Photo by Yeo Khee on Unsplash
Photo by Yeo Khee on Unsplash

#CallBrussels, η νέα τουριστική καμπάνια των Βρυξελλών

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Mία ιδιόμορφη εκστρατεία ξεκινάει ο οργανισμός Visit Brussels για να αποκαταστήσει την αλήθεια σχετικά με την εικόνα και την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις Βρυξέλλες και να κερδίσει πίσω τους τουρίστες, οι οποίοι τελευταία υπό τον φόβο της τρομοκρατικής επίθεσης, έχουν «γυρίσει την πλάτη τους» στη βελγική πρωτεύουσα.

Οι Βρυξέλλες, δημοφιλής προορισμός για city break διακοπές, ήταν σε εικονικό «κλείδωμα» μετά τις επιθέσεις της 13ης Νοεμβρίου στο Παρίσι και τη σύλληψη υπόπτων για τρομοκρατία στα προάστιά τους. Η εικόνα και η ζωή στην πρωτεύουσα του Βελγίου, επί μία εβδομάδα, ήταν πολύ διαφορετική, με την αστυνομία και τον στρατό να έχουν «ξεχυθεί» στην πόλη, ενώ παράλληλα, ανεστάλη η λειτουργία των μέσων μεταφοράς και σειρά εκδηλώσεων ακυρώθηκαν.
Από το «κλείδωμα» αυτό και τον φόβο για τυχόν τρομοκρατικό χτύπημα, ο αριθμός των επισκεπτών στην πόλη εμφανίζεται δραματικά μειωμένος.
Αν και δεν έχουν προσκομιστεί συγκεκριμένα στοιχεία, το τουριστικό συμβούλιο της πόλης παραδέχθηκε μια «αισθητή μείωση» στον αριθμό των ξένων επισκεπτών, «γεγονός που έχει σοβαρές συνέπειες, ιδιαίτερα στην τουριστική βιομηχανία», όπως σημειώνει.
Στο πλαίσιο αυτό, πιστεύεται ότι η νέα καμπάνια, #CallBrussels, του οργανισμού Visit Brussels θα φέρει πίσω τους επισκέπτες στη βελγική πρωτεύουσα.
«Κατά τη διάρκεια των τελευταίων εβδομάδων, τα διεθνή μέσα ενημέρωσης έχουν παρουσιάσει τις Βρυξέλλες ως εμπόλεμη ζώνη, που οι τουρίστες καλά θα έκαναν να αποφεύγουν», σημειώνει σε δήλωσή του ο οργανισμός. Και συμπληρώνει: «Αυτό έχει προφανώς ολέθριες συνέπειες για τον τουριστικό τομέα, ο οποίος βιώνει σήμερα μια αισθητή πτώση.
Ωστόσο, η ζωή συνεχίζεται και οι Βρυξέλλες αποτελούν μια σύγχρονη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα, η οποία ξεχειλίζει από τουριστικές και πολιτιστικές δραστηριότητες. Με τη διεθνή εκστρατεία #CallBrussels, έχουμε σαν στόχο να πείσουμε τους τουρίστες που σκοπεύουν να επισκεφθούν την πόλη ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να αναθεωρήσουν το ταξίδι τους».
Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η οποία απευθύνεται σε μεγάλες αγορές συμπεριλαμβανομένου εκείνης του Ηνωμένου Βασιλείου, τηλεφωνικοί θάλαμοι θα τοποθετηθούν σε τρία σημεία-ορόσημα -στο Mont des Arts, την πλατεία Place Flagey και την πλατεία Place Communale, στο Molenbeek.
Οι ξένοι τουρίστες θα μπορούν να καλούν στους τηλεφωνικούς θαλάμους, μέσω ενός ειδικού δικτυακού τόπου -www.call.brussels- και οι περαστικοί θα είναι σε θέση να απαντούν στα τηλεφωνήματα και στις ερωτήσεις τους.
Κάμερες θα κινηματογραφούν τη γύρω περιοχή και οι αλληλεπιδράσεις θα μεταδίδονται ζωντανά από τον δικτυακό τόπο www.call.brussels.
«Οι άνθρωποι στις Βρυξέλλες είναι περήφανοι για την πόλη τους και είναι χωρίς αμφιβολία πρόθυμοι να συμμετέχουν στην αποκατάσταση της αλήθειας σχετικά με την κατάσταση που επικρατεί στην πόλη», υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή του ο οργανισμός Visit Brussels.
Η εκστρατεία υλοποιείται σε συνεργασία με τα περιφερειακά τουριστικά γραφεία, Tourisme Vlaanderen και Wallonie.

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *