forum

Deal δεκάδων εκατομμυρίων € στο τομέα των Εκθέσεων|Στη NURNBERG MESSE, πούλησε ο Ν. Χουδαλάκης

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με ένα εξαιρετικά επιτυχημένο deal δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, ο Νίκος Χουδαλάκης, προχώρησε σε μια στρατηγική συνεργασία που αλλάζει τον εκθεσιακό χάρτη στη Ν.Α. Ευρώπη, πουλώντας το 80% της FORUM στον γερμανικό εκθεσιακό οργανισμό NURNBERG MESSE.

Στην FORUM, παραμένουν στο management ο Νίκος Χουδαλάκης και οι στενοί του συνεργάτες Θανάσης Γιαλούρης και Θανάσης Παναγούλιας, οι οποίοι μοιράζονται μετοχικά το 20% της εταιρίας.

Η πολύ μεγάλη αυτή στρατηγική συμφωνία ανακοινώθηκε χθες.

forum
Aπό αριστερά: Θανάσης Παναγούλιας, Commercial Director FORUM SA, Peter Ottmann, CEO NürnbergMesse Group, Θανάσης Γιαλούρης, Vice President FORUM SA, Nίκος Χουδαλάκης, CEO FORUM SA, Dr. Roland Fleck, CEO NürnbergMesse Group

Η εξαγορά της FORUM ΑΕ, από έναν από τους μεγαλύτερους εκθεσιακούς οργανισμούς της Γερμανίας, αποδεικνύει την εμπιστοσύνη της κραταιάς γερμανικής οικονομίας, στο υγιές ελληνικό “επιχειρείν”, καθώς και στην τεράστια δυναμική του εκθεσιακού κλάδου της
χώρας μας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η FORUM AE, με την ένταξή της στο δίκτυο του NURNBERG MESSE GROUP, αποτελεί τη μεγαλύτερη θυγατρική εταιρεία του γερμανικού κολοσσού σε παγκόσμιο επίπεδο.

FORUM AE: Η μεγαλύτερη εταιρεία διοργάνωσης εκθέσεων στην Ελλάδα!

Από την ίδρυσή της το 1988, η FORUM AE έχει διανύσει μια μακρά πορεία συνεχούς ανάπτυξης και επέκτασης των δραστηριοτήτων της, έχοντας κατορθώσει να θεωρείται σήμερα η μεγαλύτερη εταιρεία διοργάνωσης διεθνών εκθέσεων στην Ελλάδα, κατέχοντας το 23% της εγχώριας εκθεσιακής αγοράς.
Στο portfolio της FORUM AE περιλαμβάνονται 8 από τις μεγαλύτερες και πλέον σημαντικές διεθνείς εκθέσεις που διοργανώνονται στη χώρα μας: HORECA, FOOD EXPO, ΟΕΝΟΤΕLIA, ΧΕΝΙΑ, ARTOZA, FOODTECH, ATHENS COFFEE FESTIVAL και BIO FESTIVAL.

Στις εκθέσεις αυτές συμμετέχουν κάθε χρόνο πάνω από 4.000 Έλληνες και διεθνείς εκθέτες, ενώ τις επισκέπτονται περισσότεροι από 350.000 επαγγελματίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Επίσης, η εταιρεία εκδίδει 4 επαγγελματικά περιοδικά, υψηλής ποιότητας και ευρείας κυκλοφορίας, που έχουν καταστεί πολύτιμα εργαλεία επικοινωνίας για τους επαγγελματίες των κλάδων στους οποίους απευθύνονται.

Από αριστερά: Peter Ottmann, CEO NürnbergMesse Group, Nίκος Χουδαλάκης, CEO FORUM SA, Dr. Roland Fleck, CEO NürnbergMesse Group
Από αριστερά: Peter Ottmann, CEO NürnbergMesse Group, Nίκος Χουδαλάκης, CEO FORUM SA, Dr. Roland Fleck, CEO NürnbergMesse Group

Ο κύκλος εργασιών της FORUM ΑΕ για το 2019 αναμένεται να ξεπεράσει τα €17.500.000, ενώ τα κέρδη προ φόρων θα υπερβούν τα €4.600.000. Ας σημειωθεί ότι το 2017 η FORUM, με τζίρο €14.455.000 και κέρδη προ φόρων €4.073.000, κατατάχθηκε στην 431η θέση της λίστας των 500 επιχειρήσεων με την υψηλότερη κερδοφορία στην Ελλάδα, σύμφωνα με την έρευνα της ICAP “Business Leaders in Greece”.

NURNBERG MESSE: Ανάμεσα στους 15 μεγαλύτερους εκθεσιακούς οργανισμούς στον κόσμο!

nmΤο NURNBERG MESSE GROUP συγκαταλέγεται ανάμεσα στις 15 μεγαλύτερες εταιρείες διοργάνωσης εκθέσεων στον κόσμο. Στο χαρτοφυλάκιό του διαθέτει περί τις 120 κλαδικές διεθνείς εκθέσεις και συνέδρια, οι πιο γνωστές των οποίων είναι οι: BIOFACH, BRAU BEVIALE, FACHPACK, CHILLVENTA κ.ά..

Διαθέτει περισσότερους από 1.000 συνεργάτες σε 11 σημεία του κόσμου -ανάμεσα σε αυτά, Γερμανία, Βραζιλία, Κίνα, Ινδία, Ιταλία, Αυστρία, ΗΠΑ και Ελλάδα, δίκτυο αντιπροσώπων οι οποίοι δραστηριοποιούνται σε περισσότερες από 119 χώρες, καθώς και 15 θυγατρικές και εταιρείες συμμετοχών. Προσελκύει πάνω από 35.000 εκθέτες και 1.500.000 επισκέπτες παγκοσμίως. Ο κύκλος εργασιών του NURNBERG MESSE GROUP έκλεισε το 2018 στα €315.100.000, με τα κέρδη προ φόρων να αγγίζουν τα €28.200.000.

H Ελλάδα αναβαθμίζεται σε εκθεσιακό hub για ολόκληρη την Ν.Α. Ευρώπη

Μέσα από την πρωτοφανή δυναμική που εκλύεται από τη συνάντηση των δύο κορυφαίων πρωταγωνιστών της στρατηγικής αυτής συμφωνίας, αναδύονται αναρίθμητες προοπτικές και ευκαιρίες για την ελληνική οικονομία και ειδικότερα για την εκθεσιακή της βιομηχανία. Έναν κλάδο που, σύμφωνα με τη Μελέτη της ICAP, προβλέπεται να παρουσιάσει περαιτέρω αύξηση τη διετία 2019-2020, με εντυπωσιακό μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 8,5%. Έτσι, με “βραχίονα” την τεχνογνωσία, την επιχειρησιακή εμπειρία, το portfolio, το όραμα και τις συνέργειες των δύο εταιρειών, η Ελλάδα αναμένεται να αναβαθμιστεί σε κορυφαίο εκθεσιακό hub για τα Βαλκάνια και την ευρύτερη περιοχή της Ν.Α. Ευρώπης.

forumΌπως τόνισε στη διάρκεια της κοινής συνέντευξης Τύπου o κ. Nίκος Χουδαλάκης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της FORUM AE και αρχιτέκτονας της συμφωνίας από ελληνικής πλευράς: «…Από την πρώτη κιόλας συνάντησή μας με τα στελέχη του Οργανισμού NURNBERG MESSE, το Μάιο του 2018, διαπιστώσαμε ότι μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες, το ίδιο επιχειρηματικό ήθος και έχουμε κοινούς στόχους και κοινό όραμα για το μέλλον. Με αισιοδοξία και πίστη στις δυνατότητές μας, αλλά και στις προοπτικές που διανοίγονται για τη χώρα μας, σχεδιάζουμε από κοινού τα επόμενα βήματά μας, για μια νέα πορεία εξωστρέφειας και διεθνούς ανάπτυξης. Βήματα που ξεπερνούν τα σύνορα της χώρας και καθιστούν την Ελλάδα ένα σημαντικό εκθεσιακό hub για την ευρύτερη περιοχή
της Νοτιοανατολικής Ευρώπης».

forum
Peter Ottmann, CEO NürnbergMesse Group

Από την πλευρά του NURNBERG MESSE GROUP οι CEO’s εξέφρασαν την αισιοδοξία τους για το μέλλον της νέας αυτής συνεργασίας τονίζοντας:
Peter Ottmann: «Η FORUM ΑΕ, η μεγαλύτερη εταιρεία διοργάνωσης εκθέσεων στην Ελλάδα, διακρίνεται για τις εξαιρετικές επιδόσεις της και την επιτυχημένη ομάδα συνεργατών της. Εμείς στη NURNBERG MESSE χαιρόμαστε ιδιαιτέρως για τη μελλοντική συνεργασία μας, την επίτευξη και υλοποίηση από κοινού των νέων στόχων!»

forum
Dr. Roland Fleck, CEO NürnbergMesse Group

Dr. Roland Fleck: «Η FORUM και η NURNBERG MESSE μοιράζονται την ίδια αντίληψη για τη διοργάνωση εκθέσεων ως εμπορικές πλατφόρμες. Ως σημεία συνάντησης των εκάστοτε κλάδων όπου μπορεί κανείς να νιώσει τις νέες τάσεις, να συντηρήσει το πελατολόγιό του και να δημιουργήσει νέες συνεργασίες και επαφές. Ενόψει των νέων τεχνολογικών εξελίξεων και προκλήσεων όπως η ψηφιακή εποχή, οι οικονομίες διαφορετικών ταχυτήτων και ανάπτυξης σε όλο τον κόσμο, καθώς και οι διαρκείς μεταβολές σε πολιτικό επίπεδο και θέματα ασφάλειας παγκοσμίως, η προσωπική επικοινωνία και επαφή αποκτά διαρκώς μεγαλύτερη σημασία».

Με κοινή απόφαση του Οργανισμού NURNBERG MESSE και της FORUM AE, το management θα παραμείνει για τα επόμενα χρόνια στην ηγετική ομάδα της εταιρείας, καθώς είναι δεδομένη η πεποίθηση ότι τα θεμέλια που χτίστηκαν από την ελληνική διοίκηση είναι ισχυρότατα και εγγυώνται ένα λαμπρό μέλλον για τη νέα εποχή που εγκαινιάζεται με την ιστορική αυτή συμφωνία.

Ο Νίκος Χουδαλάκης

Στην ομιλία του, ο ιδρυτής της FORUM, είπε: “Από την ίδρυσή της το 1988, η FORUM AE έχει διανύσει μια μακρά πορεία συνεχούς ανάπτυξης και επέκτασης των δραστηριοτήτων της, έχοντας κατορθώσει να θεωρείται σήμερα η μεγαλύτερη εταιρεία διοργάνωσης διεθνών εκθέσεων στην Ελλάδα, κατέχοντας το 23% της εγχώριας εκθεσιακής αγοράς.
Παράλληλα, η FORUM σύμφωνα με την έρευνα της ICAP “Business Leader in Greece” για το έτος 2017, βρίσκεται στην 431η θέση στη λίστα των 500 επιχειρήσεων με την υψηλότερη κερδοφορία.

Αυτή τη στιγμή στο portfolio μας περιλαμβάνονται οκτώ από τις μεγαλύτερες και πλέον σημαντικές διεθνείς εκθέσεις που διοργανώνονται στη χώρα μας, όπως HORECA, FOOD EXPO, ΟΕΝΟΤΕLIA, ΧΕΝΙΑ, ARTOZA, FOODTECH, ATHENS COFFEE FESTIVAL και BIO FESTIVAL.

Στις εκθέσεις αυτές συμμετέχουν κάθε χρόνο πάνω από 4.000 Έλληνες και Διεθνείς εκθέτες, ενώ τις επισκέπτονται περισσότεροι από 350.000 επαγγελματίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Τέλος, τα υψηλής ποιότητας και ευρείας κυκλοφορίας επαγγελματικά περιοδικά που εκδίδει η εταιρεία μας, έχουν καταστεί πολύτιμα εργαλεία επικοινωνίας στους επαγγελματίες των κλάδων στους οποίους απευθύνονται.
Σήμερα, έχοντας το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, με αισιοδοξία και πίστη στις  δυνατότητές μας, αλλά και στις προοπτικές που διανοίγονται για τη χώρα μας, σχεδιάζουμε τα επόμενα βήματά μας, για μια νέα πορεία εξωστρέφειας και διεθνούς ανάπτυξης της εταιρείας μας. Βήματα που ξεπερνούν τα σύνορα της χώρας μας και καθιστούν την Ελλάδα ένα σημαντικό εκθεσιακό hub για την ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Στην αναζήτηση του στρατηγικού εταίρου που θα μας έδινε τις απαραίτητες συνέργειες και το διεθνές κύρος που απαιτείται για την νέα μας πορεία, συναντηθήκαμε με τον εκθεσιακό οργανισμό της Νυρεμβέργης (NURNBERG MESSE), ο οποίος συγκαταλέγεται ανάμεσα στις 15 μεγαλύτερες εταιρείες διοργάνωσης εκθέσεων παγκοσμίως.

Στο χαρτοφυλάκιό του διαθέτει περί τις 120 κλαδικές διεθνείς εκθέσεις και συνέδρια, οι πιο γνωστές των οποίων είναι οι: BIOFACH, BRAU BEVIALE, FACHPACK, CHILLVENTA κ.ά. Διαθέτει περισσότερους από 1.000 συνεργάτες σε 11 σημεία του κόσμου -ανάμεσα σε αυτά, Γερμανία, Βραζιλία, Κίνα, Ινδία, Ιταλία, Αυστρία, ΗΠΑ και Ελλάδα, δίκτυο αντιπροσώπων οι οποίοι δραστηριοποιούνται σε περισσότερες από 119 χώρες, καθώς και 15 θυγατρικές και εταιρείες συμμετοχών.

Προσελκύει πάνω από 35.000 εκθέτες και 1.500.000 επισκέπτες παγκοσμίως. Ο κύκλος εργασιών του NURNBERG MESSE GROUP έκλεισε το 2018 στα €315.100.000, με τα κέρδη προ φόρων να αγγίζουν τα €28.200.000.

forumΑπό την πρώτη κιόλας συνάντησή μας με τα στελέχη του Οργανισμού, το Μάιο του 2018, διαπιστώσαμε ότι μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες, το ίδιο επιχειρηματικό ήθος και έχουμε κοινούς στόχους και κοινό όραμα για το μέλλον.

Έτσι, αποφασίσαμε να διερευνήσουμε όλα τα δεδομένα και να χαράξουμε από κοινού τη μελλοντική μας στρατηγική για τη συνεργασία αυτή, με άξονα τα οφέλη που θα προκύψουν και για τις δύο πλευρές, αλλά και για τη χώρα μας γενικότερα με την ανάπτυξη της εκθεσιακής της βιομηχανίας.

Είμαστε σήμερα στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την ολοκλήρωση της στρατηγικής αυτής συνεργασίας με το NURNBERG MESSE GROUP. Μια συνεργασία που στηρίζεται σε ισχυρά θεμέλια και προοιωνίζει ένα λαμπρό μέλλον.

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους όσοι εργάστηκαν σκληρά για να ολοκληρωθεί επιτυχώς αυτή η συμφωνία. Ιδιαίτερα θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους CEO’s και τα στελέχη του NURNBERG MESSE για την εμπιστοσύνη που μας έδειξαν και να τους διαβεβαιώσουμε ότι θα εργαστούμε σκληρά για να εξασφαλίσουμε το μέλλον της επένδυσής τους και την επιτυχή πορεία ανάπτυξης της FORUM AE ως νέο μέλος του NURNBERG MESSE GROUP”.

Η ανακοίνωση των Γερμανών

“Εύρηκα! Η NürnbergMesse πραγματοποιεί ένα εντυπωσιακό άλμα ανάπτυξης

 Το οικονομικό έτος 2018 ξεπέρασε όλα τα προηγούμενα εταιρικά ρεκόρ τόσο σε οικονομικά όσο και σε στοιχεία εμπορικών εκθέσεων
 Η στρατηγική διεθνοποίησης κερδίζει αξιοσημείωτη περαιτέρω ανοδική πορεία και δυναμική με την συμμετοχή στην ηγέτιδα εταιρία οργάνωσης εκθέσεων της ελληνικής αγοράς, την FORUM AE
 Το 2019 συνεχίζεται η δυναμική πορεία ανάπτυξης του ομίλου, παρόλο που τα μονά έτη χαρακτηρίζονται από έναν πιο αδύναμο κύκλο εργασιών λόγω της διετούς περιοδικότητας κάποιων εκθέσεων

Ο Έλληνας μαθηματικός και φυσικός Αρχιμήδης κατά την επίλυση δύσκολων προβλημάτων λέγεται ότι αναφώνησε την περιβόητη φράση «Εύρηκα», η οποία φαίνεται πως αποτελεί στην παρούσα χρονική στιγμή το σύνθημα και για τον Όμιλο της NürnbergMesse.

Διότι, σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Dr Roland Fleck, το οικονομικό έτος 2018 παρουσιάζεται σαν είσοδος, ένα βήμα σε μια νέα διάσταση: κύκλος εργασιών 315,1 εκατ. Ευρώ, κέρδη 28 εκατ. Ευρώ και EBITDA ύψους 67,9 εκατ. Ευρώ.

Οικονομικά στοιχεία που βασίζονται σε ένα εντυπωσιακό ρεκόρ διεθνών εκθέσεων : περισσότεροι από 35.000 εκθέτες, περισσότεροι από 1,5 εκατομμύρια επισκέπτες και
περισσότερα από 1,2 εκατομμύρια τετραγωνικά μέτρα καθαρού εκθεσιακού χώρου. Επιπλέον, σύμφωνα με τον συνάδελφό του κύριου Fleck, του Διευθύνοντα Σύμβουλου κύριου Peter Ottmann, την θέση του ομίλου έρχεται να ενισχύσει η εξαγορά της ηγέτιδας ελληνικής εταιρίας στην διοργάνωση εκθέσεων FORUM AE, η οποία θα αποτελεί την μεγαλύτερη διεθνή θυγατρική εταιρία του ΝuernbergMesse Group.

Επί της ουσίας οι δύο Διευθύνοντες Σύμβουλοι της NürnbergMesse στα πλαίσια της οικονομικής συνέντευξης τύπου στην Αθήνα καθιστούν απόλυτα σαφές:
«Έχουμε επιτύχει τους στόχους που θέσαμε στα πλαίσια της εταιρικής μας στρατηγικής δύο ολόκληρα χρόνια πριν το χρονοδιάγραμμα. Και αυτό το σημαντικό προβάδισμα θα μας δώσει την απαιτούμενη ώθηση ώστε να προσεγγίσουμε το επόμενο κεφάλαιο στην επιτυχημένη πορεία και το success story της NürnbergMesse».

Στρατηγικά, η επένδυση στο Νο 1 διοργανωτή εκθέσεων της Ελλάδας, δίνει πρόσβαση σε ένα χαρτοφυλάκιο εκθέσεων του οποίου η “BIOFESTIVAL” (8-10 Μαΐου 2020), η “FOOD TECH” (12-14 Οκτωβρίου 2019) και η “OENOTELIA” (7-9 Μαρτίου 2020) ταιριάζουν τέλεια με τις κορυφαίες εκθέσεις της Νυρεμβέργης, όπως η BIOFACH (12-15 Φεβρουαρίου 2020), η BrauBeviale (12-14 Νοεμβρίου 2019) και η FachPack (24-26 Σεπτεμβρίου 2019).

Και πέρα από το ελληνικό χαρτοφυλάκιο εκθέσεων, με έδρα την Αθήνα προσφέρονται εξαιρετικές ευκαιρίες ανάπτυξης και επέκτασης της βιομηχανίας εκθέσεων προς την Ιταλία, τα Βαλκάνια και όλη την ευρύτερη γεωγραφική περιοχή της Μεσογείου.

ΝEO το 2019/2020: 8x Ελλάδα, 2x Μεξικό, 4x Βραζιλία, 1x Κίνα, 1x Ινδία

Εκτός από την είσοδό στην ελληνική αγορά με οκτώ εδραιωμένες εμπορικές εκθέσεις, ανοίγουν και άλλες επιχειρηματικές εναλλακτικές για τη NürnbergMesse. Από τις 29 έως τις 31 Ιουλίου 2020, η μεγαλύτερη εμπορική έκθεση ποτών της Κεντρικής Αμερικής, η Beviale Mexico, θα πραγματοποιηθεί στο Centro Citibanamex, καλύπτοντας ολόκληρη την αλυσίδα παραγωγής της βιομηχανίας ποτών. Από τις 10 έως τις 12 Νοεμβρίου 2020, η EUROGUSS Mexico θα κάνει ντεμπούτο στο εκθεσιακό κέντρο Expo Guadalajara.

Συνολικά, η NürnbergMesse δεν εστιάζει έτσι μόνο στρατηγικά στην είσοδο και εδραίωση μιας προϊοντικής οικογένειας κλαδικών εκθέσεων στο Μεξικό, μια σημαντική αναπτυσσόμενη οικονομία με πολλές ευκαιρίες για τον εν λόγω κλάδο, αλλά εγκαθιστά αμέσως και δύο νέες εμπορικές εκθέσεις, με πολύ καλές προοπτικές. Το χαρτοφυλάκιο του ομίλου αναπτύσσεται διαρκώς όμως και σε αγορές όπου ήδη υφίστανται διεθνείς θυγατρικές της NürnbergMesse.

Για παράδειγμα, η EXPO REVESTIR (δόμησης εσωτερικών χώρων, τεχνολογίας υδραυλικών, εγκαταστάσεων και ειδών υγιεινής) έχει κάνει το ντεμπούτο της στη Βραζιλία. Έχουν προγραμματιστεί επίσης για το 2019 , μια νέα LATAM RETAIL SHOW (έκθεση λιανικής πώλησης, franchising, και ηλεκτρονικού εμπορίου από 27-29 Αυγούστου 2019), η Pet Experience (Έκθεση για κατοικίδια ζώα με όλη την γκάμα προϊόντων, 30 Αυγούστου-1 Σεπτεμβρίου 2019) και η ABRAFATI (Έκθεση για την βιομηχανία χρωμάτων και επεξεργασίας επιφανειών και επιστρώσεων 1-3.10.2019, όλες στο Σάο Πάολο. Στη Σαγκάη, η PAK-iD (συσκευασία, διεργασίες και τεχνολογία) είχε την πρεμιέρα της και στην Ινδία, η India Mattresstech Expo (έκθεση τεχνολογίας για την βιομηχανία στρωματοποιϊας και ταπετσαρίας, στο Bangalore) προσχώρησε στο πρόγραμμα των ήδη ενσωματωμένων 3 νέων εκθέσεων για την βιομηχανία επεξεργασίας και κατεργασίας ξύλου DELHIWOOD, MUMBAIWOOD και INDIAWOOD.

Συνεπώς, το χαρτοφυλάκιο των διεθνών εκθέσεων του Ομίλου NürnbergMesse συνεχίζει να πολλαπλασιάζεται και χάρη στην στρατηγική για την δημιουργία και επέκταση οικογενειών εκθέσεων συναφών προϊόντων και θεματολογίας που υιοθέτησε ο όμιλος, εξακολουθεί να υπάρχει σημαντικό περιθώριο για ανάπτυξη.

Η εταιρία καταγράφει αντίστοιχη ανάπτυξη το 2019

Η NürnbergMesse συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία σε υψηλό επίπεδο στη βάση της σημειώνοντας αντίστοιχα θετικά αποτελέσματα. Οι δέκα διεθνείς εμπορικές εκθέσεις του πρώτου εξάμηνου αναπτύχθηκαν αναλογικά τόσο πολύ (εκθέτες: + 8%, καθαρός εκθεσιακός χώρος περιπτέρων: + 6%, επισκέπτες + 3%) ώστε αθροιστικά ισοδυναμούν με το μέγεθος μιας ολόκληρη νέας ηγετικής έκθεσης όπως η it-sa. Μία εξέλιξη που αξίζει να αναφερθεί, είναι η εντυπωσιακή εκτόξευση της MedtecLIVE (save the date: 31 Μαρτίου – 2 Απριλίου 2020), η οποία στην πρώτη της διοργάνωση έγινε ήδη η δεύτερη μεγαλύτερη επαγγελματική συγκέντρωση για ιατρική τεχνολογία και προμηθευτές. Θα είναι επίσης ενδιαφέρον να δούμε πως το νέο “kicker Convention” τοποθετείται στις 7

Η έκθεση αυτή είναι μια συνεργασία του εκδοτικού οίκου Olympia-Verlag / kicker και της NürnbergMesse, για να φωτίσει όλες τις πτυχές της αγοράς Sport Management και την δελεαστική αγορά του “eSport” .
Η νέα αίθουσα 3C, η οποία λειτούργησε για πρώτη φορά με την iENA και την SPS στα τέλη του 2018, θα διαδραματίσει επίσης στρατηγικά σημαντικό ρόλο για την εταιρεία, σύμφωνα με τον Dr. Fleck. «Με την επένδυση των περίπου 70 εκατομμυρίων ευρώ, δεν αντιπροσωπεύει μόνον τη μεγαλύτερη έως σήμερα επένδυση με ίδια μέσα, αλλά αποτελεί πραγματικό κέρδος για τους εκθέτες και τους επισκέπτες μας. Πιστοποιημένη ως Platinum από το Γερμανικό Συμβούλιο Αειφόρου Οικοδομής (German Sustainable Building Council), ένα σύμβολο του design και ένας εκθεσιακός χώρος που χρειαζόταν κατεπειγόντως – είμαστε ευχαριστημένοι που η αίθουσα μας 3C, η οποία σχεδιάστηκε από την Zaha Hadid Architects, συναντά ένα τόσο θερμό καλωσόρισμα». Και είναι σαφές στον Peter Ottmann ότι «με βάση το 2018 ως το πιο επιτυχημένο οικονομικό έτος στην ιστορία της εταιρείας, θα συνεχίσουμε τη δυναμική μας πορεία ανάπτυξης το 2019 και αναμένουμε έναν κύκλο εργασιών της τάξεως των 270 εκατομμυρίων ευρώ». Ο Αρχιμήδης ίσως σωστά αναφώνησε «εύρηκα».

Ο Όμιλος NürnbergMesse

Η NürnbergMesse είναι μία από τις 15 μεγαλύτερες εκθεσιακές εταιρείες στον κόσμο. Περιλαμβάνει τη NürnbergMesse GmbH και τις 15 θυγατρικές και συνεργάτες της. Η εταιρεία απασχολεί περισσότερους από 1.000 ανθρώπους σε έντεκα γεωγραφικές τοποθεσίες: στην Γερμανία, τη Βραζιλία, την Κίνα, την Ινδία, την Ιταλία, την Ελλάδα, την Αυστρία και τις ΗΠΑ. Ο Όμιλος NürnbergMesse διαθέτει επίσης ένα δίκτυο διεθνών εκπροσώπων που δραστηριοποιούνται σε περισσότερες από 100 χώρες. Το χαρτοφυλάκιο καλύπτει περίπου 120 γερμανικές και διεθνείς εκθέσεις και συνέδρια. Κάθε χρόνο, περίπου 35.000 εκθέτες (διεθνές μερίδιο: 44%) και έως και 1,5 εκατομμύρια επισκέπτες (διεθνές μερίδιο επισκεπτών: 26%) συμμετέχουν στις εκδηλώσεις του Ομίλου της NürnbergMesse.

Tagged

1 σχόλιο στο “Deal δεκάδων εκατομμυρίων € στο τομέα των Εκθέσεων|Στη NURNBERG MESSE, πούλησε ο Ν. Χουδαλάκης

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *