Το Βερολίνο είναι ο πιο φιλικός προορισμός προς τους LGTBQ+ ταξιδιώτες, ακολουθώντας στη δεύτερη και την τρίτη θέση δύο ισπανικές πόλεις, η Μαδρίτη και η Βαρκελώνη, ενώ το Top 5 συμπληρώνουν η Λισαβόνα και το Παρίσι, σύμφωνα με ανάλυση της Mabrian.
Οι πέντε αυτοί προορισμοί επιδεικνύουν εξαιρετική ποιότητα υπηρεσιών και αποδοχή προς τους LGTBQ+ ταξιδιώτες.
Αξιοποιώντας αυθόρμητες κριτικές από μεγάλες ταξιδιωτικές πύλες απόψεων, η Mabrian εντόπισε τις απόψεις που προέρχονται ή έχουν σχέση με το τμήμα των LGTBQ+ ταξιδιωτών και ανέλυσε το συναίσθημά τους, χρησιμοποιώντας τεχνικές επεξεργασίας φυσικής γλώσσας (NLP), που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, αντλώντας πολύτιμες πληροφορίες από τα δεδομένα, με βάση τη δεκαετή εμπειρία της Mabrian σε αυτόν τον τομέα.
Η κορυφαία εταιρία ταξιδιωτικών πληροφοριών ανέλυσε περισσότερες από 55 εκατομμύρια αξιολογήσεις ξενοδοχείων σε όλη την Ευρώπη, για να αποκαλύψει τους πέντε κορυφαίους προορισμούς που είναι φιλικοί προς τους LGTBQ+, με βάση την υψηλή ικανοποίηση των ταξιδιωτών αυτής της κατηγορίας.
Λόγω των άνω του μέσου όρου καταναλωτικών προτύπων τους, το τμήμα LGTBQ+ έχει μεγάλη ζήτηση από πολλούς τουριστικούς προορισμούς. Επιπλέον, οι ταξιδιώτες LGTBQ+ εξαρτώνται λιγότερο από εποχιακά πρότυπα και παρουσιάζουν μεγαλύτερη ευελιξία στις μετακινήσεις τους, επιτρέποντας στους προορισμούς να προωθήσουν τον τουρισμό καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Ο Carlos Cendra, διευθυντής μάρκετινγκ της Mabrian, σχολίασε: “Το τμήμα LGTBQ+ είναι τόσο σημαντικό σε μέγεθος όσο και κερδοφόρο, καθιστώντας το έναν τομέα ιδιαίτερου ενδιαφέροντος για τον ξενοδοχειακό τομέα. Προκειμένου να προσελκύσουν αυτό το τμήμα, τα ξενοδοχεία προσπαθούν να παρέχουν εξαιρετικά υψηλά πρότυπα ποιότητας και εξατομικευμένη προσοχή. Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι η Ισπανία κατάφερε να αποκτήσει δύο συμμετοχές στους πέντε κορυφαίους ευρωπαϊκούς προορισμούς, δεδομένου του έντονου ανταγωνισμού εντός του τμήματος”.
Σύμφωνα με την Mabrian, κατανοώντας και αγκαλιάζοντας τις προτιμήσεις αυτού του τμήματος, οι προορισμοί μπορούν να προωθήσουν περιβάλλοντα χωρίς αποκλεισμούς και να προσελκύσουν ένα ευρύ φάσμα ταξιδιωτών, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.