Photo by Ekaterina Bolovtsova on Pexels

Δικαστικές περιπέτειες για TUI και Jet 2 από απαιτήσεις ασθενειών

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σε νέες δικαστικές περιπέτειες εμπλέκονται TUI και Jet2, με τους δύο ταξιδιωτικούς ομίλους να έχουν να αντιμετωπίσουν αγωγές για την ασθένεια ταξιδιωτών, κατά τη διάρκεια των διακοπών τους.

Η TUI δέχτηκε μια δεύτερη μήνυση, αφού ακόμη 16 επισκέπτες που διέμεναν στο αιγυπτιακό θέρετρο της Χουργκάντα δήλωσαν ότι υπέφεραν από στομαχικές διαταραχές. Όλοι οι επισκέπτες είχαν διαμείνει στο πεντάστερο ξενοδοχείο Jaz Bluemarin,e μεταξύ Φεβρουαρίου και Αυγούστου 2019.

Η δικηγορική εταιρία Irwin Mitchell είχε ήδη ξεκινήσει δικαστική προσφυγή κατά της TUI για λογαριασμό 36 πελατών που είχαν μείνει στο ξενοδοχείο Jaz Aquamarine, αδελφό ξενοδοχείο του Bluemarine, μεταξύ Φεβρουαρίου και Αυγούστου 2019. Οι επισκέπτες μπορούν να χρησιμοποιούν τις εγκαταστάσεις και των δύο ξενοδοχείων, τα οποία βρίσκονται δίπλα με δίπλα.

Εκπρόσωπος της Irwin Mitchell δήλωσε ότι όλοι οι ενάγοντες ζητούν αποζημίωση “για τις ασθένειες που υπέστησαν”.

Η TUI ανέφερε σε δήλωσή της: “Λυπούμαστε που ενημερωθήκαμε για αυτές τις εμπειρίες στο Jaz Aquamarine Hotel. Καθώς πρόκειται πλέον για νομικό θέμα, θα ήταν ακατάλληλο να σχολιάσουμε περαιτέρω αυτή τη στιγμή. Θα θέλαμε να διαβεβαιώσουμε τους πελάτες ότι ελέγχουμε τακτικά όλα τα ξενοδοχεία μας όσον αφορά την υγεία και την ασφάλεια, συμπεριλαμβανομένης της υγιεινής”.

Από την άλλη, η Jet2holidays ερευνάται επίσης από την Irwin Mitchell, αφού περισσότεροι από 140 παραθεριστές που διέμειναν στο πεντάστερο Mukarnas Resort and Spa, στο τουρκικό θέρετρο της Αττάλειας, δήλωσαν ότι αρρώστησαν.

Οι επισκέπτες, οι οποίοι ταξίδεψαν τον Μάιο του 2019, φέρονται να υπέστησαν συμπτώματα γαστρεντερίτιδας, που περιλάμβαναν στομαχόπονο, εμετό και διάρροια. Μια τετραμελής οικογένεια δήλωσε στην Irwin Mitchell ότι αρρώστησαν όλοι μέσα σε λίγες ημέρες από την άφιξή τους στο θέρετρο, ενώ η μητέρα και ο γιος εξακολουθούσαν να υποφέρουν από τα συμπτώματα μήνες μετά την επιστροφή τους στο Ηνωμένο Βασίλειο.

“Εκπροσωπούμε τώρα περισσότερους από 140 ανθρώπους που έμειναν στο Mukarnas Resort and Spa, και όπως είναι λογικό έχουν πολλές ερωτήσεις σχετικά με το πώς αρρώστησαν. Διερευνούμε τις ανησυχίες τους και είμαστε αποφασισμένοι να λάβουμε τις απαντήσεις που τους αξίζουν”, επισήμανε η Irwin Mitchell.

Από την πλευρά της Jet2holidays δήλωσε ότι λυπάται για τα όσα πληροφορήθηκε, αλλά αρνήθηκε να προβεί σε άλλες δηλώσεις και σχόλια, καθώς την υπόθεση έχουν αναλάβει οι αρμόδιοι.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *