Χαμηλό δεκαετίας για τις πωλήσεις διακοπών

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ


Σε επιλογή για λίγους αναδεικνύονται οι διακοπές στο εξωτερικό, καθώς όπως προκύπτει σε έκθεση της Mintel, ο αριθμός των διακοπών στο εξωτερικό που πωλήθηκαν πέρυσι έκανε χαμηλό δεκαετίας…

Σημαντικά μειωμένος ήταν ο αριθμός εκείνων οι οποίοι επέλεξαν να κάνουν διακοπές εκτός της χώρας τους πέρυσι, ενώ χαμηλό πενταετίας έκανε και η συνολική δαπάνη για τα ταξίδια αναψυχής, που διαμορφώθηκε σε £ 34 δισ., £ 2 δισ. λιγότερα από το 2007. Εντούτοις, ο μέσος όρος των δαπανών για διακοπές συνέχισαν να αυξάνονται.

Η έκθεση Mintel’s British Lifestyle διαπίστωσε ότι, παρά τις οικονομικές επιπτώσεις στις πωλήσεις διακοπών, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες έχουν τη δυνατότητα να αυξήσουν τις μέσες τιμές πώλησης, αναμειγνύοντας τα χαρτοφυλάκιά τους με φθηνά πακέτα, διακοπές υψηλότερης αξίας, διαφοροποιημένα προϊόντα και all-inclusive διακοπές.
Επιπλέον, να σημειωθεί ότι οι πράκτορες πωλούν λιγότερες σύντομες διακοπές και χαμηλότερης αξίας ταξίδια.

Η έκθεση κατέληξε στο συμπέρασμα ότι αν και η δυναμική των διακοπών θα ανακάμψει παράλληλα με την ανάπτυξη της οικονομίας, είναι απίθανο να φθάσει σε προ της ύφεσης επίπεδα πριν από το 2016, οπότε και ο μέσος όρος δαπανών για διακοπές στο εξωτερικό θα έχουν αυξηθεί κατά 22,4%, σε σημερινές τιμές.

Σχεδόν, οι μισοί από τους καταναλωτές (46%), με εισοδήματα άνω των £ 50.000 ετησίως θα κάνει διακοπές. Ωστόσο, το 22% των ανθρώπων έχουν εισόδημα κάτω των £ 15.500 το χρόνο.

Σύμφωνα με τη μελέτη, οι καταναλωτές προκειμένου να επιτύχουν καλύτερη τιμή οδηγούνται σε κρατήσεις μέσω Internet, ακόμη και σε επιχειρήσεις που δεν εμπιστεύονται ιδιαίτερα.

Περισσότεροι από τους μισούς από εκείνους οι οποίοι συμμετείχαν στην έρευνα, υπογράμμισαν ότι κάνοντας κρατήσεις για διακοπές on line πετυχαίνουν καλύτερη τιμή από ό,τι με άλλες μεθόδους. Σχεδόν ένας στους τέσσερις παραδέχτηκε ότι θα μπορούσε να κλείσει φτηνά διακοπές on line μέσω operator που δεν είναι γνωστός και το ένα τρίτο συμφώνησε ότι ανησυχεί για την ταξιδιωτική προστασία κλείνοντας διακοπές μέσω Internet.