Photo by Javier Graterol on Unsplash
Photo by Javier Graterol on Unsplash

DRV: Συμβουλές για ασφαλή επανεκκίνηση των επαγγελματικών ταξιδιών

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Ο γερμανικός σύνδεσμος tour operator DRV παρουσιάζει μία σειρά από προτάσεις με στόχο την επανέναρξη των επαγγελματικών ταξιδιών στην εποχή του Κορωνοϊού.

Ο Σύνδεσμος αναφέρει στην επίσημη ιστοσελίδα του, ότι αρχικά οι εταιρίες διέκοψαν τα επαγγελματικά ταξίδια, αλλά σύμφωνα με έρευνά του τώρα η κατάσταση αλλάζει προς το καλύτερο καθώς το 75% των εταιριών έχει αρχίσει να εγκρίνει τα ταξίδια.

Μέχρι στιγμής το 21% απαγορεύει τα ταξίδια, και το ποσοστό αυτό αποτελεί μία θετική εξέλιξη, καθώς έως τα τέλη Μαρτίου κινούταν στο διπλάσιο (42%). Ωστόσο, εφόσον υπάρχουν ακόμα κίνδυνοι σχετικά με τα ταξίδια και τη διαμονή στο εξωτερικό, υπάρχουν μεγάλες απαιτήσεις από τους ταξιδιώτες, τους συνεργάτες, τους παρόχους διαμονής και τα ταξιδιωτικά γραφεία που προσφέρουν επαγγελματικά ταξίδια.

Σε όλη αυτή τη μεταβατική περίοδο είναι απαραίτητη η τήρηση των κανόνων ασφαλείας και υγιεινής με στόχο να μειωθεί ο κίνδυνος μετάδοσης της πανδημίας.

Το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και Πρόεδρος της Επιτροπής για τα Επαγγελματικά Ταξίδια του DRV, Florian Storp, αναφέρει:

“Με τη χαλάρωση των περιορισμών η επιθυμία για επιστροφή στα ταξίδια και η συνάντηση με τους συνεργάτες είναι ισχυρή λόγω της επιτυχίας της σύναψης συμφωνιών όταν αυτές προκύπτουν από προσωπικές συνομιλίες εκ του σύνεγγυς.

Ο ταξιδιωτικός κλάδος εργάζεται αδιάκοπα για τη θέσπιση πρωτοκόλλων υγείας και ασφάλειας. Αλλά για να γίνει κάτι τέτοιο εφικτό είναι απαραίτητη η στήριξη και συμβολή του κάθε ατόμου”.

Ασφάλεια μέσω της χρήσης της τεχνολογίας

Ο Florian Storp πέραν από την τήρηση της απόστασης και της συχνής χρήσης αντισηπτικών προτείνει τη χρήση της τεχνολογίας, όπως για παράδειγμα την πληρωμή με πιστωτικές κάρτες, την επικοινωνία με chat-bots και τα ψηφιακά check-in με στόχο τον περιορισμό των σημείων επαφής.

Παρατήρηση των κανόνων υγιεινής κατά την άφιξη

Μερικές εταιρίες επιτρέπουν μόνο τα ταξίδια με αυτοκίνητο, ώστε να μην υπάρχει επαφή με άλλους ταξιδιώτες ενώ για τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων είναι απαραίτητη η χρήση μάσκας.

Όταν τα ταξίδια ξεκινήσουν ξανά θα εφαρμοστούν μέτρα ασφαλείας στα αεροδρόμια και τα αεροσκάφη. Οι εταιρίες πρέπει να παρουσιάσουν αυστηρά πρωτόκολλα ασφαλείας, όπως να απολυμαίνουν συχνά όλες τις επιφάνειες, να παρέχουν αντισηπτικά, να παρέχουν πληροφορίες, να απαιτούν τη χρήση μασκών από τους επιβαίνοντες και να αποθαρρύνουν τη χρήση λεωφορείων επιβίβασης.

Ωστόσο, και οι ταξιδιώτες θα πρέπει να προσέχουν από μόνοι τους για την εφαρμογή της σωστής τήρησης των παραπάνω μέτρων. Επίσης, θα χρειάζεται να κάνουν υπομονή καθώς η διαδικασία επιβίβασης και αποβίβασης θα καθυστερεί.

Ασφάλεια ξενοδοχείων

Και τα ξενοδοχεία προχωρούν στην εφαρμογή πρωτοκόλλων υγείας και ασφάλειας μέσω των προστατευτικών πλαισίων στους χώρους υποδοχής, την εφαρμογή νέων ανέπαφων τεχνολογιών, τη συχνότερη απολύμανση όλων των κοινόχρηστων χώρων και των δωματίων, και την αποφυγή χρήσης των ανελκυστήρων.

Όσοι τρώνε σε εστιατόρια θα πρέπει να κάθονται στο ίδιο τραπέζι με τους συνεργάτες και τους συνταξιδιώτες τους και οφείλουν να προσέχουν για την τήρηση των απαραίτητων αποστάσεων μεταξύ των τραπεζιών.

Τα  ταξιδιωτικά πρακτορεία business travel καθίστανται πιο σημαντικά

Τα ταξιδιωτικά πρακτορεία business travel πρέπει να λάβουν τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής και απόστασης μέσω της απολύμανσης των πάγκων και των υπόλοιπων επιφανειών καθώς και της χρήσης μασκών από το προσωπικό.

Η είσοδος των πελατών θα επιτρέπεται μόνο με ραντεβού και, εάν υπάρχει η δυνατότητα, προτιμάται η τηλεφωνική ή η διαδικτυακή επικοινωνία.

Ο Florian Storp δηλώνει ότι τα ταξιδιωτικά πρακτορεία είναι ακόμα πιο απαραίτητα για τις εταιρίες, καθώς οι επαγγελματίες του κλάδου γνωρίζουν τα μέτρα υγιεινής των ξενοδοχείων και των αεροπορικών και ως εκ τούτου μπορούν να προτείνουν την πιο ασφαλή επιλογή.

Για να ενισχυθεί η ποιότητα των παροχών των ταξιδιωτικών πρακτορείων, αλλά και να διασφαλιστεί η ασφάλεια των πελατών, εκείνοι θα πρέπει να παρέχουν συμβουλές. Μετά την επιστροφή του ο ταξιδιώτης θα πρέπει να επικοινωνεί με όλους τους ταξιδιωτικούς παρόχους και να μοιράζεται τις εντυπώσεις του. Έτσι η ανάγκη για βελτίωση σε αρχικό στάδιο θα βοηθήσει στη συνολική βελτίωση της κατάστασης.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *