Comeback για την ITB Berlin | Ισχυρή η επιθυμία για προσωπικές επαφές | Πλήθος καινοτομιών

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με τους εκθεσιακούς χώρους σχεδόν γεμάτους και με υψηλή ζήτηση από τη Μέση Ανατολή, τη βιομηχανία κρουαζιέρας και τον τομέα της ταξιδιωτικής τεχνολογίας, η κορυφαία ταξιδιωτική έκθεση στον κόσμο ITB Berlin, μετά τη διακοπή λόγω της πανδημίας και με σύνθημά της “Open for Change”, επέστρεψε από σήμερα, 7 έως τις 9 Μαρτίου 2023.

Συνολικά, στη φετινή ITB Berlin συμμετέχουν περίπου 5.500 εκθέτες από 161 χώρες, ενώ σε αυτόν τον αριθμό σε συνυπολογίζονται από εφέτος οι εταιρίες που εκπροσωπούνται μόνο με προϊόντα σε περίπτερο εκθετών.

Επίσης, μεγάλος αριθμός εγγραφών για το Buyers Circle αντανακλά την επιθυμία για προσωπικές συνομιλίες. Φέτος, η ITB Berlin ήταν για πρώτη φορά σε θέση να εγκρίνει 1.300 επιλεγμένους αγοραστές -σχεδόν το ένα τρίτο περισσότερους από ό,τι πριν από την πανδημία.

“Ιδιαίτερα σε περιόδους πολέμου, γεωπολιτικών κρίσεων και κλιματικής αλλαγής, το επίκεντρο της διεθνούς ταξιδιωτικής βιομηχανίας είναι η ισχυρή συμμετοχή και ο προσωπικός διάλογος στην κορυφαία ταξιδιωτική έκθεση, η οποία θα απευθύνεται αποκλειστικά σε εμπορικούς επισκέπτες και θα διαρκέσει τρεις ημέρες ως εκδήλωση B2B”, είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Messe Berlin, Dirk Hoffmann.

Αυτόν ήταν κάτι που είχαν ζητήσει οι πελάτες και οι συνεργάτες της έκθεσης πριν από την πανδημία, όπως είπε ο κ. Hoffmann.

Σύμφωνα με τον ίδιο, από την 1η έως τις 3 Δεκεμβρίου η Messe Berlin θα υποδεχθεί το ευρύ κοινό στο Berlin Travel Festival στην έκθεση αναψυχής Boat & Fun Berlin.

Η κορυφαία δεξαμενή σκέψης του κλάδου επιστρέφει ζωντανά

Φέτος στο συνέδριο ITB Berlin Convention, το κορυφαίο thinktank για τον κλάδο, θα πραγματοποιηθούν εκδηλώσεις με τίτλο “Mastering Transformation”. Σε 200 συνεδρίες, 400 κορυφαίοι ομιλητές θα απαντήσουν στα ζητήματα που απασχολούν την τουριστική βιομηχανία, τόσο για το παρόν, όσο και για το μέλλον, καθώς και στο πώς θα διαμορφωθεί η μετάβαση σε ένα βιώσιμο κι επιτυχημένο μέλλον.

Λαμβάνοντας μέρος σε 18 θεματικές ενότητες σε συνολικά τέσσερις συνεδριακές σκηνές, στις αίθουσες 7.1α, 7.1β, 6.1 και 3.1, οι ειδικοί θα μοιραστούν τις γνώσεις τους σχετικά με τα τελευταία γεγονότα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η τουριστική βιομηχανία. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται ο CEO της TUI Sebastian Ebel, η Caroline Bremner, Senior Industry Manager της Euromonitor International, ο CEO Keith Tan του Singapore Tourism Board, ο Διευθυντής του UNWTO Dr. Dirk Glaeßer, η Charuta Fadnis, SVP, Research & Product Strategy της Phocuswright, η Fernverkehr Marketing CMO, Deutsche Bahn, η Stefanie Berk, ο Πρόεδρος του ifo Institute Prof. Dr. Dr. h.c. Clemens Fuest και η Γενική Διευθύντρια της Airbnb DACH Kathrin Anselm.

Επιλεγμένες συνεδρίες θα μεταδοθούν μέσω streaming στην υποστηρικτική πλατφόρμα εκδηλώσεων ITBxplore και μέσω της εφαρμογής ITB.

Η νέα αίθουσα πολλαπλών χρήσεων hub27, συνολικής έκτασης 10.000 τετραγωνικών μέτρων, αποτελεί το νέο “hotspot προορισμού” της ITB Berlin, όπου οι εκθέτες έχουν μεταφερθεί λόγω των εργασιών αποκατάστασης στις αίθουσες γύρω από τον Πύργο Ραδιοφώνου.

Αυτή είναι η πρώτη φορά κατά τη διάρκεια της έκθεσης που οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το νέο υπερσύγχρονο υβριδικό στούντιο στο Hall 5.3 για να πραγματοποιήσουν τις δικές τους συνεντεύξεις τύπου και παρουσιάσεις προϊόντων.

Η νέα σκηνή ITB Lighthouse Stage στο Hall 4.1 θα περιλαμβάνει ενημερωτικές ομιλίες και παρουσιάσεις για τα ταξίδια περιπέτειας, την επαγγελματική σταδιοδρομία και θέματα υπεύθυνου τουρισμού.

Ένα νέο χαρακτηριστικό φέτος είναι η αγορά Street Food Market στο Hall 7.2c, όπου οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν μια γαστρονομική περιήγηση και να απολαύσουν  διεθνή κουζίνα.

Πληθώρα καινοτομιών

Το 2023, το νέο ITB Innovation Radar θα παρουσιάσει για πρώτη φορά μια επιλογή των νέων προϊόντων των εκθετών. Κατά την προετοιμασία της εκδήλωσης, η ITB Berlin κάλεσε τους εκθέτες να υποβάλουν καινοτομίες που θα έχουν μακροπρόθεσμο αντίκτυπο στην αυριανή ταξιδιωτική βιομηχανία. Το αποτέλεσμα είναι 11 επιλεγμένες καινοτομίες, που θέτουν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος λύσεις λογισμικού, καινοτόμα προϊόντα και πρωτοποριακές ιδέες.

-Για τους ειδικούς στα ταξίδια, για παράδειγμα, το Lato είναι το ιδανικό εργαλείο για τη δημιουργία και την ανταλλαγή ταξιδιωτικών προϊόντων και υπηρεσιών.

-Το TRZMO δίνει στους ταξιδιώτες μια αίσθηση ελευθερίας παρέχοντας αδιάλειπτη διεθνή περιαγωγή.

-Η RightFlight Robotics, που αναπτύχθηκε από την RightRez είναι μια μηχανή κρατήσεων πτήσεων, που διευκολύνει την πώληση πτήσεων και ταυτόχρονα προσφέρει χαμηλότερους ναύλους και κόστος.

-Η Mobility Budget by FREE NOW for Business είναι μια υπηρεσία για εταιρείες που θέλουν να προσφέρουν στους εργαζομένους τους ευελιξία εκτός του χώρου εργασίας.

-Το VR Payment Experience που αναπτύχθηκε από την Worldline δημιούργησε μια μέθοδο ταυτόχρονης πιστοποίησης πολλαπλών παραγόντων για πληρωμές στον εικονικό κόσμο.

-Το better.energy είναι μια υπάρχουσα λύση διαχείρισης ενέργειας από την Betterspace.

-Το GreenSquareConcept είναι το όνομα μιας φιλόδοξης ιδέας βιωσιμότητας από τον όμιλο Dorint Hotel Group.

-Η Holipay είναι μια μέθοδος πληρωμής για την κράτηση διακοπών.

-Το GauVendi είναι ένα σύστημα μάρκετινγκ ξενοδοχείων με τεχνητή νοημοσύνη, που διαχωρίζει τα πραγματικά δωμάτια από τα προϊόντα που προσφέρονται στους πελάτες.

-Το GPM της Tamara Leisure Experiences είναι ένα ολοκληρωμένο εργαλείο διαχείρισης έργων για τον ξενοδοχειακό κλάδο.

-Το TripOptimizer της Nezasa καθιστά δυνατή τη βελτιστοποίηση σύνθετων κρατήσεων πολλαπλών πτήσεων και ναύλων με επιστροφή.

Tagged

1 σχόλιο στο “Comeback για την ITB Berlin | Ισχυρή η επιθυμία για προσωπικές επαφές | Πλήθος καινοτομιών

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *