money&tourism

ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: Διαδικτυακό B2B workshop για την αγορά της Βόρειας Αμερικής

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, διοργανώνει ένα διαδικτυακό B2B workshop, με στόχο την αγορά της Βόρειας Αμερικής (Η.Π.Α. και Καναδάς), η οποία δίνει ελπιδοφόρα μηνύματα για την φετινή δύσκολη χρονιά, καθώς οι πτήσεις από τις ΗΠΑ που έχουν προγραμματιστεί ήδη, ξεπερνούν και τα πλέον αισιόδοξα σενάρια.

Η Ελλάδα μπορεί το 2021 να κεφαλαιοποιήσει την φήμη της, όχι μόνον σαν ένας εξαιρετικός προορισμός διακοπών, αλλά και για την εξαιρετική διαχείριση της πανδημίας, που έχει δώσει στην χώρα, ένα ακόμη μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα στην διεθνή αγορά!

Στο πλαίσιο αυτό, το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, διοργανώνει το

Greece Travel Trade Workshop 2021,

ένα virtual workshop, υψηλού επιπέδου, για συναντήσεις ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων, με travel agents διαδικτυακά.

Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στις 23 & 25 Ιουνίου 2021 και τελεί υπό την αιγίδα του ΕΟΤ, της ΠΟΞ, της FedHATTA, της Ένωσης Ξενοδοχείων Αθηνών, Αττικής και Αργοσαρωνικού και της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης (ΕΞΘ).

Η αγορά

Ως γνωστόν, η αγορά της Βόρειας Αμερικής είναι μια ανερχόμενη αγορά τα τελευταία χρόνια πριν την πανδημία, με ολοένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για την χώρα μας. Το 2019, την χώρα μας επισκέφθηκαν,  1.179.000 Αμερικανοί με την ταξιδιωτική κίνηση από τις ΗΠΑ να αυξάνεται κατά 7,4% σε σχέση με το 2018.

Οι ΗΠΑ, το 2018, βρέθηκαν στην πέμπτη θέση ως προς τον αριθμό των ταξιδιωτών που επισκέφτηκαν την Ελλάδα, πίσω από τους Γερμανούς, τους Βρετανούς, τους Ιταλούς και τους Γάλλους, αλλά «κατέλαβαν» την τρίτη θέση ως προς τις εισπράξεις, δεδομένου ότι αυξήθηκαν κατά 14,3% συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά και ανήλθαν τελικά σε 1,189 δισ. ευρώ.

Οι εμβολιασμοί στις ΗΠΑ εξελίσσονται εξαιρετικά και υπολογίζεται ότι μέχρι τις αρχές Αυγούστου, θα έχουν γίνει περισσότερες από 500 εκατομμύρια δόσεις. Στον Καναδά, είναι χαμηλότερος ο ρυθμός, ωστόσο έχουν ήδη γίνει 21 εκατομμύρια εμβολιασμοί.

Υπάρχουν από πολλές πηγές ανακοινώσεις για αύξηση της ζήτησης για Ελλάδα, ενώ οι απευθείας πτήσεις που έχουν ήδη ανακοινωθεί, θα είναι περισσότερες από κάθε άλλη χρονιά, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις των αεροπορικών  (δείτε εδώ και εδώ).

Το workshop στοχεύει να φέρει σε άμεση επικοινωνία Αμερικανούς και Καναδούς travel agents με Ελληνικά ξενοδοχεία και επιχειρήσεις. Επιπλέον η σχετική πλατφόρμα θα χρησιμοποιείται από τους συμμετέχοντες για networking και μετά από το workshop.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Η 26ετής εμπειρία της εταιρίας KSD ΑΕ και η πολύχρονη πείρα και κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού της στη διοργάνωση B2B events (roadshows, workshops, προγραμμάτων hosted buyers, κ.ά.), στην Ελλάδα και το εξωτερικό, σε συνδυασμό με τις εκτεταμένες λίστες με ταξιδιωτικά γραφεία σε όλο τον κόσμο (περίπου 125.000 outgoing γραφεία), εγγυώνται την επιτυχία του event.

ksd PRIMAGEL ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
adv
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *