Παρουσίαση Κρήτης – Νικόλαος Αλεξάκης, Προϊστάμενος Δνσης Τουρισμού Περιφέρειας Κρήτης

Δυναμικό ξεκίνημα με ΗΠΑ και Καναδά για διαδικτυακά B2B events του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, διοργάνωσε το πρώτο -μεγάλης κλίμακας- διαδικτυακό B2B event για την αγορά της Βόρειας Αμερικής (Η.Π.Α. και Καναδάς) στις 23 και 25 Ιουνίου, 2021.

To event περιελάμβανε ένα διαδικτυακό webinar το οποίο χαιρέτισε ο διευθυντής του Γραφείου ΕΟΤ Βόρειας Αμερικής Κωνσταντίνος Χαροκόπος και η συνεργάτιδα του Φαίη Γεωργούση, υπεύθυνη PR & Marketing οι οποίοι μίλησαν για το αυξημένο ενδιαφέρον, για την χώρα μας το οποίο εκδηλώνεται σε αυτές τις αγορές τον τελευταίο καιρό.

Ακολούθησαν παρουσιάσεις προορισμών, όπου η κα Μαρία Παντελούς, Πρ/νη του Τμ. Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αττικής, ο κος Γιώργος Μπρουτζάς, Δ/ντής του Οργανισμού Τουρισμού της Χαλκιδικής, και οι κύριοι Κυριάκος  Κώτσογλου, Εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης e-Gov και Νικόλαος Αλεξάκης, Προϊστάμενος Δ/νσης Τουρισμού Περιφέρειας Κρήτης παρουσίασαν τους προορισμούς σε 25 travel agents της Αμερικής και του Καναδά, κάποιοι εκ των οποίων είναι μέλη της USTOA.

Μετά το webinar, ακολούθησε workshop με μεμονωμένες b2b συναντησεις Ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων με αυτά τα γραφεία πρός αναζήτηση συνεργασιών.

Το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, είχε θέσει ευθύς εξαρχής συγκεκριμένο όριο συμμετοχών, το οποίο υπερκαλύφθηκε λίγες μόλις ημέρες από την δημοσιοποίηση της εκδήλωσης, δείγμα εμπιστοσύνης της αγοράς στην εταιρία και τις εκδηλώσεις που διοργανώνει.

Παρουσίαση Χαλκιδική – Γιώργος Μπρουτζάς – Διευθυντής Οργανισμού Τουρισμού Χαλκιδικής

Το συγκεκριμένο event δίνει ελπιδοφόρα μηνύματα για την φετινή δύσκολη χρονιά, καθώς έγινε εμφανές πως υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον απο αυτές τις αγορές ενώ και οι πτήσεις από τις ΗΠΑ που έχουν προγραμματιστεί ήδη, ξεπερνούν αυτές του 2019!

Η Ελλάδα μπορεί να κεφαλαιοποιήσει την φήμη της, όχι μόνον σαν ένας εξαιρετικός προορισμός διακοπών, αλλά και για την εξαιρετική διαχείριση της πανδημίας, που έχει δώσει στην χώρα, ένα ακόμη μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα στην διεθνή αγορά!

Παρουσίαση Αττικής – Μαρία Παντελούς – Προϊσταμένη Τμ. Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αττικής

Στο πλαίσιο αυτό, το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, διοργάνωσε το συγκεκριμένο workshop και θα συνεχίσει με αρκετά ακόμη σε πολλές αγορές, μετά την διοργάνωση 3 μικρότερων webinars, όπου υπήρξε μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή. Αξίζει να σημειωθεί το ξεχωριστό στοιχείο που διαφοροποιεί την προσπάθεια αυτή, εν σχέσει με άλλα workshops, είναι πως η πλατφόρμα θα παραμένει ανοικτή συνεχώς, φιλοδοξώντας να γίνει κόμβος networking των Ελληνικών επιχειρήσεων με travel agents από όλο τον κόσμο.

Η σειρά εκδηλώσεων τελεί υπό την αιγίδα του Ε.Ο.Τ., του Ξ.Ε.Ε., της Π.Ο.Ξ., της FedHATTA, της Ένωσης Ξενοδοχείων Αθηνών, Αττικής και Αργοσαρωνικού, της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης (ΕΞΘ), της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου και της Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Χανίων.

Η 26ετής εμπειρία της εταιρίας KSD ΑΕ, μητρικής εταιρίας του ΧΡΗΜΑ & Τουρισμός, καθώς και η πολύχρονη πείρα και κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού της στη διοργάνωση B2B events (roadshows, workshops, προγραμμάτων hosted buyers, κ.ά.), στην Ελλάδα και το εξωτερικό, σε συνδυασμό με τις εκτεταμένες βάσεις δεδομένων με ταξιδιωτικά γραφεία σε όλο τον κόσμο (περίπου 125.000 outgoing γραφεία), εγγυώνται την επιτυχία των events.

ksd PRIMAGEL
adv
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *