Σε συλλογική προσφυγή κατά της EasyJet προχώρησαν οι πελάτες των οποίων τα στοιχεία υποκλάπηκαν κατά την κυβερνοεπίθεση, η οποία ανακοινώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα.
Η παγκόσμια νομική εταιρία PGMBM ανέφερε ότι προχώρησε σε συλλογική προσφυγή στο Ανώτατο Δικαστήριο του Λονδίνου αξιώνοντας αποζημίωση ύψους 18 δισκατ. λιρών, ποσό το οποίο μεταφράζεται σε 2000 λίρες ανά πελάτη.
Η προσφυγή αυτή προκύπτει ύστερα από την εξεζητημένη κυβερνοεπίθεση στα συστήματα της EasyJet όπου και υποκλάπηκαν τα ταξιδιωτικά στοιχεία 9 εκατ. πελατών καθώς και τα στοιχεία πιστωτικών καρτών 2208 πελατών.
Η νομική εταιρία αναφέρει, ότι παρά το γεγονός πως η είδηση ανακοινώθηκε στις 19 Μαΐου, αυτή πραγματοποιήθηκε 4 μήνες νωρίτερα (Ιανουάριος 2020) και η αεροπορική δεν ενημέρωσε νωρίτερα τους πελάτες της σε περίπτωση κλοπής των προσωπικών τους δεδομένων.
Η PGMBM δήλωσε ότι θα ενεργήσει βάσει του Άρθρου 82 της Ευρωπαϊκής Οδηγίας για την Προστασία των Δεδομένων (EU-GDPR), η οποία παρέχει στους πελάτες το δικαίωμα να αξιώσουν αποζημίωση.
Η νομική εταιρία επιδιώκει μια ομαδική δικαστική αγωγή και καλεί όλους όσους επηρεάστηκαν από την κυβερνοεπίθεση να συμμετέχουν στο δικαστικό αγώνα και να ζητήσουν αποζημίωση.