City breaks και ταξίδια μεγάλων αποστάσεων επιλέγουν οι Γερμανοί

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ενώ η ζήτηση για μεγάλα ταξίδια διακοπών (5+ ημέρες) παραμένει για πολλά χρόνια σε υψηλό επίπεδο, ο αριθμός για σύντομα ταξίδια διακοπών (2-4 ημέρες) αυξάνεται, με τα city breaks, τόσο στο εσωτερικό της χώρας τους, όσο και σε ευρωπαϊκές μητροπόλεις να αποτελούν σημείο αναφοράς για τους Γερμανούς. Την ίδια στιγμή, αυξημένη ζήτηση παρατηρείται για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, με την Ασία να κερδίζει ολοένα έδαφος, σύμφωνα με τα στοιχεία της Reiseanalyse 2017, η οποία παρουσιάστηκε χθες στην ITB.

Στο πλαίσιο αυτό, το 75% των 80,5 εκατομμυρίων σύντομων διακοπών το 2016, ήταν εγχώρια ταξίδια, με τη Βαυαρία και τη Βόρεια Ρηνανία-Βεστφαλία να αναδεικνύονται στους πιο δημοφιλείς προορισμοί. Ενώ στο εξωτερικό το προβάδισμα είχαν η Αυστρία και η Ολλανδία.

1!Η κυρίαρχη μορφή ταξιδιού είναι οι διακοπές στην πόλη και ο πιο κοινός τύπος για διανυκτέρευση είναι τα ξενοδοχεία. Για τους προορισμούς στην πόλη, οι μεγάλες μητροπόλεις κυριαρχούν. Αυτοί είναι επίσης και οι προορισμοί που θα επωφεληθούν περισσότερο από την αυξανόμενη ζήτηση. Στο εσωτερικό της χώρας, το Βερολίνο και το Αμβούργο είναι μπροστά, ακολουθούμενα από το Μόναχο, την Κολωνία και τη Δρέσδη.

2!Στο εξωτερικό, το Λονδίνο είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός, μπροστά από τη Βιέννη, το Παρίσι και την Πράγα.

Αυξημένη η ζήτηση για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων

3!Το 8% του συνόλου των ταξιδιών για διακοπές, τον προηγούμενο χρόνο πραγματοποιήθηκε σε προορισμούς μεγάλων αποστάσεων, εκτός Ευρώπης και Μεσογείου. Σε σύγκριση με το 2006 ο αριθμός των ταξιδιών μεγάλων αποστάσεων αυξήθηκε από 4,3 σε 5,3 εκατομμύρια. Αυτή η αύξηση κατανέμεται άνισα σε ολόκληρο τον κόσμο, με τη Νοτιοανατολική Ασία και τα Αραβικά Εμιράτα να σημειώνουν τους υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης κατά την τελευταία δεκαετία. Με το ενδιαφέρον για μακρινούς προορισμούς να εξακολουθεί να υφίσταται, η τάση για τους Ασιατικούς προορισμούς είναι πιθανό να συνεχιστεί και στο μέλλον.

Περισσότερα αυτοκίνητα και διαμερίσματα για διακοπές

Η θετική εξέλιξη για τους προορισμούς εσωτερικού και τις γειτονικές χώρες συνοδεύεται από μια μικρή αύξηση στα ταξίδια με αυτοκίνητο και μία ευρύτερη χρήση των διαμερισμάτων και σπιτιών για διακοπές.

3!!Οι δαπάνες για ταξίδια ήταν περίπου 3% υψηλότερες το 2016 από τον προηγούμενο χρόνο, ενώ η αύξηση ήταν μεγαλύτερη στα εγχώρια ταξίδια (8%) από τα ταξίδια στο εξωτερικό (3%)

To internet κυριαρχεί στην οργάνωση διακοπών και στις κρατήσεις

Έως τώρα τα πακέτα διακοπών παραμένουν η πιο σημαντική μορφή οργάνωσης των διακοπών, ειδικά σε ταξιδιωτικά γραφεία, που είναι το πιο σημαντικό κανάλι κρατήσεων Ωστόσο, η διαρθρωτική αλλαγή προς όφελος των μεμονωμένων κρατήσεων, οι πάροχοι καταλυμάτων και οι ηλεκτρονικές πύλες υφίστανται για χρόνια. Η κινητήρια δύναμη πίσω από αυτή την εξέλιξη είναι η συνεχής αύξηση των online κρατήσεων, από το 14% του συνόλου των προκρατήσεων για διακοπές το 2006, σε 38% το 2016. Από το 2020, μάλιστα, η πλειοψηφία του συνόλου των κρατήσεων διακοπών θα γίνεται online (π.χ. online ή μέσω e-mail).

4!

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *