easyjet

easyJet holidays: Ισχυρές επιδόσεις πριν από την κορύφωση του καλοκαιριού

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η easyJet πούλησε 1,5 εκατομμύριο περισσότερες αεροπορικές θέσεις για την υψηλή καλοκαιρινή περίοδο, σε σύγκριση με πέρυσι τέτοια εποχή, καθώς ο βραχίονας των οργανωμένων διακοπών της σημείωσε άλμα στα τριμηνιαία κέρδη της.

Η easyJet holidays συνεχίζει να έχει ισχυρές επιδόσεις, αυξάνοντας τα κέρδη προ φόρων κατά 49% σε 73 εκατομμύρια λίρες, με αύξηση επιβατών κατά 33% τους τρεις μήνες έως τις 30 Ιουνίου.

O tour operator του ομίλου easyJet προβλέπεται τώρα να επιτύχει αύξηση των ετήσιων κερδών κατά 48% σε ετήσια βάση, στα 180 εκατ. λίρες.

Η easyJet δήλωσε ότι τα κέρδη του τρίτου τριμήνου βελτιώθηκαν κατά 33 εκατ. λίρες σε 236 εκατ. λίρες σε ετήσια βάση, καθώς η ζήτηση για το “πρωτεύον δίκτυο αεροδρομίων” συνεχίζει να αυξάνεται.

“Τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 11% σε 2,6 δισ. λίρες, κυρίως λόγω της αύξησης των επιβατών, της αύξησης των βοηθητικών εσόδων ανά θέση και της συνεχιζόμενης ανάπτυξης της easyJet holidays”, γνωστοποίησε η αεροπορική εταιρία σε ενημέρωση  για τα στοιχεία τριμήνου.

Αυτό αποτελεί μέρος της αναμενόμενης ετήσιας χωρητικότητας των 100 εκατομμυρίων θέσεων.

Η αεροπορική εταιρία πέτυχε αύξηση των μετακινήσεων κατά 8% σε ετήσια βάση το τελευταίο τρίμηνο, στα 25,3 εκατομμύρια από 23,4 εκατομμύρια, οδηγώντας σε αύξηση των κερδών κατά 16%.

Το κόστος ανά θέση εξαιρουμένων των καυσίμων το τρίμηνο αυξήθηκε κατά 1%, καθώς το κόστος διακοπών ήταν “πολύ βελτιωμένο”, σε σχέση με πέρυσι, με μείωση κατά 33% των εκδηλώσεων, που αντισταθμίστηκε από την αύξηση κατά 1% του μέσου μήκους του τομέα, καθώς αυξήθηκε το ποσοστό των μεγαλύτερων διαδρομών αναψυχής.

Οι κρατήσεις για το τρίμηνο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου συνεχίζουν να αυξάνονται, με το 69% να έχει πωληθεί -αύξηση κατά μία ποσοστιαία μονάδα, σε σχέση με πέρυσι, με 7% περισσότερη χωρητικότητα προς πώληση, παρά το γεγονός ότι η αεροπορική εταιρία επικαλείται ένα “δύσκολο ευρωπαϊκό περιβάλλον στον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας”.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου easyJet, Johan Lundgren, δήλωσε: “Οι ισχυρές μας επιδόσεις στο τρίμηνο οφείλονται στο ότι περισσότεροι πελάτες επιλέγουν την easyJet για το ασυναγώνιστο δίκτυο προορισμών μας και την καλή σχέση ποιότητας-τιμής. Το αποτέλεσμα αυτό επιτεύχθηκε παρά το γεγονός ότι το Πάσχα έπεσε φέτος τον Μάρτιο, γεγονός που αποδεικνύει τη συνεχιζόμενη σημασία των ταξιδιών και αυτό σημαίνει ότι παραμένουμε σε καλό δρόμο για να πετύχουμε άλλο ένα καλοκαίρι-ρεκόρ, φέρνοντάς μας ένα βήμα πιο κοντά στους μεσοπρόθεσμους στόχους μας”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *