Ο ιδρυτής και Δ/νων Σύμβουλος της Axia Hospitality, κ. Γιάννης Κυρίτσης με την κα. Έμυ Αναγνωστοπούλου, Director του γραφείου Ε.Ο.Τ. Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας και τον πρώην Γ. Γραμματέα του Ε.Ο.Τ. και νυν Ειδικό Σύμβουλο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού, κ. Δημήτρη Τρυφωνόπουλο.

H Axia Hospitality συστήνει την Ελλάδα και τα ξενοδοχεία της στο βρετανικό κοινό

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Φτερά» εκτός ελληνικών συνόρων «ανοίγει» η Axia Hospitality, πραγματοποιώντας το πρώτο International Tweet Up της εταιρίας, στο Λονδίνο, «συστήνοντας» τα ξενοδοχεία – μέλη της, αλλά και τη χώρα μας εν γένει στο βρετανικό κοινό.

Στην εκδήλωση, που φιλοξενήθηκε στο κεντρικό εστιατόριο Meraki, την περασμένη Πέμπτη 15 Μαρτίου, παραβρέθηκαν περισσότεροι από 30 εκπρόσωποι των σημαντικότερων βρετανικών Μέσων Ενημέρωσης, όπως Conde Nast Traveller, Tatler, Vanity Fair, Porter, House and Garden, Times, Daily Mail, Daily Telegraph, Express, κ.ά.. Εditors, travel writters, αλλά και bloggers είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα openings νέων ξενοδοχείων, καθώς και για τις νέες υπηρεσίες και εμπειρίες, που προσθέτουν στο «μενού» της φιλοξενίας τους υφιστάμενες ξενοδοχειακές μονάδες, οι οποίες συνεργάζονται με την Αxia Hospitality.

Το 1ο International Tweet Up της Axia Hospitality τίμησαν επίσης με την παρουσία τους η κα. Έμυ Αναγνωστοπούλου, Director του γραφείου Ε.Ο.Τ. Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας, ο κ. Πάνος Παπαδόπουλος, PR & Media Manager του γραφείου Ε.Ο.Τ. Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας καθώς και ο πρώην Γ. Γραμματέας του Ε.Ο.Τ. και νυν Ειδικός Σύμβουλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού, κ. Δημήτρης Τρυφωνόπουλος.

«Σταθερός στόχος της Axia Hospitality ήταν και παραμένει να αναδείξει τα ξενοδοχεία, με τα οποία συνεργάζεται σε παγκόσμιους προορισμούς. Στο πλαίσιο αυτού του σκοπού, η ομάδα της Axia Hospitality ταξιδεύει αδιάκοπα και πρωτοστατεί σε όλες τις διεθνείς εκθέσεις και τα roadshows του Τουρισμού, (από το Μεξικό και το Λονδίνο, μέχρι τις Κάννες και του Ντουμπάι). Όλοι γνωρίζουμε ότι η αύξηση της ζήτησής των ξενοδοχείων είναι απολύτως ανάλογη με την αναγνωρισιμότητα που έχουν επιτύχει παγκοσμίω τα ξενοδοχεικά brands ανά τον κόσμο. Και η αναγνωρισιμότητα μπορεί να προκύψει μόνο μέσα από συγκεκριμένες και στοχευμένες ενέργειες επικοινωνίας και marketing. Αυτός είναι και ο στόχος του πρώτου International Press Τweet Up της εταιρίας μας», ανέφερε στην εναρκτήρια ομιλία του ο κ. Γιάννης Κυρίτσης, Ιδρυτής και Δ/νων Σύμβουλος της Axia Hospitality.

Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι η εκδήλωση της περασμένης Πέμπτης στο Λονδίνο αποτελεί μία πρωτοφανή ιδιωτικής πρωτοβουλίας ενέργεια προβολής ξενοδοχείων στο εξωτερικό, αλλά και την αφετηρία μίας σειράς αντίστοιχων εκδηλώσεων στις σημαντικότερες για τον ελληνικό τουρισμό αγορές ανά την Ευρώπη.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *