ypa

Διαψεύδει η ΥΠΑ, δημοσιεύματα για δολιοφθορά στο αεροσκάφος της

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΦΟΡΕΙΣ

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας ανακοινώνει ότι μετά από ενδελεχή έλεγχο που διενεργήθηκε την 11.12.2018 από κλιμάκιο Μηχανικών Αεροσκαφών της Υπηρεσίας, αλλά και την επιθεώρηση της Διεύθυνσης Πτητικών Προτύπων, η οποία πιστοποιεί την πλοϊμότητα του αεροσκάφους SX-ECI, δεν ισχύουν όλα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας, σχετικά με την κατάσταση του αεροσκάφους της Υπηρεσίας. 

Συγκεκριμένα η ΥΠΑ διαψεύδει ότι το αεροσκάφος έχει υποστεί φθορές στην κονσόλα οργάνων και ότι παρουσιάζει διάβρωση στο ριναίο σκέλος προσγείωσης.

ypaΑναφορικά με την κονσόλα οργάνων του αεροσκάφους αυτά που παρατηρήθηκαν από τον μακροσκοπικό έλεγχο, είναι ίχνη προερχόμενα από την συνήθη χρήση των διακοπτών και ροοστατών της κονσόλας.

Ειδικότερα σε κάποιους από τους διακόπτες οι οποίοι είναι ελατηριακού τύπου (όπου για την ενεργοποίησή τους θα πρέπει αρχικά να τραβηχτούν προ τα έξω) υπάρχουν ίχνη από την χρήση τους στις επιφάνειες της κονσόλας στα σημεία αυτά.

ypaΑναφορικά με το ριναίο σκέλος κατά τον μακροσκοπικό έλεγχο  δεν βρέθηκε ίχνος διάβρωσης. Το γεγονός αυτό συνεπικουρείται και από το ότι το σκέλος επανατοποθετήθηκε στο αεροσκάφος στις 8/8/2018 μετά από επισκευή που έγινε σε Επισκευαστικό Οργανισμό πιστοποιημένο κατά Part 145 ( CH.145.0202 Citation Service Center) στην Ελβετία, με ημερομηνία έκδοσης πιστοποιητικού επισκευής την 20/7/2018.

Και σημειώνει η ΥΠΑ στην ανακοίνωσή της: “Για την αποκατάσταση της αλήθειας, επισυνάπτουμε σχετικές φωτογραφίες που απεικονίζουν την κατάσταση των εν λόγω οργάνων καθώς και την γενική εικόνα του αεροσκάφους σήμερα.

ypaΜετά από την επιθεώρηση που διενεργήθηκε στις 11/12/2018 αναφέρουμε ότι το αεροσκάφος βρίσκεται σε στεγασμένο χώρο (και όχι σε ανοιχτό χώρο όπως παραπλανητικά αναφέρθηκε) και συγκεκριμένα σε υπόστεγο του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών καθώς τελεί υπό καθεστώς μακροχρόνιας συντήρησης.

Ήδη η Υπηρεσία έχει διαβιβάσει την υπόθεση στις αρμόδιες Εισαγγελικές Αρχές ενώ διενεργείται ΕΔΕ προκειμένου να διερευνηθούν πιθανές ευθύνες εκείνων που διατυπώνουν αιτιάσεις, σχετικά με την ασφάλεια των πτήσεων και την λειτουργία της Υπηρεσίας”.

Υπενθυμίζεται ότι το αεροσκάφος της ΥΠΑ που χρησιμοποιείται για την πιστοποίηση των αεροβοηθημάτων των αεροδρομίων, τους τελευταίους μήνες δεν πετάει, γιατί δεν έχουν γίνει οι απαιτούμενες εργασίες συντήρησης, Μάλιστα για τον λόγο αυτό, υπήρξε πρόβλημα στο αεροδρόμιο του Αράξου, το οποίο είχε αποκαλύψει το money-tourism.gr, σε σχετικό δημοσίευμά του, στις 20 Ιουνίου 2018.

ypaypaΤο δημοσίευμα που διαψεύδει η ΥΠΑ με την ανακοίνωσή της, ανέφερε ότι “ο κ. Λυτζεράκος (σ.σ. διοικητής της ΥΠΑ) κάλεσε τους έξι χειριστές στο γραφείο του μετά από αναφορά του ενός εξ’ αυτών για φθορές στο μοναδικό αεροσκάφος που έχει η ΥΠΑ, το οποίο χρησιμοποιεί για την πιστοποίηση των ραδιοβοηθημάτων.

Εκεί, οι χειριστές είδαν έκπληκτοι τον κ. Λυτζεράκο να τους λέει ότι το θέμα αυτό πρόκειται να πάει στον εισαγγελέα και ότι κανείς δεν πρόκειται να αποχωρήσει από το γραφείο του, δεδομένου πως έχει κληθεί η αστυνομία. Ακολούθησε ένταση, σύμφωνα με πληροφορίες, με τον νομικό σύμβουλο της υπηρεσίας μάλιστα να πιάνεται στα χέρια με έναν από τους χειριστές.

Το όλο θέμα έληξε μετά από δύο ώρες παραμονής των εμπλεκομένων στο αστυνομικό τμήμα Ελληνικού, ενώ έχουν υποβληθεί μηνύσεις εκατέρωθεν”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *