Η Club Med διευρύνει την παρουσία της στη γερμανική αγορά

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με στόχο την αύξηση του μεριδίου αγοράς της και την ενίσχυση των υποτονικών, τα τελευταία χρόνια, πωλήσεών της στη γερμανική αγορά, η Club Med προχώρησε στην ομαδοποίηση της αγοράς της Γερμανίας με εκείνες του Ηνωμένου Βασιλείου και της Σκανδιναβίας, υπό τη διεύθυνση του Estelle Giraudeau.

Εντούτοις, όπως επιβεβαίωσε η γαλλική αλυσίδα διακοπών, το υπάρχον γραφείο Club Med στη Φρανκφούρτη, με 25 άτομα προσωπικό, θα παραμείνει ανοικτό και η γερμανική ομάδα θα λειτουργεί υπό νέο εμπορικό διευθυντή, ο οποίος θα αναφέρεται στον Giraudeau.

«Στόχος μου είναι να αυξήσω μέχρι στιγμής τη μονοψήφια ανάπτυξη της αλυσίδας στη γερμανική αγορά σε διψήφιο επίπεδο», είπε ο Giraudeau.
Οι κρατήσεις του γαλλικού ομίλου διακοπών στη Γερμανία έχουν σταματήσει σε περίπου 25.000 για αρκετά χρόνια, αρκετά χαμηλά αρκεί να σκεφθεί κανείς πως τα έσοδα του Club Med το 2017 ανήλθαν σε 1,5 δισ. ευρώ και οι πελάτες της σε 1,3 εκατομμύρια.

Αρκετοί παράγοντες λειτούργησαν ανασταλτικά, στο παρελθόν, στην ανάπτυξη της Club Med στη γερμανική αγορά, όπως η δυναμική παρουσία των γερμανικών ανταγωνιστών της (όπως ο Robinson Club της TUI και ο συνεργάτης του Thomas Cook, Aldiana), η εικόνα της ως γαλλική εταιρία διακοπών και η αντίληψη ότι δεν προσφέρει δυνατότητες ψυχαγωγίας για οικογένειες στη μητρική τους (γερμανική) γλώσσα.

Ωστόσο, σύμφωνα με τον Giraudeau, οι πωλήσεις στη Γερμανία αυξάνονται και πάλι, για πρώτη φορά μέσα σε πέντε χρόνια, χάρη εν μέρει σε μια νέα διαφημιστική εκστρατεία, που προβάλλει την ψυχαγωγία των παιδιών, τις δυνατότητες χαλάρωσης των ενηλίκων, τις αθλητικές δραστηριότητες και τη διεθνή ατμόσφαιρα.

Από την πλευρά του ο εκτελεστικός διευθυντής της Club Med, Henri Giscard d’Estaing, δήλωσε πρόσφατα σε συνέντευξή του: «Επιθυμία μας είναι να είμαστε ηγέτης στην αγορά για φιλικές και χωρίς αποκλεισμούς διακοπές για οικογένειες και ζευγάρια. Ενώ πρέπει να ξεκαθαρίσουμε πως το 68% των πελατών μας, αυτή τη στιγμή, δεν είναι Γάλλοι».

Πάραυτα παραδέχτηκε πως είναι ανάγκη ο όμιλος να διευρύνει την παρουσία του στη γερμανική αγορά, όπου επικρατεί ακόμα η προκατάληψη ότι το Club Med παρέχει μέση ποιότητα διαμονής και γαλλική φιλοσοφία.

Εν τω μεταξύ, η Club Med, με ένα χαρτοφυλάκιο 67 θέρετρων στην Ευρώπη και στο εξωτερικό, προωθεί τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των υπαρχουσών ακινήτων της, καθώς και τη λειτουργία νέων, με σταθερή ροής.

Στο πλαίσιο αυτό, τον Ιούνιο, άνοιξε το πρώτο Five Trident Resort του γαλλικού ομίλου στην Ευρώπη, στο Cefalú της Σικελίας. Ενώ προγραμματίζεται η λειτουργία νέων θέρετρων στη Δομινικανή Δημοκρατία και το γαλλικό χιονοδρομικό κέντρο Les Arcs τον προσεχή χειμώνα, και ένα στη Marbella το επόμενο καλοκαίρι.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *