copyright condor

Condor: Προς κατάρρευση η συμφωνία με την PGL

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΔΙΕΘΝΗ

Υπαρκτός και πολύ πιθανός είναι ο κίνδυνος της μη εξαγοράς της Condor από την πολωνική PGL, μητρική εταιρία της LOT, σύμφωνα με δημοσίευμα του Spiegel.

Σύμφωνα με το γερμανικό μέσο η πολωνική αεροπορική έχει θέσει ακραία αιτήματα προς το Υπουργείο Οικονομικών στο Βερολίνο. Διαπραγματευτικοί κύκλοι αναφέρουν ότι η ικανοποίηση των αιτημάτων αυτών, θα σήμαινε μια πλήρη προστασία της επένδυσης από τη γερμανική κυβέρνηση.

Σύμφωνα με το Spiegel, ένας από τους συμμετέχοντες στη διαπραγμάτευση αναφέρει, ότι οι απαιτήσεις της PGL είναι επίτηδες παράλογες, ώστε να “αποδράσει” από την εξαγορά της Condor. Εάν ικανοποιηθούν τα αιτήματά της, θα είναι σαν να της “χαρίζεται” η Condor.

Όπως είχε δημοσιευθεί και στο παρελθόν, η συμφωνία ήδη κινδύνευε να μην ολοκληρωθεί λόγω της αρχής της ύφεσης εξαιτίας της πανδημίας του Κορωνοϊού. Η πολωνική αεροπορική δε θέλει να σχολιάσει κάτι σχετικά με τις νέες εξελίξεις και στο ίδιο μήκος κύματος κινείται η Condor και το γερμανικό Υπουργείο Οικονομικών.

Επέκταση της κρατικής οικονομικής στήριξης

Σε περίπτωση που δεν εξαγοραστεί η Condor, η μόνη λύση θα είναι η επέμβαση της γερμανική κυβέρνησης. Η αποπληρωμή του δανείου ύψους 380 εκατ. ευρώ που έχει χορηγηθεί από την τράπεζα KfW, το οποίο κανονικά θα λήξει τον Απρίλιο του 2020, μπορεί να καθυστερήσει.

Το Υπουργείο Οικονομικών προς το παρόν αναφέρει ότι θα συνεχίσουν οι διαδικασίες χρεοκοπίας. Ωστόσο, η ιστοσελίδα του εργατικού σωματείου των αεροσυνοδών της Condor αναφέρει ότι το σωματείο αντιπροσωπεύει τα συμφέροντα των συναδέλφων τους στις Βρυξέλλες και το Βερολίνο και ότι υπάρχει συνεργασία με την ομάδα διοίκησης, ώστε να διασφαλιστεί η επέκταση χρόνου και η παροχή επιπλέον κεφαλαίων.

Δυσοίωνο το μέλλον για την εξαγορά της Condor

Ακόμα και αν επεκταθεί το δάνειο, η Condor θα πρέπει να βρει νέο αγοραστή με το πέρας της κρίσης, γεγονός το οποίο δεν είναι και τόσο ρεαλιστικό, καθώς ο κλάδος θα βιώσει σημαντικές αλλαγές. Ενδεικτική είναι η δήλωση του επικεφαλής της Lufthansa, Carsten Spohr, ότι ο Όμιλος θα σμικρυνθεί με το τέλος της ύφεσης. Καμία αεροπορική δε θα μπορεί να δράσει χωρίς κρατική στήριξη και το γεγονός αυτό ενδέχεται να έχει ως αποτέλεσμα την έλλειψη πιθανών αγοραστών.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *