israel

Δυναμική επιστροφή για τη Μέση Ανατολή στη Γερμανική αγορά

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Μέση Ανατολή αποκτά ξανά δυναμική παρουσία στην γερμανική αγορά με ισχυρή ανάπτυξη σε διάφορους προορισμούς σε ολόκληρη την περιοχή, σύμφωνα με το πρόσφατα δημοσιευμένο άρθρο στη FVW Destination Ranking 2019.

Τα στοιχεία

Το Ισραήλ παρουσίασε νέα στοιχεία το 2018 με άνοδο 13,9% σε 4,1 εκατομμύρια διεθνείς επισκέπτες, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης κατά 20% σε 262.000 τουρίστες από τη Γερμανία, χάρη στις πρόσθετες πτήσεις. Η γειτονική Ιορδανία παρουσίασε ακόμη πιο εντυπωσιακή αύξηση  στο 31% σε 44.000 Γερμανούς επισκέπτες.

Το Ντουμπάι, ο μεγαλύτερος προορισμός της περιοχής, αύξησε τους αριθμούς των επισκεπτών σε οριακά επίπεδα σε σχεδόν 15,9 εκατομμύρια. Ωστόσο, οι αφίξεις από τη Γερμανία σημείωσαν άνοδο 12% σε 567 χιλιάδες, με αυξημένους αριθμούς πτήσεων. Το Αμπού Ντάμπι σημείωσε επίσης καλή άνοδο, με 8% αύξηση σε 142.000 επισκέπτες από τη Γερμανία.

Ωστόσο, το εμιράτο του Ras Al Khaimah, το οποίο προωθείται ως εναλλακτικός τουριστικός προορισμός, είδε τους γερμανικούς τουριστικούς αριθμούς να πέφτουν για δεύτερη συνεχή χρονιά, παρόλο που σημείωσε έντονη συνολική ανάπτυξη.

Εν τω μεταξύ, οι επενδύσεις μάρκετινγκ του Κατάρ που πλησίαζαν κοντά απέδωσαν χειροκίνητα, καθώς οι αριθμοί των Γερμανών επισκεπτών αυξήθηκαν 43 τοις εκατό σε 63.000.

Στην Αφρική, η Κένυα έκανε μια θεαματική επιστροφή καθώς οι αριθμοί των Γερμανών επισκεπτών αυξήθηκαν κατά 59% στα 78.000. Αντίθετα, η Νότια Αφρική αποδυνάμωσε στη γερμανική αγορά, μειώνοντας σε 2,1% στους 324,000 επισκέπτες μετά την ξηρασία στο Κέιπ Τάουν. Η Ναμίμπια ήταν σταθερή, με 124.000 τουρίστες από τη Γερμανία.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *