Σε διακοπές υγείας και ευεξίας προσανατολίζονται οι Ισπανοί ταξιδιώτες λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, σύμφωνα με τα αποτελέσματα νέας έρευνας της GlobalData.
Όπως προκύπτει στην πρόσφατα δημοσιευμένη έκθεση της GlobalData με τίτλο “Source Market Insight: Spain (2022)”, ο αντίκτυπος της πανδημίας στην ψυχική υγεία έχει αυξήσει τη ζήτηση για διακοπές υγείας και ευεξίας μεταξύ των Ισπανών ταξιδιωτών. Αυτού του είδους τα ταξίδια περιλαμβάνουν από spa και χαλάρωση, μέχρι καταφύγια που εστιάζουν σε τομείς όπως η διατροφή, ο διαλογισμός και η γιόγκα. Αυτές οι διακοπές θα πρέπει να βοηθήσουν στην ανακούφιση από το στρες, το άγχος και την καλλιέργεια ενός υγιούς σώματος και πνεύματος.
Μιλώντας σχετικά, ο Craig Bradley, αναλυτής ταξιδιών και τουρισμού στην GlobalData, λέει: “Όπως και σε πολλά άλλα έθνη σε όλη την Ευρώπη, η πανδημία είχε σημαντικό αντίκτυπο στην ψυχική υγεία των κατοίκων της Ισπανίας. Καθ’ όλη τη διάρκεια των αποκλεισμών του 2020 και του 2021, πολλοί λαχταρούσαν να ταξιδέψουν, να κοινωνικοποιηθούν και να βιώσουν ξανά τα πράγματα που τους αρέσουν. Ως αποτέλεσμα, ο αυξημένος χρόνος που περνούσαν στο σπίτι, μακριά από φίλους, οικογένεια και συναδέλφους στην εργασία, οδήγησε πολλούς κατοίκους της Ισπανίας να αξιολογήσουν την ψυχική τους ευεξία”.
Η έρευνα, που διεξήχθη από την GlobalData για το ισπανικό καταναλωτικό αίσθημα, το γ’ τρίμηνο του 2021, και συγκρίθηκε με πανομοιότυπη έρευνα που πραγματοποιήθηκε πριν από την πανδημία, το γ’ τρίμηνο του 2019, αποκάλυψε ότι η ζήτηση για διακοπές υγείας και ευεξίας αυξήθηκε κατά 5%, με το 13% των Ισπανών ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι πλέον κάνουν συνήθως τέτοιου είδους διακοπές. Η αύξηση αυτή είναι σημαντική για τον τομέα της υγείας και της ευεξίας και αναδεικνύει μια αλλαγή στις προτιμήσεις των Ισπανών καταναλωτών μέσα σε μόλις δύο χρόνια.
Η αύξηση της ζήτησης, όπως υποστηρίζει η GlobalData, μπορεί να συνδεθεί με την αυξανόμενη ανησυχία του ισπανικού κοινού για την ψυχική του υγεία.
Σε αντίστοιχη έρευνα το β’ τρίμηνο του 2021, το 29% των Ισπανών ερωτηθέντων δήλωσε ότι ανησυχεί “εξαιρετικά” για την ψυχική του υγεία λόγω της πανδημίας, ενώ ένα επιπλέον 30% δήλωσε ότι ανησυχεί “αρκετά”.
“Με το 2022 να είναι μια πιο αισιόδοξη χρονιά για την ταξιδιωτική βιομηχανία, προκύπτει μια ευκαιρία για τις επιχειρήσεις να επανασυνδεθούν με την ισπανική αγορά, προωθώντας διακοπές που ενισχύουν τη σωματική και ψυχική ευεξία”, προσθέτει ο κ. Bradley.