easyJet

Αύξηση κόστους στις τηλεφωνικές κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τέσσερις από τις πέντε μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες του Ηνωμένου Βασιλείου προβαίνουν σε προσαύξηση του κόστους, όταν η κράτηση πραγματοποιείται μέσω τηλεφώνου, όπως αποκαλύπτει το Which? Travel.

Τόσο στη Ryanair όσο και στην Tui υπάρχει επιπλέον χρέωση 20 λιρών στις αεροπορικές κρατήσεις που δεν γίνονται μέσω της ιστοσελίδας τους. Στην EasyJet η χρέωση ανέρχεται στις 15 λίρες, ενώ στη British Airways στις 10 λίρες.

Μόνο η Jet2.com δήλωσε στην ομάδα καταναλωτών, ότι δεν θα χρεώνει επιπλέον στις τηλεφωνικές κρατήσεις.

Άλλες αεροπορικές εταιρείες ισχυρίζονται ότι οι τηλεφωνικές κρατήσεις απαιτούν κόστος διαχειριστή.

Η Ryanair ανέφερε ότι περισσότεροι από το 99,5% των πελατών της κάνουν online κράτηση.

Ωστόσο, με 129 εκατομμύρια επιβάτες το 2017, η εταιρεία θα μπορούσε να κερδίσει περίπου 6 εκατομμύρια λίρες από επιβάτες που δεν μπορούν ή δεν επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το διαδίκτυο, υποθέτοντας ότι η κάθε κράτηση αφορά 2 επιβάτες.

Όπως δήλωσε η Ryanair στο Which? Travel: «Δεν ήταν ποτέ πιο εύκολο να κάνει κανείς κράτηση μέσω της ιστοσελίδας Ryanair.com ή μέσω της εφαρμογής μας, επομένως λιγότεροι του 0,5% των πελατών μας επιλέγουν τις τηλεφωνικές κρατήσεις ή τις απευθείας στο αεροδρόμιο.

«Το κόστος των 20 λιρών ισχύει για τις κρατήσεις που γίνονται στα αεροδρόμια ή στα τηλεφωνικά κέντρα προκειμένου να αντισταθμιστεί το σχετικό κόστος διαχείρισης».

Από την πλευρά της η EasyJet αναφέρει: «Ενθαρρύνουμε τους πελάτες μας να επισκέπτονται την ιστοσελίδα μας για την κράτησή τους. Μάλιστα ενημερώνονται για τη σχετική έκπτωση της online κράτησης στην αρχή της τηλεφωνικής τους επικοινωνίας με την εταιρεία μας.

«Οι επιβάτες που χρειάζονται ειδική βοήθεια δεν πρόκειται να χρεωθούν το τέλος των 15 λιρών. Αντ’ αυτού, θα πρέπει να χρησιμοποιούν μια ειδική τηλεφωνική υπηρεσία υποστήριξης πελατών».

Η δήλωση του Which? Travel αναφέρει ότι: «Το τέλος της τηλεφωνικής κράτησης είναι μόνο μία από τις πρόσθετες χρεώσεις, που οδηγούν σε αύξηση της τελικής τιμής των εισιτηρίων, όπως είναι η χρέωση του check-in, επιλογής καθίσματος και αυτή της μεταφοράς αποσκευών. Εξαιτίας αυτών η τιμή του “απλού” εισιτηρίου μπορεί να ξεπεράσει αυτήν του “full service”».

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *