Η Γερμανία μπορεί να υπερηφανεύεται για τους πιο πράσινους ταξιδιώτες.
Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα μιας έρευνας που διενέργησε σε 13.000 ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο, η Criteo, σύμφωνα με την οποία οι καταναλωτές σήμερα έχουν μεγαλύτερη επίγνωση των αποφάσεών τους στο περιβάλλον από ποτέ, και αυτό επηρεάζει τις αποφάσεις για τις πάσης φύσεως αγορές τους.
Σύμφωνα με την έρευνα το 22% των Γερμανών ταξιδιωτών που ερευνήθηκαν ήταν «πράσινοι ταξιδιώτες», που σημαίνει ότι τουλάχιστον μία φορά τους τελευταίους έξι μήνες, αποφάσισαν να μην κάνουν ταξίδι για να μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακα τους.
Η Γαλλία, η Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο ήταν επίσης ανάμεσα στις πέντε πρώτες χώρες με το υψηλότερο ποσοστό “πράσινων ταξιδιωτών”.
Οι νεότερες γενιές είναι οι πιο “πράσινοι ταξιδιώτες”
Η μελέτη έδειξε ακόμη ότι οι Gen Zers και Millennials μπορεί να έχουν μεγαλύτερη επίγνωση ότι οι συμπεριφορές ταξιδιών πρέπει να αλλάξουν τώρα. Από τους ταξιδιώτες που ερωτήθηκαν, το 62% εκείνων που είχαν ακυρώσει ένα ταξίδι τους τελευταίους έξι μήνες ήταν οι Gen Zers ή Millennials.
Σύμφωνα με μια μελέτη της Booking.com, το 54% των Gen Zers λέει ότι οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις που έχουν οι ταξιδιώτες στους προορισμούς είναι ένας σημαντικός παράγοντας όταν αποφασίζουν πού να κάνουν κράτηση ταξιδιού και το 56% θέλει να μείνει σε ένα καταπράσινο ή οικολογικό κατάλυμα.
Οι πράσινοι ταξιδιώτες είναι μια μικρή αλλά ισχυρή ομάδα.
Οι πράσινοι ταξιδιώτες είναι μια μειοψηφία, αλλά σημαντική. Μια μελέτη της Mandala Research διαπίστωσε ότι οι ταξιδιώτες που αναζητούν και αγοράζουν διακοπές σε “πράσινα καταλύματα”, παραμένουν, κατά μέσο όρο, τρεις ημέρες περισσότερο από τους άλλους επισκέπτες.
Τα ταξίδια με οικολογική συνείδηση είναι δημοφιλή.
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα της Booking.com, το 87% όλων των τουριστών επιθυμεί πιο βιώσιμες επιλογές ταξιδιού και το 67% είναι διατεθειμένο να δαπανήσει τουλάχιστον 5% περισσότερα για το ταξίδι τους, ώστε να εξασφαλίσει ότι έχει όσο το δυνατόν χαμηλότερο αντίκτυπο στο περιβάλλον.