Αγαπητέ φίλε Κώστα, Δεν ανήκω στην κατηγορία των &…

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αγαπητέ φίλε Κώστα,
Δεν ανήκω στην κατηγορία των "γκρινιάριδων" και πάντα, με τις όποιες παρεμβάσεις μου, προσπαθώ να δρώ εποικοδομητικά, χωρία προκαταλήψεις και μακριά απο παρορμητισμούς.
Ωστόσο, οφείλω να επισημάνω οτι το θέμα της συνδιαφήμισης με Τ.Ο. , το οποίο ακούμε συχνά με..τυμπανοκρουσίες, είναι και επικίνδυνο και αμφιβόλου αποτελεσματικότητας.
Επιίνδυνο διότι μπορεί να εμπίπτει στους κανόνες περί ανταγωνισμού της Ε.Ε. – και αυτό είναι ενας πρόσθετος λόγος για την αποφυγή τυμπανοκρουσιών.
Αναποτελεσματικό, διότι αποτελεί δοκιμασμένη και αποτυχημένη "συνταγή" κάποιων δεκαετιών πίσω.
Κατα τη γνώμη μου, η καλύτερη μορφή ενίσχυσης της διαφήμισης των Τ.Ο. είναι η συμπλήρωση κάθε καταχώρισης απο τον κάθε πωλητή ταξιδίων με αντίστοιχου μεγέθους διαφήμιση του εθνικού φορέα του Τουρισμού.Μισή σελίδα ο Τ.Ο.? Αλλη μισή ο ΕΟΤ. Ξεκάθαρα πράγματα, χωρίς τον κίνδυνο να εμφανίζεται μια χώρα να βαζει τη σφραγίδα της – και τα λεφτά της – στη διαφήμιση ενός ιδιώτη.Διαφορετικά, γιατί δεν συνδιαφημίζεται η χώρα και με τους άλλους εξαγωγικούς φορείς σε τρόφιμα, ποτά κλπ? Γιατί ο ΕΟΤ να χρεώνει κάθε ελληνικό Δήμο ή ακόμα και κάθε Ελληνα ξενοδόχο όταν παίρνει μέρος στις εκθέσεις όπου ο Οργανισμός εχει περίπτερο? Να μειώνει το κόστος πώλησης ο ξένος, αλλά να επιβαρύνεται ο Ελληνας? Και για να μην παρεξηγηθώ:Δεν υπερασπίζομαι την πλήρη επιβάρυνση του ΕΟΤ απο τις συμμετοχές του στις εκθέσεις. Το ανέφερα όμως ως αντίφαση για την "περίφημη" συνδιαφήμιση.
Αυτά και…επιφυλάσσομαι..
Νότης Μαρτάκης