“Πλώρη” για την εξαγορά του εξαιρετικά επιτυχημένου ξενοδοχειακού brand Sentido, έχει βάλει ο μεγάλος γερμανικός tour operator DER Touristik, ο οποίος είναι μέλος του γερμανικού επιχειρηματικού “γίγαντα” REWE.
Ο DER Touristik έχει αποκομμίσει μέχρι στιγμής, τα μεγαλύτερα οφέλη – περιουσιακά στοιχεία, του χρεωκοπημένου Thomas Cook στην Γερμανία και σύμφωνα με ανακοίνωσή του εξαγόρασε το δίκτυο ταξιδιωτικών πρακτορείων Holiday Land, που λειτουργούσε υπό την “ομπρέλλα” της Thomas Cook με την μορφή franchise.
Ο Δρ. Ingo Burmester, Διευθύνων Σύμβουλος της DER Touristik Central Europe, δήλωσε: “Η αγορά της επιτυχημένης μάρκας Holiday Land ενισχύει τη θέση μας στη γερμανική αγορά. Στηριζόμαστε πλήρως στην ταξιδιωτική εμπειρία των πωλήσεων και των προϊόντων υψηλής ποιότητας που εξασφαλίζουν υψηλή ικανοποίηση του πελάτη. Ως εκ τούτου, η απόκτηση της επιχείρησης franchise της Thomas Cook ταιριάζει απόλυτα με την αναπτυξιακή μας στρατηγική και είναι πολύ σημαντική για εμάς”.
Τα ταξιδιωτικά γραφεία Holiday Land θα συμπληρώσουν τις πωλήσεις του DER Touristik σε πολλά μέρη. Η DER Touristik στη Γερμανία διαθέτει ήδη ένα από τους πιο επιτυχημένα δίκτυα ταξιδιωτικών πρακτορείων στην Γερμανία, με 2.400 σημεία πώλησης.
Το DER Touristik είναι πεπεισμένο ότι η προσωπικές συμβουλές και η υποστήριξη των πελατών δεν είναι ένα ξεπερασμένο μοντέλο, αλλά μια βιώσιμη μελλοντική ιδέα και καλεί όλους τους συνεργάτες franchise να γνωρίσουν το τμήμα πωλήσεων του DER Touristik. Για το σκοπό αυτό, σύντομα θα γίνουν και παρουσιάσεις στους επαγγελματίες του κλάδου.
Το Sentido θα γίνει brand ξενοδοχείων του DER Touristik
Η DER Touristik έχει επίσης ως στόχο να αποκτήσει το franchise του ξενοδοχειακού brabd Sentido. Το εξαιρετικά επιτυχημένο αυτό brand, έχει ξενοδοχεία τεσσάρων και πέντε αστέρων με μεγάλη ζήτηση στη Γερμανία, την Αυστρία και την Ελβετία. Η γνωστή και πολύ δημοφιλής μάρκα Sentido χαρακτηρίζεται από υψηλής ποιότητας μονάδες, με υψηλό ποσοστό συστάσεων. Το Sentido επικεντρώνεται σε ξενοδοχεία για ζευγάρια και μερικές φορές οικογενειακές διακοπές στη Μεσόγειο.
Ο στόχος του DER Touristik είναι να προσφέρει αυτά τα ξενοδοχεία υψηλής ζήτησης μέσω των ταξιδιωτικών πρακτορείων Dertour, Jahn Reisen και ITS και με την τεχνογνωσία του μεγάλου ταξιδιωτικού πρακτορείου της DER Touristik για τους πελάτες τους.
Ο Δρ. Ο Ingo Burmester λέει: “Το Sentido είναι ένα ισχυρό ξενοδοχειακό σήμα, με την υψηλότερη ικανοποίηση του πελάτη και ως εκ τούτου μια βέλτιστη προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων μας.”
Στις αμέσως επόμενες ημέρες αναμένονται και οι σχετικές εγκρίσεις από τις αρχές ανταγωνισμού.