rodos

Διαμαρτυρία ξένων τουριστών για χρέωση χρήσης κλιματιστικού

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Ξινές» βγήκαν οι διακοπές σε τουρίστες από τη Βουλγαρία, οι οποίοι έκαναν κράτηση σε κατάλυμα στην περιοχή των Πεύκων μέσω γνωστής ηλεκτρονικής ιστοσελίδας.

Όταν έφτασαν στο κατάλυμα, ενημερώθηκαν ότι η χρήση του κλιματιστικού κοστίζει 11 ευρώ επιπλέον την ημέρα. Διαφορετικά δεν θα μπορούσαν να πάρουν το τηλεκοντρόλ. Οι επισκέπτες ενημέρωσαν τον ιδιοκτήτη ότι δεν αναφερόταν πουθενά στο σάιτ ότι υπάρχει αυτή η επιπλέον χρέωση.

Ο ιδιοκτήτης από την πλευρά του επέμενε ότι υπήρχε σαφής αναφορά, ενώ ισχυρίστηκε ότι αναγράφεται η συγκεκριμένη χρέωση και στο σάιτ του ξενοδοχείου. Οι δυσαρεστημένοι πελάτες, που κατάφεραν να αποδείξουν ότι τη στιγμή που έκαναν την κράτηση, δεν υπήρχε καμία σχετική πληροφορία στην γνωστή ηλεκτρονική σελίδα τουριστικών κρατήσεων, προέβησαν σε καταγγελία στο τμήμα τουριστικής αστυνομίας, που θα προβεί στις απαιτούμενες ενέργειες. Ενημερώθηκαν δε μέσω της τουριστικής αστυνομίας ότι τέτοιες καταγγελίες είναι συχνές. Υπάρχουν καταλύματα που δεν χρεώνουν απλά για τη χρήση του κλιματιστικού αλλά και για τη χρήση της τηλεόρασης, μη δίνοντας τα τηλεκοντρόλ στους επισκέπτες εάν δεν πληρώσουν!

Δυστυχώς, τέτοιες τακτικές έστω από μεμονωμένους «επιτήδειους» επαγγελματίες εκθέτουν τη Ρόδο, δυσφημίζουν τον προορισμό. Δημιουργούν δυσαρεστημένους πελάτες, πράγμα που έχει αρνητικές συνέπειες.

Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει οι τοπικοί φορείς να μεριμνήσουν για την αντιμετώπιση αυτών των φαινομένων που δεν ταιριάζουν σε ένα τουριστικό προορισμό σαν τη Ρόδο.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *