Thomas Cook Airlines

Δύο ημέρες καθυστέρηση σε πτήση του Thomas Cook !!!

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ

Η αεροπορική εταιρία του Thomas Cook, ζήτησε συγγνώμη από 320 πελάτες, των οποίων η πτήση από το Κανκούν στο Μάντσεστερ, καθυστέρησε … δύο ημέρες.

Μερικοί από τους παραθεριστές, που τελικά επέστρεψαν στο Ηνωμένο Βασίλειο σήμερα το πρωί, διαμαρτυρήθηκαν σε εφημερίδα, για μια «εξευτελιστική» έλλειψη πληροφοριών και χαρακτήρισαν την κατάσταση «εξωφρενική».

Θα έπρεπε να φύγουν από το Κανκούν την Κυριακή, αλλά λόγω προβλημάτων του κινητήρα, το αεροπλάνο τους δεν πέταξε.

Αργότερα εκείνο το βράδυ μεταφέρθηκαν από το αεροδρόμιο σε ένα ξενοδοχείο.

Οι επιβάτες ισχυρίστηκαν τότε ότι τους δόθηκε προθεσμία 15 λεπτών για να επιστρέψουν στο αεροδρόμιο για μια δεύτερη προσπάθεια, αλλά τελικά τους είπαν, αφού πήγαιναν με ασφάλεια, ότι δεν μπορούσαν να πετάξουν επειδή το πλήρωμα είχε τελειώσει από τις νόμιμες ώρες λειτουργίας τους.

Μέχρι που επέστρεψαν ξανά στο ξενοδοχείο, μερικοί επιβάτες λένε ότι ήταν 6 π.μ. πριν φτάσουν στο κρεβάτι, σύμφωνα με τη Mail Online.

Εκπρόσωπος του Thomas Cook Airlines δήλωσε:

«Η πτήση μας από το Κανκούν προς το Μάντσεστερ καθυστέρησε λόγω τεχνικής βλάβης και το πλήρωμά μας έληξε από τις νόμιμες ώρες λειτουργίας. Η ασφάλεια των πελατών και του πληρώματος είναι η πρώτη μας προτεραιότητα και λυπούμαστε πολύ για την ταλαιπωρία που προκαλείται από αυτή τη μεγάλη καθυστέρηση.

Όλοι οι πελάτες έλαβαν διαμονή, μεταφορές, φαγητό και ποτό και θα αποζημιωθούν για τη διάρκεια της καθυστέρησης βάσει του κανονισμού 261. Όλοι οι πελάτες θα δικαιούνται € 600 ο καθένας, ως αποζημίωση».

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *