Η Χαλκιδική μετά από χρόνια έβαλε τις βάσεις για να προσεγγίσει τη Σκανδιναβική αγορά

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής μαζί με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε για πρώτη φορά στην έκθεση τουρισμού Reiselvsmessen στο Όσλο της Νορβηγίας και μετά από 23 χρόνια στη τουριστική έκθεση MATKA στο Ελσίνκι της Φινλανδίας, με στόχευση την εύρωστη αγορά της Σκανδιναβίας.

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής μετά την διετία της πανδημίας αποφάσισε να προσεγγίσει νέες ποιοτικές αγορές, αγορές υψηλών εισοδημάτων όπως αυτή της Σκανδιναβίας και της Αμερικής.

Η συγκυρία ήταν η κατάλληλη μιας και όλα τα φώτα της δημοσιότητας έπεσαν στα περίπτερα της ελληνικής συμμετοχής αφού η χώρα μας ήταν η τιμώμενη και στις δύο εκθέσεις. Η Χαλκιδική παρουσιάστηκε ως ένας καινούργιος παραδεισένιος τόπος διακοπών με πλούσια παλέτα εναλλακτικών μορφών τουρισμού. Το ενδιαφέρον του κόσμου να ανακαλύψει τον προορισμό μας ήταν τεράστιο. Από το Όσλο δίδεται η ευκαιρία στους ενδιαφερόμενους να ταξιδέψουν με απευθείας πτήσεις στη Θεσσαλονίκη με Norwegian από 24/6 έως 23/8 και με την Flyair από 19/5 έως 30/10. Από το Ελσίνκι δυστυχώς απουσιάζει η απευθείας σύνδεση και αυτό θα πρέπει να είναι στόχος των φορέων του τουρισμού του νομού μας για τα επόμενα χρόνια.

Ο Διευθυντής του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής Γιώργος Μπρουτζάς μαζί με τα στελέχη της ΠΚΜ πραγματοποίησε συναντήσεις με εκπροσώπους των τουριστικών γραφείων Mixx Travel, Paradisreiser, Vista Travel κ.α. καθώς επίσης και με μικρότερα γραφεία που πωλούν πακέτα εναλλακτικών μορφών τουρισμού. Πολλές ήταν και οι επαφές με δημοσιογράφους, blogger και influencer για την διαφήμιση και προβολή του προορισμού μας.

Στο πλαίσιο της ενημέρωσης των επαγγελματιών του τουρισμού αλλά και του κοινού της Φινλανδίας ο Διευθυντής του ΤΟΧ πραγματοποίησε προγραμματισμένη παρουσίαση της Χαλκιδικής σε ένα πολυπληθές ακροατήριο που διψούσε για καινούργιους τόπους διακοπών και εντυπωσιάστηκε από τις ομορφιές της Χαλκιδικής και της Κεντρικής Μακεδονίας.

Το προφίλ του Σκανδιναβού τουρίστα ταιριάζει απόλυτα με τις παροχές της Χαλκιδικής, ο οποίος από τη μία αναζητά το μοντέλο ήλιος & θάλασσα και από την άλλη ενδιαφέρεται για εκδρομές, δραστηριότητες, πολιτιστικούς και αρχαιολογικούς χώρους και φυσικά τη γαστρονομία.

Tagged

1 σχόλιο στο “Η Χαλκιδική μετά από χρόνια έβαλε τις βάσεις για να προσεγγίσει τη Σκανδιναβική αγορά

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *