Το 90% των αιτήσεων επιστροφής χρημάτων στους πελάτες της Thomas Cook έχει, ήδη, διευθετηθεί, σύμφωνα με τη βρετανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (Civil Aviation Authority-CAA), που σημαίνει ότι έχουν πραγματοποιηθεί πληρωμές ύψους £ 290 εκατομμυρίων, οι οποίες αντιστοιχούν σε 300.000 αιτήσεις αποζημιώσεων.
Η CAA δήλωσε ότι θα συνεχίσει να επεξεργάζεται όσο το δυνατόν περισσότερες αιτήσεις και κατά την περίοδο των Χριστουγέννων, ενώ αναγνώρισε ότι κάποιοι πήραν περισσότερα χρήματα από αυτά που δικαιούνταν, εξαιτίας «πολυσύνθετης κράτησης».
Η διαδικασία των αιτήσεων ξεκίνησε στις 7 Οκτωβρίου, μετά την πτώχευση της Thomas Cook στις 23 Σεπτεμβρίου.
Νωρίτερα αυτό τον μήνα, η CAA ζήτησε συγγνώμη από ταξιδιωτικούς πράκτορες και πελάτες που δεν έλαβαν επιστροφές, μέχρι την προθεσμία της 6ης Δεκεμβρίου.