Booking

Booking: Ο αειφόρος Τουρισμός αποτελεί παγκόσμια τάση|ΕΡΕΥΝΑ

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Mε αφορμή την  Ημέρα της Γης στις 22 Απριλίου, η Booking.com κυκλοφόρησε τα ευρήματα της ετήσιας έκθεσής της για τον αειφόρο τουρισμό.

Σχετικά με την έρευνα

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι σχεδόν τα τρία τέταρτα (72%) των ταξιδιωτών πιστεύουν ότι οι άνθρωποι πρέπει να ενεργήσουν άμεσα και να κάνουν αειφόρες επιλογές ταξιδιών για να σώσουν τον πλανήτη για τις επόμενες γενιές.

Ενώ τα αποτελέσματα ήταν σχετικά σταθερά κατά τη διάρκεια των ηλικιών,τα τρία τέταρτα (74%) των ηλικιακών ομάδων 46-55 ετών πιστεύουν ότι αυτές οι επιλογές είναι απαραίτητες  και ακολουθούν οι Millennials με 71%.

Σε ειδική έκθεση που εξέδωσε το 2018 η Διακυβερνητική Επιτροπή του ΟΗΕ για την αλλαγή του κλίματος (IPCC)  ισχυρίζεται ότι ο κόσμος έχει μόλις πάνω από μια δεκαετία για να περιορίσει την υπερθέρμανση του πλανήτη κατά 1,5 βαθμό Κλεσίου επάνω από τα επίπεδα προ βιομηχανικής εποχής.

 Οικολογική αντίληψη στα ταξίδια

Οι οικολογικές παραμονές αυξάνονται σε δημοτικότητα, ενώ σχεδόν τα τρία τέταρτα (73%) των παγκόσμιων ταξιδιωτών σκοπεύουν να παραμείνουν τουλάχιστον μία φορά σε φιλικό προς το περιβάλλον ή πράσινο κατάλυμα όταν οργανώνουν ταξίδι για το επόμενο έτος.

Αυτή είναι η τέταρτη συνεχής χρονιά που η έρευνα της Booking.com έχει δει αυτή την τάση, από το 62% το 2016 στο 65% το 2017 και το 68% το 2018.

Επιπλέον, το 70% των παγκόσμιων ταξιδιωτών λένε ότι είναι πιθανότερο να κλείσουν ένα κατάλυμα γνωρίζοντας ότι ήταν φιλικό προς το περιβάλλον, είτε αναζητούσαν βιώσιμη διαμονή είτε όχι.

Ωστόσο, όσον αφορά την αναγνώριση ενός βιώσιμου τόπου διαμονής, σχεδόν τα τρία τέταρτα (72%) των ταξιδιωτών παγκοσμίως δηλώνουν ότι δεν γνωρίζουν την ύπαρξη οικολογικών σημάτων στις διακοπές, ενώ πάνω από το ένα τρίτο (37%) επιβεβαιώνουν ότι ένα διεθνές πρότυπο για τον εντοπισμό φιλικών προς το περιβάλλον καταλυμάτων θα τους ενθάρρυνε να ταξιδεύουν πιο βιώσιμα και το 62% θα αισθανόταν καλύτερα να μένουν σε διαμονή, που γνώριζαν ότι είχαν οικολογικό σήμα.

 Η έκθεση επισημαίνει επίσης τα κοινά εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι ταξιδιώτες όταν πρόκειται για οικολογικές επιλογές ταξιδιών:

  •  Το 37% δεν ξέρει, πως να κάνει το ταξίδι του πιο αειφόρο
  •  Το 34 εντοπίζει αειφόρες επιλογές, αλλά άλλες επιλογές τείνουν να είναι πιο ελκυστικές
  • Το 36% δεν έχει την οικονομική δυνατότητα για ένα αειφόρο ταξίδι με πρόσθετες δαπάνες
  • Το 34% ότι είναι αναγκασμένοι να συγκεντρωθούν σε συγκεκριμένες τοποθεσίες
  • Το 34 % δεν ελκύονται ιδιαίτερα από τους  προορισμούς του αειφόρου τουρισμού, καθώς είναι λιγότερο ελκυστικοί σε σχέση με άλλους
  • Το 50% αντιλαμβάνεται τι πρέπει να κάνει για να ταξιδεύουν σε ένα οικολογικό μοτίβο
Οι ταξιδιωτικές εταιρείες  διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στα μάτια των ταξιδιωτών:

Το 71% των ταξιδιωτών πιστεύει ότι οι ταξιδιωτικές εταιρείες πρέπει να προσφέρουν στους καταναλωτές πιο βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές.

Από την άλλη πλευρά, σχεδόν το ήμισυ (46%) των παγκόσμιων ταξιδιωτών αναγνωρίζουν ότι δυσκολεύονται να κάνουν αειφόρες επιλογές στις διακοπές τους παρά στην καθημερινή ζωή. Σχεδόν το ένα τρίτο (31%) των παγκόσμιων ταξιδιωτών παραδέχονται ότι οι διακοπές τους είναι μια ειδική περίοδος κατά την οποία δεν θέλουν να σκεφτούν το περιβάλλον.

 Η δράση στη διαμονή

Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν επίσης ότι οι ταξιδιώτες θα ενθαρρύνονταν περισσότερο να ταξιδεύουν με βιώσιμο τρόπο αν υπήρχαν οικονομικά κίνητρα, όπως φορολογικές ελαφρύνσεις, κατά την επιλογή φιλικών προς το περιβάλλον επιλογών (46%). Αυτό ακολουθείται στενά από ιστότοπους ηλεκτρονικής κράτησης που προσφέρουν μια βιώσιμη ή φιλική προς το περιβάλλον επιλογή  (45%).

Όσον αφορά τις εμπειρίες προορισμού, πάνω από το ήμισυ (52%) των παγκόσμιων ταξιδιωτών λένε ότι τώρα μεταβάλλουν τις συμπεριφορές, ώστε να είναι πιο βιώσιμες ενώ ταξιδεύουν, όπως το περπάτημα, το ποδήλατο ή η πεζοπορία όποτε είναι δυνατόν.

Επιπλέον, το 68% θα ήθελε τα χρήματα που ξοδεύει στο ταξίδι να επιστρέψουν στην τοπική κοινότητα. Παρόμοια, σχεδόν τα τρία τέταρτα (72%) των παγκόσμιων ταξιδιωτών αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες αντιπροσωπευτικές του τοπικού πολιτισμού, ενώ δύο στους πέντε (41%) ζητούν από τις ταξιδιωτικές εταιρείες να παρέχουν συμβουλές για το πως θα είναι πιο βιώσιμα ταξίδια, ενώ το 56% λέει ότι εάν υπήρχε μια επιλογή για να αντισταθμιστεί το αποτύπωμα άνθρακα στα καταλύματα διακοπών τους, θα το έκαναν.

ΠΗΓΗ

Tagged

1 σχόλιο στο “Booking: Ο αειφόρος Τουρισμός αποτελεί παγκόσμια τάση|ΕΡΕΥΝΑ

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *