Online Banking

Με μία νέα καμπάνια η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου (CMA), προτρέπει τις ταξιδιωτικές επιχειρήσεις να είναι πιο δίκαιες με τους καταναλωτές, σχετικά με τις ακυρώσεις ταξιδιών.

Στην καμπάνια της CMA με τίτλο «Small Print. Big Difference», επισημαίνεται ότι, στην περίπτωση όπου έχει δοθεί μεγάλη προκαταβολή από έναν πελάτη για ένα ταξίδι η άρνηση στην επιστροφή των χρημάτων, σε περίπτωση ακύρωσης, είναι άδικη, ειδικά σε περιπτώσεις που υφίσταται σοβαρός λόγος.

Η καμπάνια υποστηρίζεται από την Abta, την Aito και την Ένωση Φιλοξενίας του Ηνωμένου Βασιλείου.

Σύμφωνα με έρευνα της CMA σε 2.260 ενήλικες, στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 89% υποστηρίζουν ότι θα πρέπει να λάβουν το μεγαλύτερο μέρος ή το σύνολο των χρημάτων τους πίσω, αν οι διακοπές που ακυρώνουν μεταπωλούνται, ενώ τα δύο τρίτα (66%) θεωρούν ότι οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις δεν καθιστούν πάντα εύκολη την ακύρωση, με έναν στους πέντε από αυτούς που είχαν προβεί σε ακύρωση διακοπών να κάνει λόγο για αθέμιτη μεταχείριση.

Η έρευνα της CMA το 2016 αποκάλυψε ότι, το 85% των ιδιοκτητών των επιχειρήσεων δεν είναι εξοικειωμένοι με τον νόμο περί δικαιωμάτων των καταναλωτών.

Μιλώντας σχετικά ο διευθυντής στρατηγικής και επικοινωνιών της CMA, Paul Latham, δήλωσε:

«Οι δίκαιοι όροι αποτελούν νόμιμη απαίτηση και καθησυχάζουν τους πελάτες που βασίζονται σε μια εταιρία την οποία μπορούν να εμπιστευτούν».

Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της Abta, Mark Tanzer, πρόσθεσε:

«Η χρέωση ακύρωσης πρέπει να αντικατοπτρίζει το πραγματικό κόστος της ακύρωσης».

Μια εκπρόσωπος της CMA επέμεινε: «Η τόνωση των καταγγελιών των καταναλωτών δεν είναι ο στόχος αυτής της εκστρατείας. Ο σκοπός είναι να συμβάλει στην πρόληψη».

ΠΗΓΗ

ΜΕΣΩwww.money-tourism.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ