Η EasyJet υπόσχεται επανακράτηση εντός 24 ωρών για τους επιβάτες των οποίων οι πτήσεις ακυρώθηκαν

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Η EasyJet υπόσχεται επανακράτηση σε εναλλακτικές πτήσεις εντός 24 ωρών για τους επιβάτες των οποίων οι πτήσεις ακυρώθηκαν, δεσμεύτηκε ο επικεφαλής Johan Lundgren.

Η EasyJet δηλώνει ότι πρόκειται να συνεχίσει την προληπτική περικοπή του προγράμματός της για την παροχή πιο αξιόπιστων υπηρεσιών, ενώ σε μια εμπορική ενημέρωση τη Δευτέρα (20 Ιουνίου), ο αερομεταφορέας δήλωσε ότι οι προσπάθειες για την “προληπτική εξυγίανση” του προγράμματός του θα περιορίσουν τη χωρητικότητα του τρίτου τριμήνου (τρεις μήνες έως 30 Ιουνίου 2022) στο 87% των επιπέδων του 2019 και του τέταρτου τριμήνου (τρεις μήνες έως 30 Σεπτεμβρίου) στο 90%. Η EasyJet είχε προηγουμένως προγραμματίσει να λειτουργήσει το 97% της χωρητικότητας του 2019 κατά το τέταρτο τρίμηνο του οικονομικού έτους.

“Η αεροπορική βιομηχανία σε ολόκληρη την Ευρώπη αντιμετωπίζει λειτουργικά προβλήματα με αιτίες παρόμοιες με τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας μετά τον Covid που παρατηρούνται σε πολλούς άλλους τομείς της οικονομίας”, δήλωσε εκπρόσωπος της EasyJet και συμπλήρωσε: “Τα προβλήματα περιλαμβάνουν καθυστερήσεις στον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας και ελλείψεις προσωπικού στην επίγεια εξυπηρέτηση και στα αεροδρόμια, με αποτέλεσμα αυξημένους χρόνους αναμονής των αεροσκαφών και καθυστερημένες αναχωρήσεις, οι οποίες έχουν αντίκτυπο με αποτέλεσμα την ακύρωση πτήσεων. Η στενότητα στην αγορά εργασίας για ολόκληρο το οικοσύστημα, συμπεριλαμβανομένων των πληρωμάτων, η οποία επιδεινώνεται από τους αυξημένους χρόνους ελέγχου ταυτότητας, έχει δημιουργήσει περαιτέρω προβλήματα. Αυτό αντικατοπτρίζεται στα ανώτατα όρια πτήσεων που ανακοινώθηκαν πρόσφατα σε δύο από τα μεγαλύτερα αεροδρόμια, το Γκάτγουικ και το Άμστερνταμ”.

Ωστόσο, η αεροπορική εταιρεία δήλωσε ότι εξακολουθεί να σχεδιάζει να πραγματοποιήσει περίπου 140.000 πτήσεις που θα μεταφέρουν 22 εκατομμύρια επιβάτες κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου.

Ο διευθύνων σύμβουλος Johan Lundgren προχώρησε σε περαιτέρω δηλώσεις για να καθησυχάσει τους πελάτες. “Σε συνδυασμό με τα ανώτατα όρια που έθεσαν τα αεροδρόμια, λαμβάνουμε προληπτικά μέτρα για να αυξήσουμε την ακρίβεια των πτήσεων κατά το υπόλοιπο του καλοκαιριού, συμπεριλαμβανομένης μιας σειράς περαιτέρω ενοποιήσεων πτήσεων στα επηρεαζόμενα αεροδρόμια, ενημερώνοντας εκ των προτέρων τους πελάτες, και αναμένουμε ότι η συντριπτική πλειονότητα θα μπορέσει να κάνει κράτηση σε εναλλακτικές πτήσεις εντός 24 ωρών”, είπε και συμπλήρωσε: “Πιστεύουμε ότι αυτή είναι η σωστή ενέργεια που πρέπει να αναλάβουμε, ώστε να μπορούμε να προσφέρουμε σε όλους τους πελάτες μας κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου αιχμής σε αυτό το δύσκολο περιβάλλον. Λυπούμαστε που για ορισμένους πελάτες δεν μπορέσαμε να παρέχουμε τις υπηρεσίες που περιμένουν από εμάς”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *