tui_joussen

Δεν … «αγχώνεται» η TUI για την προέλευση των πωλήσεων

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο διευθύνων σύμβουλος της TUI Fritz Joussen, δήλωσε ότι «δεν ανησυχεί» αν η μελλοντική ανάπτυξη του ομίλου προέλθει από τα καταστήματα ή από άλλη πηγή, όπως το διαδίκτυο.

Ο Fritz Joussen δήλωσε ότι η εταιρεία, που προέβη στην μετονομασία περισσότερων από 600 καταστημάτων λιανικής πώλησης στο Ηνωμένο Βασίλειο από την Thomson στην Tui το φθινόπωρο, «πρέπει να είναι εκεί όπου βρίσκεται ο πελάτης».

Επεσήμανε ότι το 65% των πωλήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο προέρχεται μέχρι στιγμής από το online σύστημα, ωστόσο σε άλλες αγορές το ποσοστό είναι μεγαλύτερο, όπως οι Σκανδιναβικές χώρες όπου σχεδόν το 100% των πωλήσεων γίνονται μέσω του διαδικτύου.

Ο ίδιος δήλωσε ότι «οι κρατήσεις μέσω διαδικτύου είναι ανεβασμένες στο Ηνωμένο Βασίλειο» και υπογράμμισε ότι αυτό οφείλεται σε περισσότερους παράγοντες κι όχι μόνο στο rebranding του βρετανικού τμήματος της εταιρείας από την Thomson.

Η κατάρρευση της Monarch, είπε, σημαίνει «ένας λιγότερος παίκτης στην αγορά» που ελευθερώνει χώρο για να αναπτυχθεί η TUI.

«Έχουμε περισσότερη κίνηση στο διαδίκτυο και περισσότερες online κρατήσεις. Οι κρατήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι επίσης καλές και στα καταστήματα.»

Όταν ρωτήθηκε αν μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια προβλέπει περισσότερα, λιγότερα ή περίπου τον ίδιο αριθμό καταστημάτων, ανέφερε: «Πιθανώς θα υπάρξουν περισσότερες [πωλήσεις] online. Δεν μας ενοχλεί αυτό, γιατί πρέπει να είμαστε εκεί που είναι οι πελάτες.»

Ο Joussen αποκάλυψε επίσης ότι η αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου στηρίζεται αυτή τη στιγμή «περισσότερο ή λιγότερο από 95% στην άμεση διανομή», που αποτελεί μακροπρόθεσμο στόχο για την επιχείρηση.

Το rebrand από την Thomson, ανέφερε, οδήγησε τα ποσοστά «ελεύθερης ευαισθητοποίησης» για την Tui στο 44%, «ισχυρό νούμερο» όπως το χαρακτήρισε.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *