Photo by Dominika Roseclay on Pexels

Booking.com: Λιγότερο “επώνυμους” προορισμούς αναζητούν οι ταξιδιώτες | Σχεδόν οι μισοί “ψηφίζουν” AI για τη διοργάνωση του ταξιδιού

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το 56% των ταξιδιωτών εμφανίζονται πρόθυμοι να ανακαλύψουν νέους, λιγότερο “επώνυμους” προορισμούς και εμπειρίες, σε μια προσπάθεια να… αποδράσουν από την πεπατημένη, και σε ποσοστό 48% θα εμπιστεύονταν την τεχνητή νοημοσύνη (AI) για να σχεδιάσει το ταξίδι για λογαριασμό τους, όπως διαπιστώνει πρόσφατη έρευνα της Booking.com.

Με την υιοθέτηση της Γενετικής Τεχνητής Νοημοσύνης, οι ταξιδιώτες έχουν μια μοναδική ευκαιρία να εντοπίσουν εμπειρίες, που είναι περισσότερο ευθυγραμμισμένες με αυτή την πρόθεση να αναζητήσουν το άγνωστο -μια σημαντική μετατόπιση από το να βασίζονται σε παραδοσιακές μεθόδους αναζήτησης και ιδιαιτερότητες.

Προς αυτή την κατεύθυνση το AI Trip Planner της Booking.com, με τις δημιουργικές συνομιλίες, που συλλαμβάνουν την πραγματική πρόθεση της αναζήτησης των ταξιδιωτών, αποτελεί το ιδανικό “εργαλείο”.

Ωστόσο, όπως επισημαίνει η Booking.com, οι “πρωτάρηδες” που αναζητούν “προορισμούς παραλίας” μπορεί να βρουν καταλύματα στην Ιταλία, την Πορτογαλία ή την Ελλάδα, όμως αυτό μπορεί να μην ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους για κάτι πιο περιπετειώδες ή εντυπωσιακό.

Αλλά δημιουργικές προτροπές συνομιλίας, όπως: “Δείξε μου παραθαλάσσια σπίτια σε ιταλικές πόλεις, που είναι λιγότερο πολυσύχναστες από τουρίστες και πιο δημοφιλείς στους ντόπιους” ή “Δημιούργησε ένα ταξίδι δύο εβδομάδων στην Ιαπωνία με αξιοθέατα στη φύση, που είναι φιλικά προς τα παιδιά” θα “ξεκλειδώσουν” πιο εξατομικευμένα αποτελέσματα, φέρνοντας στην επιφάνεια μοναδικές προτάσεις και ικανοποιώντας ανάγκες, που συνήθως δεν εξυπηρετούνται από τα παραδοσιακά φίλτρα αναζήτησης.

“Οι καταναλωτές αισθάνονται όλο και πιο άνετα με το GenAI να κάνει τη «βαριά δουλειά» στην ανακάλυψη και τον προγραμματισμό ταξιδιών, ειδικά όταν βλέπουν πόσο χρόνο εξοικονομεί, σε σύγκριση με τις παραδοσιακές μεθόδους», δήλωσε ο Joe Futty, VP of Product Marketplace στην Booking.com.

Το προφίλ της έρευνας

Η έρευνα “Travel Predictions 2024”, διενεργήθηκε για λογαριασμό της Booking.com σε δείγμα ενηλίκων, που σκοπεύουν να ταξιδέψουν για επαγγελματικούς λόγους ή για αναψυχή τους επόμενους 12-24 μήνες.

Συνολικά, συμμετείχαν αν 27.730 άτομα από 33 χώρες και προορισμούς -πιο συγκεκριμένα 1008 από την Αργεντινή, 1012 από την Αυστραλία, 505 από την Αυστρία, 1001 από το Βέλγιο, 1002 από τη Βραζιλία, 1009 από τον Καναδά, 1009 από την Κίνα, 1002 από την Κολομβία, 508 από την Κροατία, 504 από τη Δανία, 1011 από τη Γαλλία, 1011 από τη Γερμανία, 1016 από το Χονγκ Κονγκ, 1004 από την Ινδία, 510 από την Ιρλανδία, 504 από το Ισραήλ, 1014 από την Ιταλία, 1004 από την Ιαπωνία, 1009 από το Μεξικό, 1014 από τις Κάτω Χώρες, 1015 από τη Νέα Ζηλανδία, 500 από την Πορτογαλία, 502 από τη Σιγκαπούρη, 1010 από τη Νότια Κορέα, 1009 από την Ισπανία, 502 από τη Σουηδία, 507 από την Ελβετία, 504 από την Ταϊβάν, 1003 από την Ταϊλάνδη, 502 από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, 1007 από το Ηνωμένο Βασίλειο, 1005 από τις ΗΠΑ και 1007 από το Βιετνάμ.

Οι ερωτηθέντες συμπλήρωσαν ηλεκτρονική έρευνα τον Ιούλιο του 2023.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *