easyJet
Aεροσκάφος της easyjet

Η EasyJet ζητά συγνώμη για 48ωρη (!!!) καθυστέρηση σε πτήση από Ζάκυνθο

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Καθυστέρηση 2 ημερών έζησαν Βρετανοί παραθεριστές στη Ζακύνθο, αφού η πτήση της easyJet αντιμετώπισε τεχνικά προβλήματα.

Το αεροπλάνο έπρεπε να φύγει για Gatwick την Κυριακή, αλλά λόγω τεχνικού προβλήματος και της απαγόρευσης νυχτερινών πτήσεων λόγω των χελωνών, στο νησί, οδήγησε στην αδυναμία αντικατάστασης του αεροσκάφους, με άλλο.

Η Ζάκυνθος είναι ένας από τους σημαντικότερους χώρους αναπαραγωγής για χελώνες και έχουν θεσπιστεί αυστηροί κανόνες για την προστασία από το θόρυβο και το φως.

Όταν οι μηχανικοί της easyJet πίστεψαν ότι είχαν επιδιορθώσει το πρόβλημα, επανεμφανίστηκε  επιμηκύνοντας την καθυστέρηση για περίπου 135 άτομα που έμειναν στη Ζάκυνθο μέχρι την Τρίτη.

Πολλοί από τους παραθεριστές αναχώρησαν με άλλους αερομεταφορείς και η easyJet έχει επιβεβαιώσει ότι θα τους αποζημιώσει.

Ωστόσο, όσοι έμειναν στο νησί παραπονέθηκαν ότι δεν τους έδωσαν καμία πληροφορία από την easyJet, η οποία τους παρείχε μόνο σάντουιτς τυριού που διατίθενται στα δύο καφέ του αεροδρομίου.

Ένας εκπρόσωπος της EasyJet ζήτησε συγγνώμη για την καθυστέρηση: “Δυστυχώς, η easyJet δεν μπόρεσε να λειτουργήσει την πτήση EZY8746 από τη Ζάκυνθο στο Λονδίνο Γκάτγουικ την Κυριακή, λόγω τεχνικής βλάβης στο αεροσκάφος. Οι μηχανικοί πήγαν αμέσως στη Ζάκυνθο και πίστευαν ότι το τεχνικό ζήτημα διορθώθηκε [τη Δευτέρα], αλλά στη συνέχεια επανεμφανίστηκε πριν από την επιβίβαση, πράγμα που σημαίνει ότι η πτήση δεν μπορούσε να αναχωρήσει. Η ασφάλεια των επιβατών και του πληρώματός μας είναι ύψιστη προτεραιότητά μας. Κάναμε όλοι τα αδύνατα, δυνατά για να ελαχιστοποιήσουμε τις καθυστερήσεις και να στείλουμε αεροσκάφος αντικατάστασης. Δυστυχώς, λόγω του κανόνα απαγόρευσης πτήσεων την νύχτα στο αεροδρόμιο, δεν μπορέσαμε να στείλουμε αεροσκάφος τη Δευτέρα”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *