booking

Και η Booking.com μετά την Airbnb, ενεργοποιείται δραστικά στην υγιεινή των καταλυμάτων βραχυχρόνιας μίσθωσης

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Booking.com κάνει ένα βήμα προς την περαιτέρω αναβάθμιση της ποιοτικής διαμονής στα ενοικιαζόμενα σπίτια με την υλοποίηση ενός νέου Ελάχιστου Δείκτη Καθαριότητας για βραχυχρόνιες μισθώσεις.

Μετά από ένα επιτυχημένο πιλοτικό πρόγραμμα που ξεκίνησε νωρίτερα φέτος η εταιρεία θα προχωρήσει σε μια σταδιακή προσέγγιση όπου θα απαιτεί από τους ιδιοκτήτες και τους διαχειριστές ακινήτων που μισθώνονται βραχυχρόνια να διατηρήσουν ένα ελάχιστο δείκτη καθαρότητας εάν θέλουν να δουν τα ακίνητά τους να παραμένουν στην πλατφόρμα.

Σύμφωνα με το Booking.com, “η βαθμολογία καθαριότητας ενός καταλύματος είναι «ο μέσος όρος των βαθμολογιών κριτικής καθαριότητας που λαμβάνετε από όλους τους επισκέπτες σας. Είναι ένας δείκτης της άνεσης που παρέχετε στους επισκέπτες, και γι ‘αυτό απαιτούμε από όλους τους συνεργάτες μας να σκοράρουν τουλάχιστον 6 στην καθαριότητα. Μια ιδιοκτησία που δεν πληροί αυτά τα πρότυπα καθαριότητας θα ειδοποιηθεί και θα συμπεριληφθεί σε μια λίστα προειδοποιήσεων.”

Η Booking.com συνεργάζεται με την Properly για να παρέχει καθοδήγηση, πρότυπα, εργαλεία και τεχνολογία ώστε να βοηθήσει τους ιδιοκτήτες και διαχειριστές να βελτιώσουν την ποιότητα των σπιτιών και την συνολική εμπειρία των ενοικιαστών-επισκεπτών.

ksd Booking
adv

Σύμφωνα με τον Eric Bergaglia, παγκόσμιο υπεύθυνο σπιτιών και διαμερισμάτων της Booking.com, «Η καθαριότητα και η άνεση ήταν πάντα σημαντικοί παράγοντες για μια υπέροχη διαμονή, και σήμερα ακόμη περισσότερο από ποτέ. Με τη χρήση των λέξεων «καθαρό» και «υγιεινή» να αυξάνεται κατά περισσότερο από 60% στην πλατφόρμα μας από την έναρξη της πανδημίας COVID-19 και τα εναλλακτικά καταλύματα να αποτελούν το ένα τρίτο όλων των νέων κρατήσεων κατά το τρίτο τρίμηνο, η εισαγωγή του Minimal Cleanliness Score Commitment αντικατοπτρίζει τη συνεχή δέσμευσή μας να διασφαλίσουμε την ηρεμία του επισκέπτη”.

Ο τρόπος λειτουργίας του Ελάχιστου Δείκτη Καθαρότητας θα είναι ως εξής: με την ελάχιστη κλίμακα του Δείκτη στο 6 και την ανώτατη στο 10, όσα ακίνητα δεν διατηρούν τον ελάχιστο απαιτούμενο βαθμό θα ειδοποιούνται από την Booking.com και θα συμπεριλαμβάνονται  σε μια λίστα ειδοποιήσεων. Για όσο είναι στη λίστα θα υποχρεωθούν να δεσμευθούν στον Ελάχιστο Δείκτη Καθαριότητας, έχοντας έξι μήνες περιθώριο να αυξήσουν την βαθμολογία τους εξασφαλίζοντας καλύτερες κριτικές από τους ταξιδιώτες, οι οποίες θα αυξήσουν και τον Δείκτη πάνω από το 6. Εάν δεν απαντήσουν, το ακίνητο θα υποτιμηθεί στα αποτελέσματα της αναζήτησης. Εάν τα καταφέρουν και αυξήσουν την βαθμολογία πάνω από το 6, θα βγαίνουν από την λίστα των ειδοποιήσεων. Εάν όχι, τότε μετά το πέρας των 6 μηνών θα παύει η ανάρτηση τους στην πλατφόρμα.

Κ. Παπαχατζής, host.gr.com

H Host ασχολείται με την βραχυχρόνια μίσθωση από το 2005 και επικεντρώνεται στην μεγιστοποίηση των εσόδων και κερδών σε βίλες επαύλεις και εξοχικά, αναλαμβάνοντας την τιμολόγηση, το marketing και την διαχείριση των κρατήσεων.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *