booking

Booking Holdings: Μεγάλη εξαγορά 1,2 δισ. $ | Αλλάζει και το τοπίο στη διανομή δωματίων

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ένας νέος, μεγάλος “παίχτης” δημιουργείται στη διανομή δωματίων, αλλάζοντας την εικόνα της αγοράς, μετά την εξαγορά του διανομέα δωματίων ξενοδοχείων B2B Getaroom, στην οποία προχωράει η Booking Holdings από την Court Square Capital Partners, έναντι 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Σύμφωνα με τα σχέδια της Booking Holdings, το Getaroom, με έδρα το Ντάλας του Τέξας, θα μετατραπεί στη μάρκα Priceline της Booking.

Με την εξαγορά, η Getaroom θα ενταχθεί στην ομάδα στρατηγικών συνεργασιών της Priceline, Priceline Partner Network, για να δημιουργήσει μια νέα επιχειρηματική μονάδα στρατηγικών συνεργασιών, που σύμφωνα με το διαδικτυακό ταξιδιωτικό πρακτορείο θα βελτιώσει τη διανομή B2B για συνεργάτες ξενοδοχείων, ενώ παράλληλα θα προσφέρει ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο καταλυμάτων για συνεργάτες.

“Καθώς η ταξιδιωτική βιομηχανία συνεχίζει να ανακάμπτει από την πανδημία, αναζητούμε συνεχώς ευκαιρίες για να υποστηρίξουμε καλύτερα, τόσο τους συνεργάτες μας, όσο και τους πελάτες μας. Με τα χρόνια, οι στρατηγικές συνεργασίες έπαιξαν σημαντικό ρόλο στις προσπάθειές μας να προσεγγίσουμε περισσότερους πελάτες μέσω νέων καναλιών”, είπε ο CEO της Priceline, Brett Keller.

“Συνδυάζοντας την τεχνολογία και την τεχνογνωσία του Getaroom και της Priceline, μπορούμε να βελτιώσουμε περαιτέρω τη διανομή για τους ξενοδόχους μας και να παρέχουμε νέες και καλύτερες λύσεις για το τμήμα καταλυμάτων”, πρόσθεσε.

“Ο συνδυασμός του Getaroom και του Δικτύου Συνεργατών Priceline θα επιτρέψει την επιτάχυνση της ανάπτυξης πίσω από το κοινό μας όραμα για την παροχή μιας πιο ισχυρής λύσης για τους πελάτες και τις θυγατρικές μας και θα απλοποιήσει σημαντικά την πολυπλοκότητα της παγκόσμιας διανομής για τους ξενοδοχειακούς μας συνεργάτες”, υπογράμμισε ο διευθύνων σύμβουλος της Getaroom, Matt Davis, ο οποίος θα ηγηθεί της επιχειρηματικής μονάδας νέων στρατηγικών συνεργατών της Priceline.

Η Getaroom ιδρύθηκε το 2005 και έχει περισσότερες από 150 θυγατρικές.

Όσον αφορά την Booking Holdings, την περασμένη εβδομάδα ανέφερε αύξηση εσόδων για το τρίτο τρίμηνο του 2021, φθάνοντας τα 4,7 δισεκατομμύρια δολάρια, έναντι 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, το τρίτο τρίμηνο του 2019.

bookingΗ συμφωνία με την Getaroom είναι η μεγαλύτερη εξαγορά από την Booking Holdings εδώ και πολλά χρόνια.

Η Priceline Group, όπως ήταν τότε γνωστή η Booking Holdings, απέκτησε την υπηρεσία κρατήσεων εστιατορίων OpenTable για 2,6 δισεκατομμύρια δολάρια τον Ιούνιο του 2014, 18 μήνες μετά τη συμφωνία της για την αγορά της Kayak έναντι 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων, τον Νοέμβριο του 2012.

Τρία νέα σήματα καταλυμάτων με την “υπογραφή” της Booking.com

Στην κυκλοφορία τριών νέων σημάτων στα καταλύματα, τα Travel Sustainable, Travel Proud και Travel Work-Friendly, προχώρησε η Booking.com, με στόχο να διευκολύνει την επιστροφή των καταναλωτών στα ταξίδια.

Με το 66% των Αμερικανών ταξιδιωτών να δηλώνουν ότι επιθυμούν να μείνουν σε ένα αειφόρο κατάλυμα, το επόμενο έτος, το ολοκαίνουργιο, πρώτο στο είδος του σήμα αειφόρων ταξιδιών (Travel Sustainable) καθιστά την εύρεση και την κράτηση αειφόρου διαμονής πιο εύκολη από ποτέ.

Το σήμα Travel Proud αναφέρεται σε καταλύματα που έχουν περάσει από το πρόγραμμα εκπαίδευσης Proud Hospitality της Booking.com και έχουν δεσμευτεί να προσφέρουν πιο φιλόξενες εμπειρίες, κάτι που είναι πιο σημαντικό από ποτέ σε περισσότερους από τους μισούς (61%) Αμερικανούς ταξιδιώτες LGTBQ+, που αναφέρουν ότι έχουν βιώσει κάποια μορφή διάκρισης κατά τη διάρκεια ταξιδιού τους.

Ακόμη, σε αυτόν τον νέο κόσμο απομακρυσμένης εργασίας, το σήμα Travel Work-Friendly αναπτύχθηκε για τον εντοπισμό εξοχικών κατοικιών, στις οποίες σχεδόν οι μισοί (45%) Αμερικανοί προτιμούν να διαμένουν στον προορισμό που επισκέπτονται.

“Παρακολουθήσαμε τον κόσμο να υφίσταται αμέτρητες προκλήσεις και αλλαγές τα τελευταία δύο χρόνια, επομένως δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι αξίες των ταξιδιωτών έχουν αλλάξει και επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο αποφασίζουν να ανακαλύψουν ξανά τον κόσμο”, δήλωσε ο Glenn Fogel, διευθύνων σύμβουλος της Booking. com. Για να προσθέσει: “Στην Booking.com, δεν πρέπει μόνο να προσαρμοστούμε στις μεταβαλλόμενες προοπτικές των καταναλωτών, αλλά και να ανοίξουμε τον δρόμο για ένα πιο λαμπρό ταξιδιωτικό μέλλον -από την προστασία του πλανήτη μέχρι να διασφαλίσουμε ότι όλοι απολαμβάνουν ταξιδιωτικές εμπειρίες χωρίς αποκλεισμούς. Καινοτομούμε συνεχώς για να διευκολύνουμε την εύρεση του τέλειου μέρους διαμονής και η πρόσφατη κυκλοφορία των νέων μας σημάτων είναι μόνο ένα βήμα προς αυτό και συνιστά τη δέσμευσή μας να βοηθήσουμε τους Αμερικανούς να κάνουν πιο προσεκτικές και συνειδητές, ταξιδιωτικές επιλογές”.

Το Who is Who των τριών σημάτων

Το σήμα Travel Sustainable της Booking.com είναι ένα αξιόπιστο, παγκόσμιο μέτρο βιωσιμότητας, που θα παρέχει ιδιαίτερα περιζήτητες πληροφορίες σε ταξιδιώτες, οι οποίοι θέλουν να κάνουν πιο βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές. Το σήμα είναι διαθέσιμο σε κάθε είδους ιδιοκτησία που έχει εφαρμόσει έναν συνδυασμό βιώσιμων πρακτικών, που πληρούν το απαιτούμενο όριο επιπτώσεων για τον προορισμό τους. Σχεδιασμένο για να μπορεί να εφαρμοστεί σε ένα ευρύ φάσμα τύπων ακινήτων, από διαμερίσματα, B&B και εξοχικές κατοικίες έως ξενοδοχεία, θέρετρα, ακόμη και δεντρόσπιτα, το σήμα προσαρμόζεται στις τοπικές κοινωνίες. Πρόκειται για την πρώτη στο είδος της πρωτοβουλία στον κλάδο.

Photo by Artem Beilaikin

Σχεδόν τα δύο τρίτα (63%) των ταξιδιωτών LGTBQ+ έχουν δηλώσει ότι είχαν άβολες ή λιγότερο φιλόξενες εμπειρίες σε κατάλυμα, στο οποίο έχουν διαμείνει. Η Booking.com έχει δεσμευτεί να υποστηρίξει τους συνεργάτες καταλυμάτων, προσφέροντας πιο περιεκτικές και φιλόξενες εμπειρίες μέσω του εκπαιδευτικού προγράμματος Proud Hospitality. Οι συνεργάτες της Booking.com μπορούν να μετατραπούν σε Proud Certified καταλύματα, συμμετέχοντας σε μια διαδικτυακή εκπαίδευση 75 λεπτών, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με το HospitableMe. Μετά την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης και τη δέσμευση να προσφέρουν μια πιο περιεκτική εμπειρία, οι συνεργάτες Proud Certified θα λάβουν το σήμα Travel Proud στη σελίδα του καταλύματός τους, αποδεικνύοντας έτσι στους πιθανούς επισκέπτες ότι μπορούν να βασιστούν σε μια φιλόξενη εμπειρία.

Καθώς η πανδημία έχει καθιερώσει την εξ αποστάσεως εργασία, περισσότεροι ταξιδιώτες από ποτέ αναζητούν την ελευθερία που συνεπάγεται η δυνατότητα εργασίας από οπουδήποτε. Με το σήμα Travel Work-Friendly, η Booking.com, διευκολύνει περισσότερο από ποτέ τους ψηφιακούς νομάδες να βρίσκουν αυτό που αναζητούν, απαιτώντας τα ακίνητα να πληρούν υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των εξαιρετικών κριτικών και της βαθμολογίας καθαριότητας (8 ή υψηλότερη), καθώς και βασικές ανέσεις, όπως δωρεάν Wi-Fi και αποκλειστικοί χώροι εργασίας φιλικοί για φορητούς υπολογιστές.

Για ταξιδιώτες που αναζητούν μεγαλύτερης διάρκειας διαμονή σε ενοικιαζόμενα καταλύματα που προσφέρουν το σήμα αυτό, η Booking.com κυκλοφόρησε πρόσφατα πακέτα μακροχρόνιων διαμονών, πέραν των 30 διανυκτερεύσεων, έως και 45 διανυκτερεύσεων, στις ΗΠΑ, με ειδικές τιμές, τόσο σε εβδομαδιαία, όσο και σε μηνιαία κλίμακα.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *