DRV – Αλέξανδρος Θάνος: Νέα προϊόντα και καμπάνια | Έμφαση στο film office | Επέκταση της σεζόν

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Νέα προϊόντα και καμπάνια, έμφαση στο film office και επέκταση της σεζόν, είναι οι προτεραιότητες στον Τουρισμό της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, όπως τις εκφράζει ο αντιπεριφερειάρχης Αλέξανδρος Θάνος, στο περιθώριο του συνεδρίου του DRV στην Μεσσηνία.

Ο κ. Θάνος εξηγεί τις προοπτικές του προορισμού, αναλύει την καμπάνια και εκφράζει την αισιοδοξία του για την συνεργασία με την γερμανική αγορά, και λόγω των πολλών αεροπορικών συνδέσεων.

Τέλος, ο κ. Θάνος τονίζει την σπουδαιότητα του Film Office στην τουριστική ανάπτυξη, αναφέροντας ως παράδειγμα μάλιστα την ταινία με πρωταγωνιστή τον Αντόνιο Μπαντέρας, που “άφησε” μάλιστα 8.5 εκατ. ευρώ στην ευρύτερη περιοχή.

Δείτε την συνέντευξή του και στο κανάλι του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ στο youtube.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *