Χαμηλή η αναγνωρισιμότητα της Θεσσαλονίκης ως MICE προορισμού

Χαμηλή η αναγνωρισιμότητα της Θεσσαλονίκης ως MICE προορισμού

money tourism photo
money tourism copyright photo

Σε έρευνα που πραγματοποίησε το Γραφείο Συνεδριακού Τουρισμού της Θεσσαλονίκης (Thessaloniki Convention Bureau), σε συνεργασία με το American College of Thessaloniki – ACT, αποκαλύπτεται ότι ο επαγγελματισμός είναι ο Νο1 παράγοντας που θα λαμβάνει υπ’όψιν της η διεθνής αγορά MICE, ενώ τα δυνατά σημεία της Θεσσαλονίκης ως MICE προορισμού είναι ο καιρός και η γαστρονομία της.

Από την άλλη πλευρά, οι αδυναμίες που καταγράφηκαν είναι οι υποδομές και η συνδεσιμότητα. Το δεύτερο αναμένεται να βελτιωθεί, όταν ολοκληρωθούν τα έργα της  Fraport  στο  Αεροδρόμιο “Μακεδονία”.

Στην έρευνα, στην οποία πήραν μέρος 80 άτομα (25 εθνικότητες), με τη συντριπτική τους πλειοψηφία να έχει επισκεφθεί ξανά την Ελλάδα για κάποιο συνέδριο ή εκδήλωση, καταγράφηκε ότι οι συμμετέχοντες δε γνώριζαν ότι η Θεσσαλονίκη είναι και προορισμός MICE.

Ενδεικτικά, οι παράγοντες εκείνοι τους οποίους λαμβάνουν υπόψη τους οι Corporate Event Organizers στην επιλογή ενός MICE προορισμού, είναι καταρχάς ο επαγγελματισμός (4.71) και ακολουθούν οι υποδομές, η συνδεσιμότητα και τα venues (4.58), η γαστρονομία (4.39), οι δραστηριότητες (4.19) και ο καιρός (3.84).

Περίπου τα ίδια ισχύουν και στις απαντήσεις των PCOs, με σημαντικότερο κριτήριο επιλογής προορισμού τον επαγγελματισμό και τις υποδομές (4.80). Εδώ όμως σημαντικό ρόλο παίζει και ο καιρός (4.60) και ακολουθούν η συνδεσιμότητα (4.40), οι δραστηριότητες και το πόσο οικονομικά προσιτός είναι ο προορισμός (4.20) και, τέλος, τα venues και η γαστρονομία (4.00).

Η Θεσσαλονίκη αποκόμισε μία βαθμολογία 3.9 όσον αφορά στη συνολική ικανοποίηση όσων την επισκέφθηκαν σε επίπεδο MICE, με δυνατά “χαρτιά” τη γαστρονομία και τον καιρό (4.4 και 4.3 αντίστοιχα).

Σημειώνεται ότι η έρευνα (που διεξήχθη την περίοδο 2018-19) ήταν η πρώτη του είδους της αποκλειστικά για τη Θεσσαλονίκη και ήταν πλήρως στοχευμένη προς: Hosted buyers, Corporate Event Organizers (CEOs), Destination Managament, εταιρείες, Professional Congress Organizers (PCOs), Incentive Agencies, MICE Agencies και Tour Operators.

ΠΗΓΗ: https://traveldailynews.gr/, Τατιάνα Ρόκου

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ