ksd copyright
© money tourism copyright photo

Χαμηλές οι κρατήσεις των Γερμανών το Νοέμβριο | Ανοδικά η αγορά συνολικά

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι Γερμανοί έκαναν λιγότερες κρατήσεις για διακοπές τον περασμένο μήνα από ότι τους προηγούμενους 12 μήνες, που παρατηρήθηκε έντονη κίνηση.

Ωστόσο, η τρέχουσα χειμερινή περίοδος και το επόμενο καλοκαίρι εξακολουθούν να έχουν υγιή μεγέθη ανάπτυξης, σύμφωνα με τα τελευταία μηνιαία στοιχεία της GfK. Οι πωλήσεις από τα γερμανικά ταξιδιωτικά γραφεία και τα ΟΤΑ τον Νοέμβριο δεν μπόρεσαν να συμβαδίσουν με τα στοιχεία του προηγούμενου έτους δεδομένου ότι ο Νοέμβριος του 2017 ήταν ένας “εξαιρετικά ισχυρός” μήνας πωλήσεων, όπως επισήμανε η GfK.

Πριν από ένα χρόνο, τα έσοδα των ταξιδιωτικών γραφείων από τις πωλήσεις χειμερινών διακοπών αυξήθηκαν κατά 12%, ενώ οι κρατήσεις για καλοκαίρι αυξήθηκαν κατά 24%.
Τον περασμένο μήνα, οι συνολικές πωλήσεις για το χειμώνα 2018/19 μειώθηκαν κατά 1% και για το επόμενο καλοκαίρι κατά 2% σε σύγκριση με τον όγκο του περασμένου έτους.

Ωστόσο αξίζει να σημειωθεί, πως η τρέχουσα χειμερινή περίοδος και το επόμενο καλοκαίρι εξακολουθούν να παρουσιάζουν σταθερή ανάπτυξη 7% και 5% αντίστοιχα μετά από τις καλές πρόωρες κρατήσεις τους τελευταίους μήνες. Για παράδειγμα, οι Γερμανοί καταναλωτές έχουν ήδη δαπανήσει περίπου 3,8 δισ. ευρώ για τις χειμερινές διακοπές, κυρίως για ταξίδια του Νοεμβρίου και του Δεκεμβρίου, ανέφερε η GfK.

gfk_
Τα στοιχεία της GfK για τις πωλήσεις γερμανικών διακοπών τον Νοέμβριο
Ισχυρό το 2019

Επιπλέον, πάνω από το ήμισυ (57%) των εσόδων από τις πωλήσεις του Νοεμβρίου ήταν για τις καλοκαιρινές διακοπές του 2019. Ο Ιούνιος αποδεικνύεται μέχρι στιγμής ένας πολύ ισχυρός μήνας, με τα έσοδα να αυξάνονται κατά σχεδόν 18%. Ωστόσο, όλοι οι μήνες εκτός από τον Μάιο παρουσιάζουν σήμερα ανάπτυξη σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Οι καλές προοπτικές για το 2019 ενισχύθηκαν από νέα στοιχεία της Γερμανικής Ένωσης Τουριστικών Βιομηχανιών (BTW). Οι Γερμανοί ταξίδεψαν για αναψυχή κατά 1,7 δισεκατομμύρια ημέρες φέτος, ποσοστό 1.8% πάνω από το 2017, σύμφωνα με τη BTW, οι υπολογισμοί του οποίου βασίζονται σε έρευνες για τις καταναλωτικές δαπάνες της GfK. Ο συνολικός αριθμός των ημερών που πέρασαν για διακοπές στην παραλία αυξήθηκε κατά 10% σε πάνω από 355 εκατομμύρια χάρη στο μεγάλο καυτό καλοκαίρι, τόσο στη Γερμανία όσο και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Σε αυτό το πλαίσιο και με σταθερές μακροοικονομικές συνθήκες, η BTW προέβλεψε ένα άλλο καλό έτος για τα γερμανικά ταξίδια αναψυχής το 2019 με παρόμοιο ρυθμό ανάπτυξης περίπου 1,7% όσον αφορά τον αριθμό των ημερών για ταξίδια αναψυχής, τις ημερήσιες εκδρομές και τα σύντομα διαλείμματα.

«Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με τη συνεχή επιθυμία των ανθρώπων να πηγαίνουν  ημερήσιες εκδρομές και διακοπές, καθώς και τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη. Προσβλέπουμε με μεγάλη αυτοπεποίθηση στα ταξίδια του 2019», σχολίασε ο πρόεδρος της BTW Michael Frenzel.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *