HotelStand επιτρέπει στους ξενοδόχους να λύσουν αυτό το πρόβλημα. Με την πλατφόρμα οι ξενοδόχοι μπορούν να εκσυγχρονίσουν τις υπηρεσίες υποδοχής επισκεπτών δίνοντάς τους τη δυνατότητα να ανακαλύψουν ψηφιακά και να κάνουν κράτηση για ξεναγήσεις και δραστηριότητες που προτείνονται από το ίδιο το ξενοδοχείο. Οι ξενοδόχοι αμείβονται γι’ αυτή την υπηρεσία κερδίζοντας προμήθεια κάθε φορά που ο επισκέπτης πραγματοποιεί κράτηση. Σε μια χώρα της οποίας η οικονομία βασίζεται κυρίως στον τουρισμό, η Hotelstand έχει αγοραία αξία 290.000.000 ανά έτος, κάνοντας τις διακοπές ευκολότερες, ασφαλέστερες και πιο ευχάριστες.

Ποιο είναι το κενό στην αγορά που καλύπτετε;

Οι επισκέπτες του ξενοδοχείου, χωρίς να έχουν γνώση της περιοχής ή των διαθέσιμων επιλογών, επιδιώκουν να εμπλουτίσουν τη διαμονή τους αναζητώντας δραστηριότητες και ξεναγήσεις. Πλατφόρμες όπως το TripAdvisor παρουσιάζουν πλήθος επιλογών και φυσικά δημιουργούν ανασφάλεια λόγω της άγνοιας των επισκεπτών. Στην προσπάθειά τους να μειώσουν αυτή την ανασφάλεια ρωτούν συνήθως τον υπάλληλο υποδοχής του ξενοδοχείου για πιθανές δραστηριότητες ή ξεναγήσεις που προτείνει το ξενοδοχείο. Οι υπάλληλος πρέπει να παρουσιάσει προφορικά τις διαθέσιμες επιλογές, συνήθως χωρίς οπτικό υλικό, όπως φωτογραφίες, λεπτομερείς περιγραφές, μενού, τιμές κλπ. Όταν τελικά ο επισκέπτης αποφασίσει να κάνει κράτηση στην προτεινόμενη δραστηριότητα, τότε ο υπάλληλος υποδοχής πραγματοποιεί την κράτηση μέσω τηλεφώνου. Η HotelStand επιδιώκει να εκσυγχρονίσει και να βελτιώσει αυτή τη διαδικασία τόσο για τους ξενοδόχους, όσο και για τους επισκέπτες.

Ποια είναι η πρόταση της HotelStand;

Η Hotelstand προσφέρει μια διαδικτυακή πλατφόρμα που επιτρέπει στους επισκέπτες του ξενοδοχείου να ανακαλύψουν και να πραγματοποιήσουν κρατήσεις σε επιλεγμένες δραστηριότητες με μια διαισθητική, γρήγορη και μοντέρνα εμπειρία. Οι επισκέπτες μπορούν να πραγματοποιήσουν κρατήσεις σε δραστηριότητες που προτείνονται από το ίδιο το ξενοδοχείο είτε μέσω των κινητών τους τηλεφώνων, σαρώνοντας έναν κωδικό QR που βρίσκεται στα δωμάτιά τους ή μέσω ενός tablet που βρίσκεται στο λόμπι του ξενοδοχείου. Κατά την κράτηση θα λάβουν ένα SMS ή mail με τα στοιχεία της κράτησης την οποία θα μπορούν να τροποποιήσουν ή και να ακυρώσουν. Οι υπάλληλοι υποδοχής του ξενοδοχείου είναι επίσης σε θέση να πραγματοποιήσουν κράτηση εκ μέρους των πελατών του ξενοδοχείου μέσω της πλατφόρμας, χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς υπολογιστές τους και αποφεύγοντας με αυτό τον τρόπο τις χρονοβόρες τηλεφωνικές κλήσεις.

  1. HotelToolbox

Τι κάνει το HotelToolbox;

capsuleΜε το Hoteltoolbox, οι ξενοδόχοι οργανώνουν και παρακολουθούν τις λειτουργίες του ξενοδοχείου, μειώνουν το λειτουργικό τους κόστος, αυξάνουν τα έσοδά τους και παρέχουν καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες τους.

Χμ… Θα μπορούσατε να μας πείτε περισσότερα;

Η αύξηση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας και η μείωση του κόστους είναι μερικά από τα βασικά ζητήματα που πρέπει να επιλύσει κάθε ξενοδόχος. Στα περισσότερα ξενοδοχεία οι καθημερινές εργασίες πραγματοποιούνται με τη χρήση χαρτιού, emails και τηλεφωνικών κλήσεων. Εκατοντάδες ώρες και σελίδες χαρτιού ξοδεύονται, η πρόσβαση σε πληροφορίες είναι ελάχιστη και το επίπεδο ικανοποίησης χαμηλό. Με το HotelToolbox, οι ξενοδόχοι οργανώνουν και παρακολουθούν τις λειτουργίες του ξενοδοχείου, μειώνουν το λειτουργικό κόστος, τις ανθρωποώρες και τη χρήση χαρτιού, έχουν λιγότερα τηλεφωνήματα μεταξύ του προσωπικού, υψηλότερη παραγωγικότητα, άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, αυξάνουν τα έσοδά τους και παρέχουν καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες τους.

Ποιο είναι το κενό στην αγορά που καλύπτετε;

Η αύξηση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας, καθώς και η μείωση του κόστους είναι μερικά από τα βασικά ζητήματα που πρέπει να επιλύσει κάθε ξενοδόχος. Ταυτόχρονα, είναι πολύ σημαντικό να αυξηθεί το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών, να παρέχονται καλύτερες υπηρεσίες και να αυξηθούν τα έσοδα. Το HotelToolbox αντιμετωπίζει αυτά τα προβλήματα, δίνοντας στους ξενοδόχους όλα τα εργαλεία που χρειάζονται. Το HotelToolbox αποτελείται από δύο συμπληρωματικά, ανεξάρτητα προϊόντα: α) Εφαρμογές (Mobile Apps) για τους επισκέπτες του ξενοδοχείου και β) Εφαρμογές για το προσωπικό και τη διοίκηση του ξενοδοχείου.

Ποια είναι η πρόταση του HotelToolbox;

Το HotelToolbox περιλαμβάνει μια σειρά υποσυστημάτων (modules) για τη βελτίωση της εσωτερικής επικοινωνίας, την αποθήκευση της γνώσης σε κεντρικό επίπεδο και τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών. Οι εργασίες (tasks) μπορούν εύκολα να δημιουργηθούν, να διανεμηθούν στους υπαλλήλους και να επαληθευτούν. Τα προβλήματα/οι επισκευές (problems/repairs) μπορούν να καταγραφούν σε ένα μόνο βήμα, τεκμηριωμένα με εικόνες και επεξεργασμένα με δομημένο τρόπο από τους υπεύθυνους. Με το HotelToolbox τα ξενοδοχεία μπορούν να μειώσουν τα λειτουργικά τους έξοδα, να βελτιώσουν την εμπειρία των επισκεπτών και να αυξήσουν τα έσοδά τους.

  1. Nable Solutions

Τι κάνει η Nable Solutions;

capsuleΗ “Assistant” είναι ένα ψηφιακό εργαλείο που συνδέει τα άτομα με αναπηρία με τους οργανισμούς και τις εταιρείες ενισχύοντας την ανεξαρτησία τους, ενώ παράλληλα βοηθάει του οργανισμούς και τις εταιρείες να κατανοήσουν τις ανάγκες προσβασιμότητάς τους και να παρέχουν εξατομικευμένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης, δημιουργώντας μια εξαιρετική ταξιδιωτική εμπειρία.

Χμ… Θα μπορούσατε να μας πείτε περισσότερα;

Η Nable Solutions είναι μια βραβευμένη startup ανάπτυξης λογισμικού και σκοπός της είναι η δημιουργία καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών με κοινωνικό αντίκτυπο. Είμαστε μια ομάδα ατόμων με πάθος για τη δημιουργία καινοτόμων λύσεων που έχουν στόχο να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι με μειωμένη κινητικότητα ή αναπηρία βιώνουν τον κόσμο. Η υπηρεσία “Assistant” που αναπτύσσουμε είναι μια λύση λογισμικού που βοηθάει τους οργανισμούς και τις επιχειρήσεις να αξιολογήσουν και να βελτιώσουν την προσβασιμότητά τους όσον αφορά τις εγκαταστάσεις και τις υπηρεσίες τους, ενώ παράλληλα προσφέρει στα άτομα με μειωμένη κινητικότητα ή αναπηρία μια ολοκληρωμένη βοήθεια που ενδυναμώνει την ανεξαρτησία τους και τη συμμετοχή τους στην κοινωνία. Με την υπηρεσία “Assistant” στοχεύουμε να συμπεριλάβουμε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς δημιουργώντας μια αδιάσπαστη αλυσίδα προσβασιμότητας για τα άτομα με αναπηρία που θα ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους. Και αυτό είναι το όραμά μας: να κάνουμε δηλαδή τον κόσμο μας πιο προσβάσιμο προσφέροντας βοήθεια σε πραγματικό χρόνο σε άτομα με αναπηρία, καθιστώντας έτσι τη λύση μας όχι μόνο μια τέλεια προσαρμογή που συμμορφώνεται με την Ευρωπαϊκή Στρατηγική για την αναπηρία, αλλά και μια υπηρεσία που μπορεί να εφαρμοστεί σε όλους.

Ποιο είναι το κενό στην αγορά που καλύπτετε;

Ο τουρισμός είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας. Περίπου 1,2 δισεκατομμύρια άνθρωποι ταξιδεύουν ανά τον κόσμο. Ωστόσο, για πολλούς ανθρώπους, όπως είναι τα άτομα με αναπηρία που αποτελούν το 15% του παγκόσμιου πληθυσμού, αλλά και για πολλούς άλλους, όπως οι ηλικιωμένοι και τα άτομα που αντιμετωπίζουν κινητικές δυσκολίες, τα ταξίδια μπορούν να αποτελέσουν μια δύσκολη διαδικασία! Τα άτομα με αναπηρία ή μειωμένη κινητικότητα αντιμετωπίζουν εμπόδια στον τουρισμό! Αυτό συμβαίνει επειδή ο κόσμος έχει σχεδιαστεί για άτομα χωρίς κάποια μορφή αναπηρίας. Τα άτομα με αναπηρία δεν αποτελούν μια ομοιογενή ομάδα με τις ίδιες ανάγκες. Υπάρχουν διάφορες μορφές αναπηρίας που γεννούν διαφορετικές ανάγκες και διαφορετικές δυνατότητες στα άτομα που τις βιώνουν. Η ουσία της προσβασιμότητας δεν περιορίζεται στα στενά πλαίσια της αξιολόγησης των υποδομών ενός οργανισμού αλλά αφορά συνολικά τον κύκλο ζωής ενός οργανισμού (υποδομές, υπηρεσίες, προϊόντα). Αποτελεί λοιπόν κρίσιμο κριτήριο επιλογής για τα άτομα με αναπηρία η «ικανότητα» του οργανισμού στην προσβασιμότητα καθώς επίσης και η βέλτιστη προετοιμασία και διαχείριση του προσωπικού ώστε να προσφέρει εξατομικευμένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης.

Ποια είναι η πρόταση της Nable Solutions;

Η λύση μας βασίζεται σε τρεις βασικούς πυλώνες: «πληροφόρηση, επικοινωνία, ασφάλεια». Αποτελείται από cloud-based web πλατφόρμα, mobile applications και sensors και εφαρμόζοντας τεχνολογίες Artificial Intelligence, επιτυγχάνει να συνδέει τα άτομα με αναπηρία με τους οργανισμούς και τις εταιρείες δημιουργώντας ένα ψηφιακό «εργαλείο» που τους βοηθάει στο κάθε βήμα του ταξιδιού τους, προσφέροντας βελτιωμένη εξυπηρέτηση και εξαιρετική ταξιδιωτική εμπειρία. Η “Assistant” θα αποτελεί το «σημείο επαφής» της εξυπηρέτησης πελατών των οργανισμών και εταιρειών. Ακόμα, η “Assistant” παρέχει ένα κανάλι επικοινωνίας που επιτρέπει στα άτομα με αναπηρία να ζητήσουν βοήθεια ή στις εταιρείες να στέλνουν ειδοποιήσεις/ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο, καθώς επίσης ένα δυναμικό σύστημα παρακολούθησης για την αξιολόγηση και παρακολούθηση της προσβασιμότητας, επιτρέποντας τη συνεχή βελτίωση με βάση την εμπειρία των ατόμων με αναπηρία.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *