ΑΝ. ΧΑΡΙΖΟΠΟΥΛΟΥ – TAKE IT SUNNY: To success story της γαλλικής αγοράς...

ΑΝ. ΧΑΡΙΖΟΠΟΥΛΟΥ – TAKE IT SUNNY: To success story της γαλλικής αγοράς στην Ελλάδα

xarizopoulou take it sunny

«Ελλάς – Γαλλία – Συµµαχία» είναι το «µότο» που έχει µείνει χαραγµένο στη µνήµη µας εδώ και πολλά χρόνια, που αποτυπώνει τη φιλία και αγάπη των Γάλλων για την Ελλάδα.

Δεν υπάρχει καλύτερος πρεσβευτής από την κα. Αναστασία Χαριζοπούλου, ιδιοκτήτρια της εταιρίας TAKE IT SUNNY, η οποία µιλάει στο «ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ» για τη γαλλική τουριστική αγορά, τη µόνη σταθερή, όπως λέει, αγορά για τη χώρα µας, αλλά και για την TAKE IT SUNNY, η οποία ανακοίνωσε τη λειτουργία πέντε καινούργιων club στην Ελλάδα.

Σύµφωνα µε την ίδια, για λογαριασµό της PROMOSEJOURS, του µεγαλύτερου Τ.Ο. του Οµίλου, θα λειτουργήσουν δύο καινούργια KAPPA CLUB στην Κρήτη, το πρώτο στο Out Of The Blue Capsis Elite Resort 5*, στην Αγία Πελαγία και το δεύτερο στο IBEROSTAR CRETA MARINE 5*, στο Ρέθυµνο. Επίσης, η DIRECTOURS, µε το κορυφαίο πελατολόγιο της Γαλλίας, εµπλουτίζει τα NOSYLIS COLLECTION µε τρία µοναδικά, ολοκαίνουργια, υπερπολυτελή συγκροτήµατα: το ABATON ISLAND RESORT, στην Κρήτη, το ATLANTICA DREAMS, στο Γεννάδι της Ρόδου και το MIRAGGIO, στη Χαλκιδική.

Η συνέντευξη

Η συνέντευξη της κας. Χαριζοπούλου, έχει ως εξής:

Πολλές φορές έχουμε αναρωτηθεί όλοι, ποια χώρα τουριστικά θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως η πιο σταθερή για την Ελλάδα; Ποια είναι η δική σας άποψη;

Πολλοί θα ανέφεραν με σιγουριά τη Γερμανία ή την Αγγλία, όμως στην πραγματικότητα η μόνη αγορά που παραμένει σταθερή όλα αυτά τα χρόνια, με μικρές αυξομειώσεις ετησίως στον αριθμό των επισκεπτών που ταξιδεύουν στην Ελλάδα, είναι η γαλλική.

Ποιοι είναι οι λόγοι που σας κάνουν να υποστηρίζετε την παραπάνω άποψη;

Κατά την προσωπική μου άποψη οι λόγοι είναι πολλοί. Ωστόσο οι πιο σημαντικοί είναι οι παρακάτω:

  • Οι Γάλλοι είναι πραγματικά φιλέλληνες και λατρεύουν την Ελλάδα, τόσο για την ιστορία και την κουλτούρα, όσο και για τη φυσική ομορφιά της.
  • Ταξιδεύουν σε μεγάλες περιόδους στην Ελλάδα, από τον Απρίλιο μέχρι και τις πρώτες εβδομάδες του Νοεμβρίου.
  • Τους αρέσει να γνωρίζουν την ενδοχώρα, τα ήθη και τα έθιμα του κάθε τόπου.
  • Πηγαίνουν ελάχιστα στην Τουρκία, λόγω κουλτούρας κυρίως, αντιθέτως με τους άλλους λαούς: Γερμανούς, Άγγλους, Ρώσους, κ.λπ., που επιλέγουν τη γείτονα για λόγους οικονομικούς κυρίως!!!
  • Τους αρέσει το ελληνικό φαγητό, το λάδι, το καλό κρασί, οι παραλίες μας και η διασκέδαση όσο σε κανέναν άλλο!!!

Πείτε μας λίγα λόγια για την επιτυχία που γνωρίζει η εταιρία σας τα τελευταία χρόνια, και ποιο είναι το μυστικό σας;

xarizopoulou take it sunny Είναι γνωστό ότι είμαι γαλλοτραφής και γνωρίζω άριστα τα «Θέλω και τις ανάγκες» του Γάλλου tour operator. Με πολύ προσωπική εργασία και επιμονή καταφέραμε να δημιουργήσουμε μια επιτυχημένη επιχείρηση που θα ήταν «case study», για τον υποδειγματικό τρόπο λειτουργίας και οργάνωσής της. Μυστική «συνταγή» για την επιτυχία δεν υπάρχει. Ο σωστός χρονισμός – timing όμως, είναι το συστατικό που μπορεί να κάνει τη διαφορά.

Τα υπόλοιπα συστατικά είναι γνωστά: γνώση του αντικειμένου, εμπειρία, σοβαρότητα, έρευνα αγοράς, επαγγελματισμός, καλή οργάνωση, σοβαροί συνεργάτες, εξαιρετικό πρσωπικό και υπηρεσίες και άρτιο business plan.

Αυτό είναι και το Success Story της TAKE IT SUNNY, που από το 2015 είναι μέλος του NG TRAVEL GROUP, ίσως αυτή τη στιγμή του πιο σύγχρονου και υγιούς οικονομικά, τουριστικού οργανισμού της Γαλλίας.

Tι σημαίνει για την εταιρία σας και το NG GROUP η συμμετοχή της SIPAREX (GROUP LEADER OF CAPITAL INVESTMENT);

kournetaΕίναι τεράστια η σημασία της συμμετοχής ενός τόσο σημαντικού Fund στον όμιλό μας. Ήδη κλείνουν 6 μήνες μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας μεταξύ της SIPAREX (GROUP LEADER OF CAPITAL INVESTMENT) και του συνιδρυτή και προέδρου του NG TRAVEL GROUP, Olivier Kervella για τη συμμετοχή του fund στο NG TRAVEL GROUP.

Αυτό ισχυροποιεί το cash flow του Ομίλου μας και δίνει μεγάλη ώθηση στην ανάπτυξή του παγκοσμίως, με τη δημιουργία καινούργιων clubs στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Η εταιρία μας, TAKE IT SUNNY, στην Ελλάδα προχώρησε σε νέες συμφωνίες με ξενοδοχειακές επιχειρήσεις για το 2019 και σήμερα βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τα 5 καινούργια club που θα λειτουργήσουν στην Ελλάδα.

Για λογαριασμό της PROMOSEJOURS, του μεγαλύτερου Τ.Ο. του Ομίλου, θα λειτουργήσουν δύο καινούργια εντυπωσιακά KAPPA CLUB στην Κρήτη, το πρώτο στο Out Of The Blue Capsis Elite Resort 5*, στην Αγία Πελαγία και το δεύτερο στο IBEROSTAR CRETA MARINE 5*, στο Ρέθυμνο.

Επίσης, η DIRECTOURS, με το κορυφαίο πελατολόγιο της Γαλλίας, εμπλουτίζει τα NOSYLIS COLLECTION με τρία μοναδικά, ολοκαίνουργια, υπερπολυτελή συγκροτήματα: το ABATON ISLAND RESORT, στην Κρήτη, το ATLANTICA DREAMS, στο Γεννάδι της Ρόδου και το MIRAGGIO, στη Χαλκιδική.

Ποια είναι η άποψή σας για την καινούργια χρονιά που ξεκίνησε και πώς αποτυπώνεται σε αριθμούς για την εταιρίας σας;

xarizopoulou take it sunnyΤο 2019 θα είναι μία περίεργη τουριστικά χρονιά, όπως έχω ήδη πει ένα χρόνο πριν. Για τoν όμιλό μας θα είναι εξαιρετική για τους λόγους που προανέφερα και θα φθάσουμε τα 60 συνολικά clubs παγκοσμίως, με στόχο τα 80 συνολικά έως το 2022!!!

Για την TAKE IT SUNNY θα είναι η καλύτερη χρονιά από την έναρξη της λειτουργίας της. Με το portfolio να αυξάνεται σε 8 Γάλλους T.O.΄s εντός και εκτός NG TRAVEL GROUP και ενός πολύ σημαντικού Άγγλου Τ.Ο. θα φτάσουμε περίπου τους 50.000 επισκέπτες, καταγράφοντας αύξηση πάνω από 30%, σε σχέση με την περσινή χρονιά!!!.

Η υγιής ανάπτυξη και το Success Story της TAKE IT SUNNY σε συνδυασμό με τα πολύ καλά οικονομικά αποτελέσματα, κάθε χρόνο, μας δίνουν την ώθηση να προχωρήσουμε με πιο γρήγορο βηματισμό στην ολοκλήρωση του αναπτυξιακού μας πλάνου τα επόμενα χρόνια.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ