ksd photo
money tourism copyright photo

Δωρεάν Webinars για την ανάπτυξη προορισμών κρουαζιέρας

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τέσσερα υψηλής αξίας δωρεάν Webinars, όπου οι ενδιαφερόμενοι για την βιομηχανία της κρουαζιέρας και την ανάπτυξή της, μπορούν να μάθουν τις τελευταίες εξελίξεις του κλάδου, παρουσίασε στο πλαίσιο της Seatrade Cruise Talks, η εταιρεία Five Senses Consulting.

Σε κάθε επεισόδιο μιλά ένα υψηλόβαθμο στέλεχος από όλες τις οργανικές λειτουργίες μιας εταιρείας, από τον προγραμματισμό και την επιλογή των δρομολογίων και προορισμών, τις καινοτομίες σε παγκόσμιους προορισμούς, αλλά και πώς ένα λιμάνι μπορεί να γίνει ελκυστικό, κατά την διάρκεια ενός ελέγχου.

Σε απλή γλώσσα και με πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες μπορεί όποιος τα παρακολουθήσει να αυξήσει το γνωστικό του επίπεδο και να μάθει μικρά μυστικά, που κάνουν τον κάθε προορισμό μοναδικό.

Στο πρώτο επεισόδιο δίνονται οι βασικές πληροφορίες για τις εταιρείες κρουαζιέρας και γίνεται συζήτηση για τον προγραμματισμό των δρομολογίων, τις παρουσιάσεις των λιμανιών και την δημιουργία περιεχομένου μέσω τοπικών μύθων και ιστοριών.

Ειδικός ομιλητής είναι ο κ. Timothy Littley από τη Seabourn Cruise Line, παρουσιάζοντας σε μια μοναδική συζήτηση ποια είναι τα κριτήρια που χρησιμοποιούνται για την επιλογή ενός προορισμού κρουαζιέρας και πώς οι προορισμοί μπορούν να επηρεάσουν τη διαδικασία λήψης αποφάσεων προγραμματισμού δρομολογίων.

Στο δεύτερο επεισόδιο, γίνεται παρουσίαση για την προετοιμασία μιας τριετούς στρατηγικής και ενός σχεδίου μάρκετινγκ Κρουαζιέρας.

Στη συνέχεια, γίνεται ανάλυση για την προετοιμασία μιας παρουσίασης για το λιμάνι και πώς να δημιουργήσετε το Shore Excursions Destination Excursion Book.
Τέλος, γίνεται αναφορά στα μυστικά για τις συναντήσεις B2B με τα στελέχη της κρουαζιέρας

Σε αυτήν το μέρος ο κ. Ugo Savino από την Carnival Cruise Line, εξηγεί πώς μπορείτε να τον εντυπωσιάσετε ως Διευθυντή Ανάπτυξης & Σχεδιασμού Δρομολογίων.

ksd
adv

Στο τρίτο επεισόδιο, θα μάθετε για τη σημασία του ιστότοπου του λιμανιού, αλλά και των κοινωνικών δικτύων (Social Media).

Επίσης μάθετε πώς να δημιουργήσετε έναν αποτελεσματικό εκθεσιακό περίπτερο και γιατί είναι σημαντικό να αναπτύξετε την ιστορία σας και να χρησιμοποιήσετε τους τοπικούς μύθους με τα χαρακτηριστικά του προορισμού σας. Στη συνέχεια, δείτε παραδείγματα έργων βελτίωσης της εμπειρίας των επισκεπτών και κατανοήστε τη σημασία της χρήσης τεχνολογίας για τη βελτίωση των μηνυμάτων σας.

Στην συνομιλία αυτής της συνεδρίας, παρακολουθήστε τον κ. Arnaldo Zanonato, από την SilverSea Cruises, καθώς συζητά για μερικούς από τους προορισμούς που ξεχωρίζουν.

Μάθετε τι έχουν κάνει αυτοί οι προορισμοί για να καινοτομήσουν.

Στο τέταρτο webinar, γίνεται ανάλυση SWOT, για αξιολόγηση και μέτρηση απόδοσης του προορισμού, και την εισαγωγή δεικτών απόδοσης του προορισμού (KPI’s).

Επίσης, γίνεται ανάλυση για την χρήση  Secret Shoppers, ώστε να γίνεται βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών και τέλος δείτε παραδείγματα δράσεων βελτίωσης λιμένων για την αύξηση της προβολής, βασισμένο στα χαρακτηριστικά του προορισμού.

Τέλος, ο κ. Chris Martin, από την Holland America Group, συζητά για το  πως μπορεί να γίνει ένα λιμάνι ελκυστικό, για μία εταιρεία κρουαζιέρας, ειδικά εάν έρχονται διάφορες κατηγορίες και μεγέθη κρουαζιερόπλοιων.

Βρείτε τα δωρεάν webinars ΕΔΩ.
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *