thomas cook

DER Touristik: Έβαλε “πλώρη” για την εξαγορά του ξενοδοχειακού brand Sentido|Εξαγόρασε το Holiday Land

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

“Πλώρη” για την εξαγορά του εξαιρετικά επιτυχημένου ξενοδοχειακού brand Sentido, έχει βάλει ο μεγάλος γερμανικός tour operator DER Touristik, ο οποίος είναι μέλος του γερμανικού επιχειρηματικού “γίγαντα” REWE.

Ο DER Touristik έχει αποκομμίσει μέχρι στιγμής, τα μεγαλύτερα οφέλη – περιουσιακά στοιχεία, του χρεωκοπημένου Thomas Cook στην Γερμανία και σύμφωνα με ανακοίνωσή του εξαγόρασε το δίκτυο ταξιδιωτικών πρακτορείων Holiday Land, που λειτουργούσε υπό την “ομπρέλλα” της Thomas Cook με την μορφή franchise.

Holiday-LandΟ Δρ. Ingo Burmester, Διευθύνων Σύμβουλος της DER Touristik Central Europe, δήλωσε: “Η αγορά της επιτυχημένης μάρκας Holiday Land ενισχύει τη θέση μας στη γερμανική αγορά. Στηριζόμαστε πλήρως στην ταξιδιωτική εμπειρία των πωλήσεων και των προϊόντων υψηλής ποιότητας που εξασφαλίζουν υψηλή ικανοποίηση του πελάτη. Ως εκ τούτου, η απόκτηση της επιχείρησης franchise της Thomas Cook ταιριάζει απόλυτα με την αναπτυξιακή μας στρατηγική και είναι πολύ σημαντική για εμάς”.

DER TOURISTIK
money tourism copyright photo

Τα ταξιδιωτικά γραφεία Holiday Land θα συμπληρώσουν τις πωλήσεις του DER Touristik σε πολλά μέρη. Η DER Touristik στη Γερμανία διαθέτει ήδη ένα από τους πιο επιτυχημένα δίκτυα ταξιδιωτικών πρακτορείων στην Γερμανία, με 2.400 σημεία πώλησης.

Το DER Touristik είναι πεπεισμένο ότι η προσωπικές συμβουλές και η υποστήριξη των πελατών δεν είναι ένα ξεπερασμένο μοντέλο, αλλά μια βιώσιμη μελλοντική ιδέα και καλεί όλους τους συνεργάτες franchise να γνωρίσουν το τμήμα πωλήσεων του DER Touristik. Για το σκοπό αυτό, σύντομα θα γίνουν και παρουσιάσεις στους επαγγελματίες του κλάδου.

Το Sentido θα γίνει brand ξενοδοχείων του DER Touristik
sentido
To Sentido Apollo Blue στην Ρόδο

Η DER Touristik έχει επίσης ως στόχο να αποκτήσει το franchise του ξενοδοχειακού brabd Sentido. Το εξαιρετικά επιτυχημένο αυτό brand, έχει ξενοδοχεία τεσσάρων και πέντε αστέρων με μεγάλη ζήτηση στη Γερμανία, την Αυστρία και την Ελβετία. Η γνωστή και πολύ δημοφιλής μάρκα Sentido χαρακτηρίζεται από υψηλής ποιότητας μονάδες, με υψηλό ποσοστό συστάσεων. Το Sentido επικεντρώνεται σε ξενοδοχεία για ζευγάρια και μερικές φορές οικογενειακές διακοπές στη Μεσόγειο.

derΟ στόχος του DER Touristik είναι να προσφέρει αυτά τα ξενοδοχεία υψηλής ζήτησης μέσω των ταξιδιωτικών πρακτορείων Dertour, Jahn Reisen και ITS και με την τεχνογνωσία του μεγάλου ταξιδιωτικού πρακτορείου της DER Touristik για τους πελάτες τους.

Ο Δρ. Ο Ingo Burmester λέει: “Το Sentido είναι ένα ισχυρό ξενοδοχειακό σήμα, με την υψηλότερη ικανοποίηση του πελάτη και ως εκ τούτου μια βέλτιστη προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων μας.”

Στις αμέσως επόμενες ημέρες αναμένονται και οι σχετικές εγκρίσεις από τις αρχές ανταγωνισμού.

Σημειώνεται ότι πρόσφατα ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου DER Touristik, Sören Hartmann, και το επιτελείο του, συναντήθηκε με τον υπουργό Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη . Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, ο Γερμανός επιχειρηματίας ανακοίνωσε στον Έλληνα υπουργό, το ενδιαφέρον του ομίλου για επέκταση της παρουσίας του στην Ελλάδα, με εξαγορές και ενοικιάσεις νέων ξενοδοχείων, αλλά και συνεργασία σε νέες αγορές και τμήματα αγορών, που ενδιαφέρουν την Ελλάδα.
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *