Photo by Rob Wilson on Unsplash

CWT: Τα επαγγελματικά ταξίδια ενισχύουν τη ζήτηση για ενοικίαση αυτοκινήτου

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η ζήτηση για εταιρικά ταξίδια επιστρέφει και μαζί της επιστρέφει και η αύξηση των αεροπορικών ταξιδιών, που έχει σαν αποτέλεσμα την ενίσχυση της ζήτησης για ενοικίαση αυτοκινήτου, η οποία σύμφωνα με την GBTA CWT Global Business Travel Forecast 2022, αναμένεται να αυξηθεί κατά 3,9%, παγκοσμίως, τον επόμενο χρόνο.

Καθώς τα ταξίδια αυξάνονται, οι προκλήσεις των στόλων των ενοικιαζόμενων οχημάτων και οι εναλλακτικές λύσεις για την ενοικίαση αυτοκινήτου θα θέσουν τα ζητήματα χερσαίων μεταφορών στην κορυφή της λίστας των προτεραιοτήτων για τους αγοραστές ταξιδιών. Ακολουθούν τρεις τάσεις που πρέπει εξετάσουν οι υπεύθυνοι σχεδιασμού των επαγγελματικών ταξιδιών, κατά τη δημιουργία και τον προϋπολογισμό του προγράμματός τους.

Οι οδικές μεταφορές δεν έρχονται δεύτερες

Ιστορικά, οι οδικές μεταφορές δεν ήταν τόσο κρίσιμες για τον σχεδιασμό της ταξιδιωτικής πολιτικής, όσο τα αεροπορικά ταξίδια και οι διαμονές σε ξενοδοχεία. Αυτό πρόκειται να αλλάξει και οι εταιρίες θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο επανεξέτασης της πτυχής των οδικών μεταφορών στην ταξιδιωτική τους πολιτικής.

Οι νέες προκλήσεις στη δυναμική της προσφοράς και της ζήτησης στον τομέα της ενοικίασης αυτοκινήτων σημαίνουν ότι οι διαχειριστές ταξιδιών πρέπει να διερευνήσουν εάν είναι σε θέση να παρέχουν στους επαγγελματίες ταξιδιώτες ένα όχημα στην τοποθεσία τους και εάν πρέπει να προσθέσουν έναν δευτερεύοντα πάροχο, για να υποστηρίξουν την αυξανόμενη ζήτηση, ενθαρρύνοντας παράλληλα τους ταξιδιώτες να κάνουν κράτηση έγκαιρα, όπως και ακύρωση.

Οι ταξιδιωτικές πολιτικές μπορεί να χρειαστεί να προσαρμοστούν ανάλογα για να αντικατοπτρίζουν αυτά τα ζητήματα, καθώς και τα μέτρα υγιεινής που αναμένεται να συνεχιστούν καθ’ όλη τη διάρκεια του 2022.

Οι προκλήσεις του στόλου συνεχίζονται

Κατά τους πρώτους μήνες της πανδημίας, οι υπηρεσίες ενοικίασης αυτοκινήτων είδαν τη ζήτηση να μειώνεται και πολλά γραφεία ενοικίασης προχώρησαν στην προσαρμογή του στόλου τους προκειμένου να ανταποκρίνεται στη μειωμένη ζήτηση.

Καθώς η ζήτηση αυξήθηκε, αρχικά λόγω του αναζωογονημένου εγχώριου τουρισμού και στη συνέχεια από την άνοδο του περιφερειακού τουρισμού, οι υπηρεσίες ενοικίασης αυτοκινήτων αντιμετώπισαν την πρόκληση για την ενίσχυση του στόλου τους. Οι ελλείψεις της εφοδιαστικής αλυσίδας που περιορίζουν την παραγωγή οχημάτων έχουν δυσκολέψει τα γραφεία ενοικίασης να αυξήσουν το μέγεθος του στόλου τους, γεγονός που έχει επιδεινώσει αυτήν την αναντιστοιχία προσφοράς-ζήτησης.

Κοιτάζοντας το μέλλον, τα μεγέθη των ενοικιαζόμενων στόλων είναι πιθανό να παραμείνουν περιορισμένα. Αυτός ο αντίκτυπος πιθανότατα θα είναι πιο έντονος σε προορισμούς αναψυχής, προορισμούς πρώτης κατηγορίας, καθώς και προορισμούς με κακές εναλλακτικές λύσεις δημόσιας συγκοινωνίας.

Το “τελευταίο μίλι”…

Υπάρχει πολλή συζήτηση σχετικά με το πώς οι ταξιδιώτες κάνουν το λεγόμενο “τελευταίο μίλι” από τον τερματικό σταθμό ή τον σταθμό μέχρι την τοποθεσία συνάντησης ή το ξενοδοχείο τους. Οι επικεφαλής της ποιότητας του αέρα στην Καλιφόρνια, πέρυσι, ισχυρίστηκαν ότι περισσότερα από 600.000 οχήματα εκπέμπουν περίπου 50% περισσότερα αέρια θερμοκηπίου ανά μίλι επιβατών, από ένα μέσο αυτοκίνητο. Επιπλέον, οι ταξιδιώτες αντιμετώπισαν αυξημένες τιμές καθώς οι ελλείψεις οδηγών έχουν μειώσει τη διαθεσιμότητα.

Οι προσφορές για την προσέλκυση περισσότερων ανθρώπων σε λιγότερα αυτοκίνητα δεν έχουν ακόμη υλοποιηθεί. Ως αποτέλεσμα, έχουν αυξηθεί οι επιλογές μικροκινητικότητας, όπως οι ενοικιάσεις ποδηλάτων πόλης και ηλεκτρονικών σκούτερ, στο Παρίσι και το Λονδίνο,  για να εξυπηρετηθούν αυτές οι διαδρομές του “τελευταίου μιλίου”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *