britishairways

British Airways: Στα… αζήτητα ακόμη 10.300 πτήσεις | Στο 13% του προγράμματός της οι ακυρωμένες πτήσεις

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Φαίνεται να μην έχουν σταματημό οι ακυρώσεις πτήσεων στην Ευρώπη τη φετινή τουριστική περίοδο, με την British Airways να ανακοινώνει την ακύρωση επιπλέον 10.300 πτήσεων μικρών αποστάσεων μέχρι τον Οκτώβριο.

Με τις νέες ακυρώσεις, η British Airways ανεβάζει τον συνολικό αριθμό των ακυρωμένων πτήσεων αυτό το καλοκαίρι στο 13% του προγράμματός της

Η BA επιβεβαίωσε χθες το απόγευμα τον τελευταίο γύρο ακυρώσεων, ο οποίος επηρεάζει σχεδόν 50 πτήσεις μετ’ επιστροφής την ημέρα. Αυτές οι ακυρώσεις θα επηρεάσουν μόνο τις πτήσεις μικρών αποστάσεων, με τις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων να μην επηρεάζονται.

Στις αρχές αυτής της εβδομάδας, εκπρόσωπος της BA επέμεινε ότι ο αερομεταφορέας είχε ολοκληρώσει τον τελευταίο γύρο ακυρώσεων πτήσεων, αφαιρώντας το 11% της προγραμματισμένης χωρητικότητας, από 10% που ήταν μετά από έναν γύρο ακυρώσεων πριν από δύο μήνες.

Η BA επιμένει ότι ενημερώνει τους επιβάτες εγκαίρως για τις ακυρώσεις πτήσεων και μεταφέρει τους περισσότερους πελάτες σε εναλλακτικές πτήσεις εντός 24 ωρών από την αρχική τους αναχώρηση.

Ωστόσο, ο αερομεταφορέας και οι πελάτες του ετοιμάζονται να αντιμετωπίσουν περισσότερα δυσάρεστα νέα, καθώς τα συνδικάτα Unite και GMB να ετοιμάζονται για απεργιακές κινητοποιήσεις, στις οποίες θα συμμετέχουν 700 εργαζόμενοι στο check-in της BA στο αεροδρόμιο Χίθροου του Λονδίνου, που θα συμπέσουν με την έναρξη των σχολικών διακοπών στην Αγγλία και την Ουαλία, αργότερα αυτό τον μήνα.

Οι απεργίες που έχουν προκηρυχθεί για τις Παρασκευές 22 και 29 Ιουλίου αναμένεται να πλήξουν τις πτήσεις από το Χίθροου, προκαλώντας μεγάλη αναστάτωση.

Σε ανακοίνωσή της, η BA δήλωσε: “Ολόκληρη η αεροπορική βιομηχανία συνεχίζει να αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις και είμαστε απόλυτα επικεντρωμένοι στην οικοδόμηση ευελιξίας στη λειτουργία μας προκειμένου να δώσουμε στους πελάτες μας τη βεβαιότητα που τους αξίζει. Η κυβέρνηση αποφάσισε πρόσφατα να προσφέρει σε ολόκληρη τη βιομηχανία ανακούφιση από τις χρονοθυρίδες για να ελαχιστοποιήσει τις πιθανές διαταραχές αυτό το καλοκαίρι. Αν και η ανάληψη περαιτέρω μέτρων δεν είναι το σημείο στο οποίο θα θέλαμε να βρεθούμε, είναι το σωστό για τους πελάτες και τους συναδέλφους μας”.

“Αυτή η νέα ευελιξία σημαίνει ότι μπορούμε να μειώσουμε περαιτέρω το πρόγραμμά μας και να ενοποιήσουμε ορισμένα από τα πιο ήσυχα δρομολόγιά μας, έτσι ώστε να προστατεύσουμε όσο το δυνατόν περισσότερες από τις πτήσεις διακοπών μας. Ενώ οι περισσότερες πτήσεις μας δεν επηρεάζονται και η πλειονότητα των πελατών μας θα ταξιδέψει όπως είχε προγραμματιστεί, δεν υποτιμούμε τον αντίκτυπο που θα έχει αυτό και κάνουμε ό,τι μπορούμε για να επαναφέρουμε τα ταξιδιωτικά τους σχέδια στην τάξη. Είμαστε σε επαφή για να ζητήσουμε συγγνώμη και να προσφέρουμε επιλογές επανακράτησης για νέες πτήσεις με εμάς ή με άλλη αεροπορική εταιρία το συντομότερο δυνατό ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας εξολοκλήρου”, αναφέρεται στη δήλωση του βρετανικού αερομεταφορέα.

Νέος COO στην BA

Η είδηση της νέας ακύρωσης πτήσεων ήρθε καθώς αποκαλύφθηκε ότι ο αερομεταφορέας προσέλαβε τον René de Groot από την KLM ως επιχειρησιακό διευθυντή, ο οποίος θα ενταχθεί την 1η Οκτωβρίου στην BA, για να συνδράμει στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκαλούν τις συνεχείς ακυρώσεις.

Σε ανακοίνωση σχετικά με τον διορισμό του de Groot αναφέρεται: “Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε τον René de Groot στην ανώτερη διοικητική μας ομάδα, ο οποίος θα ενταχθεί στην εταιρία ως επιχειρησιακός διευθυντής. Καθώς διανύουμε μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδο για τον κλάδο μας, είμαστε απόλυτα επικεντρωμένοι σε τρεις προτεραιότητες: τους πελάτες μας, την υποστήριξη της μεγαλύτερης διαδικασίας προσλήψεων στην ιστορία μας και την αύξηση της επιχειρησιακής μας ευελιξίας, προκειμένου να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες μας”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *