Booking

Η αυξημένη επισκεψιμότητα των OTA προμηνύει ένα καλό ταξιδιωτικά 2023 | Tripadvisor ο πιο δημοφιλής ιστότοπος

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οικονομικοί αντίξοοι άνεμοι. Φόβοι για πληθωρισμό. Παρατεταμένες ανησυχίες για τον Covid-19. Αν και όλοι αυτοί οι αρνητικοί παράγοντες επιβαρύνουν τις προοπτικές για ταξίδια, αυτό δεν γίνεται αντιληπτό με βάση μια νέα έκθεση για την επισκεψιμότητα των μεγαλύτερων διαδικτυακών ταξιδιωτικών γραφείων, τον Δεκέμβριο.

Οι Tripadvisor, Expedia, Airbnb και Booking.com απόλαυσαν μια αρκετά μεγάλη αύξηση στην επισκεψιμότητα, τόσο σε ετήσια, όσο και σε μηνιαία βάση, ώστε να προμηνύουν κάτι καλό για το 2023, σύμφωνα με την ανάλυση της πλατφόρμας ψηφιακής πληροφόρησης Similarweb.

“Είναι ενδεικτικό της ισχυρής ζήτησης για ταξίδια”, λέει ο Jim Corridore, ανώτερος διευθυντής πληροφόρησης της Similarweb.

Οι άνθρωποι, συμπληρώνει, αναζητούν να κλείσουν ταξίδια για τη νέα χρονιά και τίποτα σε αυτή την έκθεση δεν υποδεικνύει οποιαδήποτε υποχώρηση ως προς αυτό.

Η ώθηση ήταν ιδιαίτερα ισχυρή για την Booking.com, η οποία κατέγραψε 28% αύξηση στην επισκεψιμότητα σε σχέση με πέρυσι τον Δεκέμβριο, αν και είχε τη μικρότερη επισκεψιμότητα (56,5 εκατομμύρια επισκέπτες), σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές της.

Η Tripadvisor παρέμεινε ο πιο δημοφιλής ιστότοπος με 89 εκατομμύρια επισκέπτες τον Δεκέμβριο, 15% περισσότεροι από το προηγούμενο έτος.

Σε ετήσια βάση, η Expedia σημείωσε σχεδόν 17% αύξηση με 67 εκατομμύρια επισκέπτες, που ισοδυναμεί με το σύνολο της Airbnb, η οποία υστερούσε των υπολοίπων, σημειώνοντας μόλις 6% αύξηση σε ετήσια βάση.

Η Airbnb έχασε επίσης το μεγαλύτερο συγκριτικά μερίδιο επισκεψιμότητας, υποχωρώντας κατά δύο ποσοστιαίες μονάδες, σε σχέση με τους ανταγωνιστές της, ενώ η Booking.com κέρδισε το μεγαλύτερο μερίδιο -σχεδόν δύο ποσοστιαίες μονάδες.

Παρά τις σχετικές μετατοπίσεις, η Tripadvisor παρέμεινε στην πρώτη θέση συγκεντρώνοντας το 32% του συνολικού μεριδίου επισκεψιμότητας, ακολουθούμενη από την Airbnb και την Expedia με μερίδιο 24% έκαστη και την Booking.com με 20%.

Μετά από μια τυπική φθινοπωρινή επιβράδυνση, και οι τέσσερις OTAs είδαν αύξηση σε μηνιαία βάση κατά μέσο όρο 8% τον Δεκέμβριο, γεγονός που σύμφωνα με τον κ. Corridore της Similarweb, υποδηλώνει ότι το καλοκαίρι των ταξιδιών εκδίκησης -όταν απελευθερώθηκε από τους καταναλωτές μια συσσωρευμένη ζήτηση μετά από δύο χρόνια αποκλεισμών- μπορεί να μην ολοκληρωθεί με τη σεζόν.

“Τα σημάδια δείχνουν ότι τα ταξίδια εκδίκησης συνεχίζονται. Οι άνθρωποι επιλέγουν τις εμπειρίες έναντι άλλων αγορών, και από αυτές τις εμπειρίες επιλέγουν τα ταξίδια. Αυτό συνεχίζεται και αποτελεί σίγουρα ένα ισχυρό σημάδι για τα ξενοδοχεία και τις ενοικιάσεις διακοπών, τις αεροπορικές εταιρίες, τις κρουαζιέρες, τις ενοικιάσεις αυτοκινήτων -ολόκληρος ο τομέας εξακολουθεί να παρουσιάζει αξιοπρεπή ανάπτυξη”, καταλήγει ο κ. Corridore.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *