dretta

Διπλή διάκριση για τη Marketing Greece στα Tourism Awards

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Με ένα Gold & ένα Silver βραβείο διακρίθηκε η Marketing Greece στη χθεσινή τελετή απονομής των Tourism Awards 2018 που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», για το έργο «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία» και την καμπάνια Wanderlust Greece, αντίστοιχα.

Ειδικότερα, η «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία» (Coca Cola 3E, ΣΕΤΕ, Marketing Greece σε στρατηγική συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας) απέσπασε Gold βραβείο για την καμπάνια  Thessaly Handcrafted by Time στην κατηγορία Integrated Marketing Campaign, ενώ η καμπάνια Wanderlust Greece|Peloponnese απέσπασε Silver βραβείο στην κατηγορία Content Marketing Strategy.

«Οι σημερινές βραβεύσεις επιβεβαιώνουν την αξία της συνεργασίας και τη σημασία της ιδιωτικής πρωτοβουλίας και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που η φιλοσοφία μας για την ανάπτυξη συνεργειών ευδοκιμεί και αποφέρει θετικά αποτελέσματα για όλους» δήλωσε σχετικά η CEO της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα.

Για να δείτε τα videos των έργων, επισκεφθείτε τα links:

Thessaly Handcrafted by Time

Wanderlust Greece |Peloponnese & Wanderlust Greece |Athens

H Marketing Greece ευχαριστεί θερμά τους χρηματοδότες και βέβαια τους συντελεστές που συμμετείχαν στο σχεδιασμό και την υλοποίηση των δύο έργων.

Wanderlust Greece | Peloponnese:

Χρηματοδότης: Ίδρυμα “Καπετάν Βασίλη και Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου”

Συντελεστές: DTMH Digital Studio, Μαρία Κόφου/ Tstories.gr

«Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία»

Χρηματοδότης: Coca Cola Τρία Έψιλον

Συντελεστές: Tribal Worldwide Athens, Bakers Digital Communication, ForestView, Unlimited Creativity, V+O Communication, Pan Entertainment, TenFour

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *