Singapore-Airlines

Αύξηση κεφαλαίου στην SINGAPORE AIRLINES

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Η Singapore Airlines Limited θα προσφέρει στους μετόχους της νέες μετοχές αξίας 5,3 δισ. δολαρίων Σιγκαπούρης (SGD) και έως 9,7 δισ. SGD μέσω της έκδοσης Υποχρεωτικών Μετατρέψιμων Ομολόγων δεκαετούς διάρκειας.

Η Temasek, που κατέχει το 55% του αερομεταφορέα, θα εγγυηθεί και για τις δυο εκδόσεις οποίες θα χαρακτηριστούν ως ίδια κεφάλαια στον ισολογισμό της εταιρείας.

Και οι δύο εκδόσεις υπόκεινται σε έγκριση των μετόχων σε έκτακτη γενική συνέλευση η οποία θα διεξαχθεί εν ευθέτω χρόνω.

Η εταιρία σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τα έσοδα από τις δυο εκδόσεις για να χρηματοδοτήσει τις κεφαλαιουχικές και λειτουργικές της απαιτήσεις της.

Παράλληλα, για τη στήριξη των βραχυπρόθεσμων απαιτήσεων ρευστότητας, η Singapore Airlines εξασφάλισε δανειακή διευκόλυνση ύψους 4 δισ. SGD από την DBS BANK.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Temasek International, Dilhan Pillay Sandrasegara, δήλωσε: “Ο αντίκτυπος του Covid-19 στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία είναι πρωτοφανής, ειδικά για τις αεροπορικές εταιρείες και τους σχετικούς φορείς. Η Singapore Airlines είχε σημειώσει ισχυρή ανάπτυξη πριν την πανδημία. Επιπλέον, είχε δεσμευτεί για την ανανέωση του στόλου της ως μέρος της στρατηγικής ανάπτυξής της. Η συναλλαγή αυτή θα βοηθήσει τη Singapore Airlines να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις της βραχυπρόθεσμης χρηματοπιστωτικής ρευστότητάς της, ενώ θα της εξασφαλίσει ανάπτυξη μετά την πανδημία.”

“Υποστηρίζουμε πλήρως τα σχέδια της εταιρία για ανάπτυξη, μεταξύ των οποίων είναι και ο εκσυγχρονισμός του στόλου της. Η παράδοση αεροσκάφους νέας γενιάς τα επόμενα χρόνια θα της εξασφαλίσει καλύτερη απόδοση καυσίμων και θα τη βοηθήσει να πραγματοποιήσει το πρόγραμμα στρατηγικής επέκτασής της”.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τομέας των αερομεταφορών αποτελεί βασικό πυλώνα της οικονομίας της Σιγκαπούρης, υποστηρίζοντας περισσότερο από το 12% του ΑΕΠ της χώρας και 375.000 θέσεις εργασίας. Ο Όμιλος βρίσκεται στο επίκεντρο του αεροπορικού οικοσυστήματος, ενώ οι Singapore Airlines, SilkAir και Scoot μεταφέρουν περισσότερους από τους μισούς επιβάτες που πετούν προς και από το αεροδρόμιο Changi της Σιγκαπούρης.

Η Singapore Airlines

Η ιστορία του Ομίλου Singapore Airlines (SIA) χρονολογείται από το 1947 με την παρθενική πτήση της Malaysian Airways Limited. Η αεροπορική εταιρεία μετονομάστηκε αργότερα σε Malaysian Airways Limited και στη συνέχεια σε Malaysia-Singapore Airlines (MSA). Το 1972, η MSA διαχωρίστηκε σε Singapore Airlines (SIA) και σε Malaysian Airline System. Από έναν αερομεταφορέα με μικρό στόλο 10 αεροσκαφών που εξυπηρετούσε 22 πόλεις σε 18 χώρες, η SIA έχει πλέον εξελιχθεί σε ένα κορυφαίο παγκοσμίως αεροπορικό όμιλο.

Η SIA αποτελεί την πιο βραβευμένη αεροπορική εταιρεία παγκοσμίως, ενώ δεσμεύεται  να εξελίσσει διαρκώς τους τρεις βασικούς άξονες που θεμελιώνουν το brand της: Εξαιρετική Εξυπηρέτηση, Κορυφαίο Προϊόν και Διασυνδεσιμότητα. Ο στόλος και το δίκτυο του Ομίλου SIA έχουν αυξηθεί για να υποστηρίξουν τη στρατηγική ανάπτυξή της ως προς τις πτήσεις, με επενδύσεις σε αεροπορικές γραμμές τόσο πλήρους εξυπηρέτησης όσο και χαμηλού κόστους. Το συγκεκριμένο χαρτοφυλάκιο πτήσεων, που εξυπηρετούν αγορές μικρής, μεσαίας και μεγάλης απόστασης προσφέρει στο Όμιλο SIA μεγαλύτερη ευελιξία επιτρέποντάς του να εξυπηρετεί την κάθε αγορά με τον καταλληλότερο τρόπο.

Το 2018, η Singapore Airlines εγκαινίασε τη μεγαλύτερη σε διάρκεια απευθείας εμπορική πτήση παγκοσμίως μεταξύ Σιγκαπούρης και Νέας Υόρκης, απευθείας πτήσεις μεταξύ Σιγκαπούρης και Λος Άντζελες καθώς και περισσότερες απευθείας πτήσεις στο Σαν Φρανσίσκο, με το νέο αεροσκάφος Airbus A350-900ULR (εξαιρετικά μεγάλης εμβέλειας). Τον Σεπτέμβριο του 2019, το Σιάτλ έγινε η πέμπτη πόλη των ΗΠΑ που προστέθηκε στο δίκτυο δρομολογίων της Singapore Airlines – και η τέταρτη απευθείας πτήση από τη Σιγκαπούρη.

Η SIA έχει επενδύσει σε επιβατικά αεροσκάφη νέας γενιάς, πράγμα που σημαίνει ότι διαθέτει έναν από τους νεότερους στόλους αεροσκαφών στον κόσμο. Με τέτοια αεροσκάφη, όπως τα Airbus A350s και Boeing 787s, η SIA μπορεί να μειώνει σημαντικά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και να υποστηρίζει τη δέσμευσή της για μία πιο βιώσιμη λειτουργία.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *