Unsplash
Photo by Erik Odiin on Unsplash

Deloitte: Αυξημένο το budget των Αμερικανών ταξιδιωτών τη φετινή, εορταστική περίοδο | Πάνω από 2.700 δολάρια

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Περίπου το 48% των Αμερικανών σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν κάποιο ταξίδι κατά τη διάρκεια της φετινή εορταστικής περιόδου, σκοπεύοντας, μάλιστα να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα, με τον μέσο προϋπολογισμό για τα ταξίδια αυτής της περιόδου να διαμορφώνεται 2.725 δολάρια, όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα της Deloitte.

Σύμφωνα με την έρευνα της Deloitte “2023 Holiday Travel Survey”, η πρόθεση των Αμερικανών να ταξιδέψουν μεταξύ της Ημέρας των Ευχαριστιών και των μέσων Ιανουαρίου είναι αυξημένη σε όλες τις ηλικιακές και εισοδηματικές ομάδες.

Η νέα έρευνα της Deloitte διαπιστώνει τις ακόλουθες τάσεις των Αμερικανών ταξιδιωτών:

-Αν και περισσότεροι Αμερικανοί σκοπεύουν να ταξιδέψουν, θα κάνουν λιγότερα ταξίδια (1,88 το 2023 έναντι 2,01 το 2022), τα οποία θα είναι και μικρότερης διάρκειας (75% δηλώνουν ότι το μεγαλύτερο ταξίδι τους θα διαρκέσει μία εβδομάδα ή λιγότερο έναντι 69% το 2022), αλλά σκοπεύουν να ξοδέψουν περισσότερα φέτος (2.725 δολάρια το 2023).

-Με λιγότερα προγραμματισμένα ταξίδια, τα ταξίδια συγκεντρώνονται γύρω από δύο μεγάλες γιορτές: Ημέρα των Ευχαριστιών έως το τέλος Νοεμβρίου (33%) και Χριστούγεννα έως την παραμονή της Πρωτοχρονιάς (27%).

-Οι ταξιδιώτες επιθυμούν να βρεθούν με τα αγαπημένα τους πρόσωπα, με το 58% να δηλώνει ότι ο χρόνος με τους φίλους και την οικογένεια είναι το κορυφαίο κίνητρο για το μεγαλύτερο ταξίδι τους αυτή την περίοδο. Ενώ το 51% αναζητά ξεκούραση και χαλάρωση.

-Οι άνθρωποι της νέας γενιάς ταξιδεύουν και πάλι: Αποτελούσαν μόλις το ένα πέμπτο (21%) του κοινού που ταξίδεψε κατά τη διάρκεια των διακοπών το 2022, ενώ εφέτος η ομάδα αυτή θα αποτελεί το 29% των ταξιδιωτών.

-Οι Boomers τείνουν επίσης να ξοδεύουν περισσότερα ανά ταξίδι, σε σύγκριση με τη Gen Z και τους Millennials.

-Οι νεότερες γενιές σχεδιάζουν να κάνουν περισσότερα ταξίδια και να ξοδέψουν περισσότερα κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου: Οι ταξιδιώτες της Gen Z προγραμματίζουν κατά μέσο όρο 2,1 ταξίδια κατά τη διάρκεια των διακοπών, ενώ ακολουθούν κατά πόδας οι Millennials με 2,2 ταξίδια.

-Ένας στους 4 ταξιδιώτες της Gen Z δηλώνει ότι θα αυξήσει σημαντικά τον προϋπολογισμό του σε σχέση με το προηγούμενο έτος, το υψηλότερο ποσοστό από κάθε άλλη γενιά.

-Περίπου 1 στους 5 ταξιδιώτες (18%) δηλώνει ότι θα δαπανήσει σημαντικά λιγότερα χρήματα για τα ταξίδια των διακοπών ,σε σχέση με πέρυσι. Το ίδιο ποσοστό ταξιδιωτών (18%) σχεδιάζει να δαπανήσει σημαντικά περισσότερα αυτή τη σεζόν.

Οι οικονομικές ανησυχίες είναι ο κύριος λόγος που οι ταξιδιώτες θα ξοδέψουν λιγότερα, ενώ οι υψηλότερες τιμές είναι ο κυριότερος παράγοντας που σκοπεύουν να ξοδέψουν περισσότερα.

-Για όσους δεν ταξιδεύουν, τα οικονομικά είναι ο κορυφαίος αποτρεπτικός παράγοντας (38%). Οι ανησυχίες για την υγεία και την αναστάτωση βρίσκονται χαμηλότερα στη λίστα, αναφερόμενες μόνο από το 11% των ατόμων που δεν ταξιδεύουν (έναντι 18% το 2022) και υποδηλώνουν ότι οι ανησυχίες των προηγούμενων ετών μπορεί να εξισορροπούνται.

-Τα ξενοδοχεία επιστρέφουν σε προτίμηση, καθώς το 56% των ταξιδιωτών που σχεδιάζουν διακοπές θα κάνουν προτιμήσουν για τη διαμονή τους κάποιο ξενοδοχείο, από 35% το 2022. Η προτίμηση για ιδιωτικές ενοικιάσεις παραμένει σταθερή στο 15%.

-Περισσότερο από το ένα τρίτο (37%) των Αμερικανών θα πραγματοποιήσουν τουλάχιστον ένα αεροπορικό κατά τη διάρκεια της φετινής εορταστικής περιόδου. Εν τω μεταξύ, περίπου οι μισοί (53%) Αμερικανοί ταξιδιώτες σχεδιάζουν οδικά ταξίδια, από σχεδόν τα δύο τρίτα (64%) το 2021.

-Ενώ το 26% των ταξιδιωτών που ταξιδεύουν με αεροπλάνο θα πετάξει προς διεθνείς προορισμούς, τα ταξίδια στο εξωτερικό αποτελούν μεγαλύτερο μερίδιο των ταξιδιών στις αρχές Ιανουαρίου, σε σύγκριση με την υπόλοιπη περίοδο.

-Οι διεθνείς ταξιδιώτες είναι επίσης πιο πιθανό να μείνουν σε πληρωμένα καταλύματα (73% σε ξενοδοχεία και 28% σε ενοικιαζόμενα δωμάτια για τουλάχιστον ένα μέρος του μεγαλύτερου ταξιδιού τους), καθώς 1 στους 5 δηλώνει ότι αναπληρώνει τα ταξίδια που έχασε λόγω της πανδημίας.

Η έρευνα της Deloitte πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 5.281 Αμερικανών, το διάστημα μεταξύ 12 και 25 Σεπτεμβρίου.

 

 

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *