Photo by Alessio Festa on Unsplash

Δαπάνες 1,4 δισ. λιρών στο Ην. Βασίλειο από “ποδοσφαιρικούς” τουρίστες

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η αυξανόμενη σημασία του ποδοσφαίρου για την προώθηση του εισερχόμενου τουρισμού στο Ηνωμένο Βασίλειο και την ενίσχυση των δαπανών των επισκεπτών αποκαλύπτεται σε νέα έρευνα του VisitBritain, σύμφωνα με τα ευρήματα της οποίας οι ξένοι επισκέπτες που παρακολούθησαν έναν ποδοσφαιρικό αγώνα στο Ην. Βασίλειο, ξόδεψαν συνολικά 1,4 δισεκατομμύρια λίρες, σε ολόκληρο τη χώρα, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους.

Το Old Trafford, στο Μάντσεστερ, και το Anfield Stadium, στο Λίβερπουλ, προσέλκυσαν τις περισσότερες διεθνείς επισκέψεις, 226.000 και 213.000, αντίστοιχα.

Οι ξένοι επισκέπτες που πήγαν σε έναν ποδοσφαιρικό αγώνα ξόδεψαν σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, πριν από την πανδημία το 2019, 84% περισσότερα χρήματα, σε σχέση με το 2011, όταν διεξήχθη για τελευταία φορά η έρευνα, με τις συνολικές δαπάνες να ανέρχονται σε 1,4 δισεκατομμύρια λίρες, από 742 εκατομμύρια λίρες το 2011.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 2019, πραγματοποιήθηκαν 1,5 εκατομμύρια επισκέψεις, που περιελάμβαναν την παρακολούθηση ζωντανού αγώνα ποδοσφαίρου, νούμερο αυξημένο κατά 66%, σε σύγκριση με το 2011, όταν σημειώθηκαν 909.000 επισκέψεις.

Οι επισκέπτες που παρακολούθησαν έναν ποδοσφαιρικό αγώνα ξόδεψαν, επίσης, περισσότερα και έμειναν μεγαλύτερο διάστημα στη χώρα, δαπανώντας 909 £ ανά επίσκεψη, κατά μέσο όρο 31% περισσότερα από τον παγκόσμιο μέσο όρο των επισκεπτών, που δαπάνησαν 696 £ το 2019, και διέμειναν δέκα νύχτες, σε σύγκριση με επτά στην προηγούμενη έρευνα.

Από το 1,5 εκατομμύριο που πήγαν σε έναν ποδοσφαιρικό αγώνα κατά τη διάρκεια της παραμονής τους, οι 94.000 ήταν διεθνείς επισκέπτες, που ταξίδευαν για επαγγελματικούς λόγους.

Το ποδόσφαιρο κατέλαβε, επίσης, την πρώτη θέση το 2019 ως το πιο δημοφιλές, ζωντανό αθλητικό γεγονός για διεθνείς τουρίστες στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Σχεδόν τα δύο τρίτα των ταξιδιών πραγματοποιήθηκαν, είτε από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο, είτε από τον Οκτώβριο έως τον Δεκέμβριο, ενισχύοντας τη σημασία του ποδοσφαίρου στην προώθηση του εισερχόμενου τουρισμού, εκτός των περιόδων αιχμής των ταξιδιών.

Οι τρεις πρώτες αγορές-πηγές για επισκέπτες που παρακολουθούν ποδόσφαιρο το 2019 ήταν η Ιρλανδία, με 175.000 επισκέψεις, ακολουθούμενη από τη Γερμανία, με 126.000, και τις ΗΠΑ, με 113.000.

Μιλώντας για τα ευρήματα της έρευνας του Τουριστικού Οργανισμού της Βρετανίας, ο υπουργός Τουρισμού της χώρας, Nigel Huddleston, δήλωσε: “Ο εθνικός μας αγώνας είναι μια τεράστια κλήρωση για επισκέπτες που θέλουν να έρθουν και να παρακολουθήσουν ποδόσφαιρο κορυφαίας κατηγορίας, από μερικά από τα καλύτερα πρωταθλήματα στον κόσμο. Οι τουρίστες του ποδοσφαίρου ενισχύουν τις τοπικές οικονομίες, κατά τη διάρκεια της εκτός αιχμής τουριστικής περιόδου, υποστηρίζοντας εστιατόρια, ξενοδοχεία και χώρους φιλοξενίας. Θα συνεχίσω να συνεργάζομαι στενά με τη VisitBritain, την Premier League και την EFL για να διατηρήσω αυτή τη δυναμική”.

Από την πλευρά της η διευθύνουσα σύμβουλος του VisitBritain, Sally Balcombe, πρόσθεσε: “Αυτή η έρευνα καταδεικνύει την τεράστια έλξη και τον ολοένα και πιο πολύτιμο ρόλο του ζωντανού ποδοσφαίρου στην προσέλκυση διεθνών επισκεπτών στη Βρετανία. Επίσης, ενισχύει τη σημασία του ποδοσφαίρου στην προώθηση του περιφερειακού τουρισμού, ενθαρρύνοντας τους επισκέπτες να εξερευνήσουν διάφορα μέρη της Βρετανίας και την αποτελεσματικότητά του στην ανάπτυξη κατά τη διάρκεια των εποχών, ενισχύοντας τις τοπικές οικονομίες. Θα συνεχίσουμε να εκμεταλλευόμαστε το παγκόσμιο ενδιαφέρον για το ποδόσφαιρο, καθώς ανοίγουν ξανά τα διεθνή ταξίδια, τόσο μέσω της μακροχρόνιας συνεργασία μας με την Premier League, όσο με μέσω των συνεργασιών περιεχομένου στις αγορές του εξωτερικού και την παγκόσμια προώθηση μέσω των ψηφιακών μας καναλιών”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *