condor

Condor: Δεν θα επιστραφούν χρήματα για ακυρώσεις πριν την χρεοκοπία της Thomas Cook

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΔΙΕΘΝΗ

Ένα ακόμη πρόβλημα, που προστίθεται σε αυτά της Condor, είναι η μη επιστροφή χρημάτων για ακυρώσεις κρατήσεων, που πραγματοποιήθηκαν πριν τη χρεοκοπία του Thomas Cook.

H κατάσταση έχει ως εξής: Εάν μια αεροπορική ακυρώσει την πτήση, τότε οι πελάτες της δικαιούνται να λάβουν πλήρη αποζημίωση. Εάν οι πελάτες ακυρώσουν οι ίδιοι την πτήση, τότε δεδομένου του τύπου και της διάρκειας της κράτησης δικαιούνται πλήρη, μερική, ή μηδενική αποζημίωση. Ωστόσο, λόγω της δυσμενούς οικονομικής κατάστασης της Condor στην οποία βρίσκεται προς το παρόν, υπάρχει μία “παγίδα”.

Τα αιτήματα για αποζημιώσεις κρατήσεων, που πραγματοποιήθηκαν πριν τις 26 Σεπτεμβρίου 2019, δεν θα αποδοθούν σε μετρητά, αλλά πρέπει να καταχωρηθούν ως αίτημα των πιστωτών στην ιστοσελίδα της Condor, διότι τα ποσά που προκύπτουν από τις κρατήσεις αυτές, αποτελούν πλέον περιουσιακά στοιχεία του οφειλέτη.

Εκπρόσωπος της Condor επιβεβαιώνει τα παραπάνω σε συνέντευξη στην ιστοσελίδα  reisevor9 και αναφέρει ότι η γερμανική αεροπορική καταβάλει προσπάθειες, ώστε να βρει εναλλακτικές λύσεις σε συνεργασία με τους πελάτες και τους συνεταίρους της, όπως για παράδειγμα η μεταφορά της κράτησης σε μελλοντική ημερομηνία. Ωστόσο, προσθέτει, ότι οι επιπτώσεις της χρεοκοπίας του Thomas Cook δεν μπορούν να τεθούν προς το παρόν υπό έλεγχο.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *